nex Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Sprawa wygląda tak iż auto rano po odpaleniu zawsze bezproblemowo wchodziło na obroty i trzymało 900 cały czas, jazda na PB była bezproblemowa. Od jakiegoś czasu zaczęło się coś dziać, po odpaleniu auta rano obroty normalnie wchodza na 900 po czym za sekunde spadają na 200-300 i po sekundzie znowu jest juz 900 i tak trzyma (czasem po odpaleniu nawet potrafi zgasnąć , ale po ponownym juz trzyma 900 obr i jest ok). Zdaza sie tez przy tym ze czasem ale rzadko podskocza obroty w czasie jazdy i tu teraz problem bo auto na paliwie jeździ jak by ciśnienie było nieodpowiednie i raz przyspiesza lepiej a raz trzyma go np od 3-5 tys obr tzn jedzie jak by go coś muliło i pozniej puszcza bądź nie. Dzieje sie to zawsze, niezaleznie od biegu, poprostu tak jak by nie miało mocy bądź co zanikała. Jest to spowodowane na pewno układem paliwowym, bądź jego elektryką, gdyz auto posiada instalacje gazowa i na LPG objawy te nie wystepują. Podejżewałem że może pompa paliwa padła, zresztą dostałem takie rady i wymieniłem ja na ori inną. Po wymianie ręką odjął, auto jeździło tak jak nalezy, problemy ustapiły, obroty ładnie trzymało na 900 i jeździło wyśmienicie więc się ucieszyłem i sprawa była zakończona. Ku zdziwieniu po 4 dniach odpalam rano auto a tu te same objawy co przed wymiana, pojechałem sie przejechac i auto zamulone. I teraz pytanie, bo nie wydaje mi sie żeby pompa druga padła tak szybko, niemozliwy zbieg okoliczności, co mogło sie stac że 4 dni po wymianie pompy chodziło ok i znowu zacząło sie dziać to samo? Czy coś zapowietrza układ paliwowy? już nie wiem gdzie szukać przyczyny. Na Vagu nie wychodzą żadne błedy bo kasowałem wszystko i po jakims czasie jak się to cały czas działo nic nie wyszło. Doradźcie i poddajcie jakieś pomysły co jeszcze można sprawdzić
mlamlo Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 mozesz miec problem z jakims przekaznikiem elektronicznym,z przewodami paliwowymi i ogolnie z elektryka np.cewki,raz działaja dobrze a raz nie,mialem tak i dwa miesiace walczyli z samochodem.....
nex Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 mialem tak i dwa miesiace walczyli z samochodem....., i co sie okazało?
podsi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 nex powiem ci ze mialem to samo po wymianie pompy ustapilo na jakis miesiac pozniej znow wrocilo zamulone odpalanie lecz u mnie zawsze dobrze ciaglo nie mialo nigdy tzw laga czy dziury pozniej robilem program i po kazdej zmianie mapy paliwowej program znikal po jakism czasie sie pojawial a po kazdej korekcie znikal to samo bylo jak zmienilem wtryski na wieksze problem znikl pompe zaozylem wieksza i wydajniejsza niz ori i sie uspokoilo do konca sam nie wiem co bylo przyczyna tych wachan i fochow autka )) ale to nie cewki napewno
nex Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Na Vagu nie wychodzą żadne błedy bo kasowałem wszystko i po jakims czasie jak się to cały czas działo nic nie wyszło. VAG był? yes
Ronin Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 To jest skutek używania LPG. Trzeba lać do benzyny środek do czyszczenia wtrysków. Jest inny sposób do czyszczenia nagarów tj. SEAFOAM, są filmiki na YOUTUBE.
nex Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 To jest skutek używania LPG. Trzeba lać do benzyny środek do czyszczenia wtrysków. Jest inny sposób do czyszczenia nagarów tj. SEAFOAM, są filmiki na YOUTUBE. skutek nie skutek, problem trzeba rozwiązać. Tzn co uwazasz ze to wina wtrysków paliwowych?
Bogumił Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Kolega nex to na pewno ma sekwencję więc stwierdzenie, że jest to wina jazdy na LPG to raczej jest przesadą kolego Ronin
Ronin Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Takich problemów nie ma jak używa się tylko benzyne. Także nie ma co kombinować tylko czyścić prewencyjnie, bo jak już nie chce palić to sam STP może nie pomóc. SEAFOAM jest nieco bardziej skuteczny - po zastosowaniu wymienić olej. No to niezłej jazdy
nex Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ronin sprecyzuj swoja wypowiedź, uważasz że co jest przyczyną tego laga podczas jazdy?
Ronin Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zazwyczaj po zinstalowaniu instalacji LPG w samochodzie nowym tracisz gwarancje na: pompe paliwa, wtryskiwacze oraz głowice silnika. Czyli sprawdź wtryski bo to typowy objaw. No jeżeli sekwencja to powinno byc lepiej i przyczyna moze leżeć w pompie lub przekaźniku pompy.
gregory Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Do 1.8T nie da się zainstalować instalacji niższej generacji jak IV. Więc musi być sekwencja. Pompy benzynowe najczęściej padają, bo jak się już ma lpg to co niektórzy jeżdżą cały czas na rezerwie paliwowej i pompa nie ma chłodzenia i przegrzewa się. Tak na odległość ciężko stwierdzić, trza się z VAG-iem przejechać i zlogować. Potem można szukać. Można też zmierzyć ciśnienie paliwa i co dzieje się z nim zaraz po odpaleniu auta jak są objawy, ale ja bym powiedział, że nie tutaj jest wina, bo silnik będzie chodzić na wolnych nawet przy 1 barze ciśnienia paliwa na listwie, gdzie normalnie jest 3,5-5. Jeśli pompa nie wydala to objawia się to podczas jazdy pod obciążeniem. Proponuje zawsze auto odpalać i gasić na PB, bo wtedy wtryski przed samym wyłączeniem silnika sikną paliwem a tym samym się nasmarują, bo gasząc na lpg wtryski przysychają od przepływu powietrza w kolektorze. Po gaszeniu auta na PB przez tydzień.... dwa, okaże się jak będzie w twoim przypadku i czy to pomorze.
Ronin Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Przy takim przesuszeniu może nie działać sprężynka we wtryskiwaczu i niby wszystko ok tylko nie działa. Albo działa czasami, i czyszczenie niewiele daje. Przy LPG serwis samochodu jest o wiele szerszy i bardziej częsty, po prostu mocniej zwracaj uwagę na formalności np. częściej wykonuj czynności serwisowe i pozaserwisowe. No zdrówka mechaniory
nex Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Opublikowano 1 Maja 2009 panowie DUZA podpowiedź! Dziś odłączyłem akumulator na 45 min, po czym podpiąłem. Problem zniknął!! na jaki czas nie wiem, ale wiem juz jedno, że wcześniejsza wymiana pompy była niepotrzebna, bo najwyraźniej wystarczy zresetowanie komputera poprzez odłączenie akumulatora i problem znika, a na ile to nie wiem, ostatnio na 4 dni, teraz się okaże na ile. W kazdym badz razie to ogromna podpowiedź że po odłączeniu akumulatora na jakiś czas i ponownym podpięciu auto zaczyna poprawnie działać. Najwyraźniej problem z elektryka bądź jakims sterownikiem. Auto wpada w tryb awaryjny i tak już chodzi do poki nie odłączy mu sie zasilania. Czy ktoś jest w stanie teraz coś więcej powiedzieć??
Bogumił Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 No proszę a jednak niezapieczone wtryski benzynowe, ach ten niesforny gaz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się