Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4 b6] Audi exclusive fajna wersja na projekt


peter22

Rekomendowane odpowiedzi

23 minuty temu, Langista napisał(a):

Webasto już miałeś, czy dokładałeś?

Miałem , brakowało mi tylko pilota .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I think you hit the Jackpot with this B6, I've never seen a B6 with so much equipment , and thet color of leather  , i seen white leather , bright red  , so interesting.

 

If it were my car, I would put the S line lower part of the bumper and the rear of the 1.8 T with 100 mm exhaust extensions :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MarioR34 napisał(a):

I think you hit the Jackpot with this B6, I've never seen a B6 with so much equipment , and thet color of leather  , i seen white leather , bright red  , so interesting.

 

If it were my car, I would put the S line lower part of the bumper and the rear of the 1.8 T with 100 mm exhaust extensions :D

the s-line front is already in the garage.  I'm not doing anything right now because I have my second car audi a7 grounded.  I need to replace the seal of the box - the output to the shaft because it sweats.  later still the front suspension and engine mounts are in poor condition.  also there are still a few things to do more important than converting to s-line versions

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego pierwsze gratulacje fajnego autka. Mam pytanie. Napisałeś że miałeś oryginalną warstwę lakieru, ja mam podobnie. W związku z tym chciałem się zapytać to polerowanie ( nie znam się na tym aż tak) mocno zmniejszyło powłokę lakierniczą?

 

Tak pytam bo oryginalnie ta warstwa jest dosyć cienka... zastanawiam się jak jej odporność na rysy ( nie mówię o celowym porysowaniu gwoździem) ale w przypadku takiego codziennego ,,dotykania auta,, ? Ja sobie ostatnio delikatnie porysowałem lakier wężykiem ok kompresora powietrza bo był za krótki i ja głupek na masce go poprowadziłem do drugiego koła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi polerował lakiernik . To są stare auta i nie są malowane tak cienko jak teraz . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja mierzyłem, wiadomo zależy od miejsca to tak wychodziło 140 160 w porywach 180 mikronów to to jest grubo ?

 

Sorry że być może śmieszne pytania zadaje, po prostu nie znam się kompletnie na tematyce lakierowania... umiem tylko rozróżnić czy pod spodem jest szpachla :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest 120 i mniej . Także jak się nie znasz to daj to komuś kto się zna , bo malowanie to teraz majątek kosztuje

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, peter22 napisał(a):

Teraz jest 120 i mniej . Także jak się nie znasz to daj to komuś kto się zna , bo malowanie to teraz majątek kosztuje

a to faktycznie spora różnica... no kusi oddać auto na polerkę... wiadomo 20 lat ryski drobne są... ciekawe czy dało by radę po polerce polakierować grubą warstwą bezbarwnego w celu ochrony...

 

a tak z ciekawości, czy również miałeś podobne wartości lakieru co ja ?

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednoetapowej korekty lakieru miernik może nawet nie zmierzyć bo z reguły mierzy z dokładnością do 10 μm a po takiej korekcie ubywa około 1-2 μm.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pelonek1 napisał(a):

Jednoetapowej korekty lakieru miernik może nawet nie zmierzyć bo z reguły mierzy z dokładnością do 10 μm a po takiej korekcie ubywa około 1-2 μm.

a to faktycznie nie wiele... tak spytałem bo gdzieś na jutubach było że łojej trzeba uważać i że nie każde auto do korekty się nadaję z uwagi na cienką warstwę lakieru....

 

@peter22 chciałem jeszcze dopytać, bo bardzo ciekawa masz tapicerkę. Co to są za emblematy na skórzanych boczkach drzwiowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, sahipp napisał(a):

a to faktycznie nie wiele... tak spytałem bo gdzieś na jutubach było że łojej trzeba uważać i że nie każde auto do korekty się nadaję z uwagi na cienką warstwę lakieru....

 

@peter22 chciałem jeszcze dopytać, bo bardzo ciekawa masz tapicerkę. Co to są za emblematy na skórzanych boczkach drzwiowych?

Nie pamietam jakie miałem wartości bo już trochę czasu minęło od kiedy kupowałem auto . 
 

co do emblematów to jest to tapicerka z pakietu audi exclusiwe i to jest na emblematach właśnie . Czyli tapicerka na specjalne zamówienie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, peter22 napisał(a):

co do emblematów to jest to tapicerka z pakietu audi exclusiwe i to jest na emblematach właśnie . Czyli tapicerka na specjalne zamówienie 

niby pierdółka, ale takie drobne smaczki dodają finalnie jako całokształt niesamowitego efektu.... fajnie to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.03.2023 o 22:17, peter22 napisał(a):

Teraz jest 120 i mniej . Także jak się nie znasz to daj to komuś kto się zna , bo malowanie to teraz majątek kosztuje

120 mikronow dla nowego auta to juz naprawde gruuuby lakier. W Yarisie miałem 50 mikronów :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, trepek napisał(a):

120 mikronow dla nowego auta to juz naprawde gruuuby lakier. W Yarisie miałem 50 mikronów :D 

Jak wspomniałem nie miałem pojęcia o grubości powłok lakierniczych. Dzięki wam teraz już wiem... Dopiero nie dawno przyzwyczaiłem się do cieniutkich blach :wink: że to taki standard dziś, przynajmniej w audi bo w innych markach to wiadomo tak było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowany jest klar na lakierze, nie sam lakier, a z tym klarem bywa różnie, czasami ktoś za długo poleruje w jednym miejscu i się odbarwia z przegrzania. Jedne są twarde drugie miękkie, dlatego trzeba uważać.

 

Po korekcie lakieru nakładasz dobry wosk zabezpieczający lub ceramikę, do wypolerowanej powierzchni nowy bezbarwny się nie złapie.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się w końcu założyć dokładkę s-line i od razu auto wyglada całkiem inaczej ?

 

 

IMG_5332.jpeg

  • Lubię to 3
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie wygląda, zrobiłbyś fotkę z boku? jestem ciekaw czy dół zderzaka jest na równi z resztą auta czy ciut niżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, sahipp napisał(a):

fajnie wygląda, zrobiłbyś fotkę z boku? jestem ciekaw czy dół zderzaka jest na równi z resztą auta czy ciut niżej...

Jasne , ale to dopiero jutro bo dzisiaj się rozpadało u mnie i w dodatku ciemno . 
teraz pozostało jeszcze dorwać lotke s-line i tylny zderzak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, peter22 napisał(a):

Jasne , ale to dopiero jutro bo dzisiaj się rozpadało u mnie i w dodatku ciemno . 
teraz pozostało jeszcze dorwać lotke s-line i tylny zderzak

na spokojnie ? miło popatrzeć na dobre inspiracje do własnego działania bo również robię sobie b6`tkę i również w 2.5 ? i również czarną ?

 

świetnie ten przód wygląda, taki muskularny... jedynie co mnie wstrzymuje aby zrobić to samo u siebie to złodziejstwo... posiadam seryjny zderzak a już komuś spodobała się środkowa kratka... a te z s`ek dodatkowo swoje kosztują...

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...