Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto kręci, ale nie odpala - A4 B6 2.0


Fiałek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam taki problem 

Jakiś tydzień temu pojechałem w 70 kilometrową podróż na baseny. Po tych basenach (4h) auto z trudem mi odpaliło tak to palił na strzał 

Na ciepłym silniku chodził bez problemu a na zimnym ledwo co odpalił aż do tej pory 

Trup 

Jak patrzyłem nie ma iskry na żadnej cewce 

Świece nowe mają z 3 dni 

Akumulator z 4 dni też nowy 

Mechanik podłączył się pod komputer i wykazało błędy z czujnikiem walka rozrządu, temperatury cieczy i immo. Na temat immo to rozkodowalem komputer bo połamałem grot a jeśli chodzi o kodowanie kluczyka to nie miałem kodu z zegarów. Jaka może być usterka ? A i jeszcze dodam że ostatnio palił na pych. Jak odpalił miał stałe 1000 obrotów i jak dodawałem gaz wskakiwali mi na max 1200 obrotów. Po rozgrzaniu samochodu zgasiłem go i bez problemu już odpalił z kluczyka i działał normalnie.

Mechanik powiedział że niby coś z immo jest nie tak. Audi a4b6 2.0 benzyna 2001

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo blokuje te auto na 80% mogę się mylić... 2 sprawa to mógł Ci padnac komputer skoro niema iskry na cewkach.. a jak padł komp sterowania to i z immo i że wszystkim będzie problem..gdzieś mogło byc zwarcie na kablach od cewek zapłonowych i raz ci odpalił i mógł pójść komputer...obym się mylił powodzenia pozdrawiam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak rozrząd?? Co do tych kabli to zależy od stanu u mnie przy cewkach brak było tych gumek do wspinania i wilgoć zrobiła robotę poprzez zwarcie aż doszło do kompa i tyle i też kręcił i lipa..pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że obudziłem się po pół roku ale no auto zrobione. Okazało się że w audi i chyba tak samo w skodach jest problem z palewajaca się elektryka pod komputerem który znajduje się pod maską przy podszybiu. Spalił mi się kondensator który tak 50 zł kosztuje i przy okazji komputer wykrył popsuty czujnik położenia wałka rozrządu. A i jeszcze dodam że jakims dziwnym czudzem kupiłem wadliwy filtr oleju który się zapchał. Zauważyłem też że właśnie jak odpalem zimne auto to przez ułamek sekundy słychać było łańcuch od rozrządu. Teraz wszystko śmiga jak talala. Tylko mam jeden problem. Branie oleju niestety. Podobno że każde 2.0 bynajmniej w audi brało bierze i będzie brać olej. A z czego to wynika ? Pełno mechaników mówi kompletnie inne rzeczy, że niby odma ale no wymieniłem, że tłoki jajowate się robia czy tam pierścionki puszczają. Jak moge zdiagnozować przez co bierze mi tak olej ? Jak niby auto wypala ten olej to jakoś kopci czy co ? Bo u mnie nie kopci, zbiera się a wycieków nigdzie nie ma. Aaaa i miałem problem ze auto było zamulone to miałem pęknięta rurę dolotowa i brało lewe powietrze. P.s. czy jak auto dostaje zbyć gorące powietrze to czy może być jakoś zamulone i trochę mniej się zbierac ? Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...