Antro Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Hej, Miałem wczoraj dziwna sytuację przy wyjeździe z lotniska zatrzymałem się na bramkach, żeby odbić kartę. Po puszczeniu hamulca auto stoczyło się do tyły a było na biegu D i wzniesienie nie było znaczne. Jak zaczynałem podróż i samochód był zimny to na ssaniu obroty były wyższe ok 1k zwykle. Ale myślę, że to jest normalne zachowanie. Zastanawiam się czy to jest coś czym powinienem się jakoś mocno przejmować i jechać do mechanika. Poza tym problemów z pracą skrzyni nie ma.
Muskel1 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 (edytowane) Najwyraźniej wzniesienie było na tyle pochyłe, że siła ciągnąca auto w tył była wyższa niż siła "pełzania". Doposaż Auto Hold i nie będzie takich problemów Edytowane 28 Stycznia 2023 przez Muskel1 1
Langista Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Na bramkach wzniesienie? Z którego lotniska wyjeżdżałeś? Byłem na kilku już i raczej równolegle były te wyjazdy.
Antro Opublikowano 29 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2023 Lotnisko we Frankfurcie. Myślę że pomysł z zamontowaniem autohold jest bardzo dobry. Póki co na wszelki wypadek będę stosował hamulec ręczny przy wzniesieniach
Gość Opublikowano 11 Lutego 2023 Opublikowano 11 Lutego 2023 Zmien przy okazcji cieśnienie oleju u turnera,zeby ci sie nie zatarła ta trzy litrowa jednostka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się