hopek03 Opublikowano 3 Grudnia 2023 Opublikowano 3 Grudnia 2023 (edytowane) no wiem ale nie chce krytykować bo to każdy potrafi najlepiej a wykres jest taki pierwszy nie wygładzony a tak na marginesie sprawdził bym ciśnienie sprężania bo obróbkę głowicy robił szlif mot i nie zdziwiło by mnie gdyby zawory nie trzymały szczelnościn Edytowane 3 Grudnia 2023 przez hopek03
przemolll Opublikowano 4 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2023 W dniu 3.12.2023 o 08:30, hopek03 napisał(a): no wiem ale nie chce krytykować bo to każdy potrafi najlepiej a wykres jest taki pierwszy nie wygładzony a tak na marginesie sprawdził bym ciśnienie sprężania bo obróbkę głowicy robił szlif mot i nie zdziwiło by mnie gdyby zawory nie trzymały szczelnościn Będę szukał przyczyny co jest nie tak bo ewidentnie o jakieś 40km za mało
przemolll Opublikowano 4 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2023 W dniu 2.12.2023 o 16:03, morelo napisał(a): Ta kobra to słaba nie wiem czy ten tuner to ma pojęcie do końca o tym co robi ten wykres wygląda jak mi stroili w King Soft tylko że u mnie wyszło wtedy 370 A jak się zajął tym, Soul z forum to doszliśmy do 420 bez żadnego problemu na turbosprężarce k04-064 IHI Ja tylko robiłem tam pomiar 😁
morelo Opublikowano 5 Grudnia 2023 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Myślałem że tam stroiłeś bo u góry jest napisane kobra tuning i v-tech. Szukać przyczyny gdyby ten wykres był wygładzony to by wyszło 400. A przy tym przepływie co masz no powinno być więcej. A mógłbyś zrobić jeszcze pełne Logi i wrzucić. Od czterech tysięcy jest spory spadek ciekawi mnie czy tam nie zaczyna po prostu mocniej stukać. Tu nie chodzi o krytykę sam odwiedziłem kilka hamowni i kilka speców i wiem czego można się już mniej więcej spodziewać, po każdym jednym specjaliście.
przemolll Opublikowano 5 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2023 2 godziny temu, morelo napisał(a): Myślałem że tam stroiłeś bo u góry jest napisane kobra tuning i v-tech. Szukać przyczyny gdyby ten wykres był wygładzony to by wyszło 400. A przy tym przepływie co masz no powinno być więcej. A mógłbyś zrobić jeszcze pełne Logi i wrzucić. Od czterech tysięcy jest spory spadek ciekawi mnie czy tam nie zaczyna po prostu mocniej stukać. Tu nie chodzi o krytykę sam odwiedziłem kilka hamowni i kilka speców i wiem czego można się już mniej więcej spodziewać, po każdym jednym specjaliście. https://log.tunezilla.com/chart/760207?fbclid=IwAR3GyvW3hmykwMekZKDitOx6aciQuh-OtkD5d7jrPV8VZKYTzjUNaj-tyeE#H8KLCABpwpltZQIDwoXDkcORCgIhEAXDkH/CmcOnEVZXw61jw4QHaWUTZA13worCrcKvT2vCgwrCpcKXQcK8HMKuwoPDhsOAMcOFwpTDg8OdA8KCwovCscOMw5kvPjvDsmDCscKmw4vDlWdiwpTDmMOGw5wWVkDCgcKyJm7CmsOYbcK/GhBywphPw7QkwqvCp8KPw4DDsAJGwpTCqFDDo8OBInDDuMOVwrzCpznCmsKhDMORVMKiwqfDhEvDqcOaw5vClGNPwo57XznDqMKmwpQ9KcORw7zDm1LDtcKswqrCrV9vwr1QWsOPMcOQw7tLwrjCtMO2AcOIwpXDgXPCqgEAAA==
przemolll Opublikowano 5 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2023 (edytowane) 2 godziny temu, morelo napisał(a): Myślałem że tam stroiłeś bo u góry jest napisane kobra tuning i v-tech. Szukać przyczyny gdyby ten wykres był wygładzony to by wyszło 400. A przy tym przepływie co masz no powinno być więcej. A mógłbyś zrobić jeszcze pełne Logi i wrzucić. Od czterech tysięcy jest spory spadek ciekawi mnie czy tam nie zaczyna po prostu mocniej stukać. Tu nie chodzi o krytykę sam odwiedziłem kilka hamowni i kilka speców i wiem czego można się już mniej więcej spodziewać, po każdym jednym specjaliście. To jest log dzień przed zmierzeniem Sa cofki na 1 i 4 cylindrze po 3 stopnie. Aktualnie zmieniłem świece na prf7q bo były brk. Jak to nie da rady przełoże cewki może nowe a już nie dają rady. Tuner mówi ze ten spadek mocy to może byc też wyłączenie zamiennej fazy. Krytyka krytyką ale liczę na jakąś podpowiedź Tuner jak stroi 2.7b to przy przepływie 350ma 450km A u mnie 385 czy tam 390 więc powinno być minimum 450 Edytowane 5 Grudnia 2023 przez przemolll
morelo Opublikowano 5 Grudnia 2023 Opublikowano 5 Grudnia 2023 (edytowane) 3 godziny temu, przemolll napisał(a): To jest log dzień przed zmierzeniem Sa cofki na 1 i 4 cylindrze po 3 stopnie. Aktualnie zmieniłem świece na prf7q bo były brk. Jak to nie da rady przełoże cewki może nowe a już nie dają rady. Tuner mówi ze ten spadek mocy to może byc też wyłączenie zamiennej fazy. Krytyka krytyką ale liczę na jakąś podpowiedź Tuner jak stroi 2.7b to przy przepływie 350ma 450km A u mnie 385 czy tam 390 więc powinno być minimum 450 Ja mam zmienną fazę wyrzuconą i nie ma takich fal. A jak robiłem testy na Stage 2+ to górą jeszcze dochodzi bez zmiennej fazy potwierdzone hamownią. A czy tutaj już w tym sofcie masz ubite stukowe? Jeśli tak to o ile? Weź się odezwij do soula z forum niech ci rzuci okiem na ten Soft. I zrób porządne Logi Edytowane 5 Grudnia 2023 przez morelo
przemolll Opublikowano 5 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2023 Ja mam zmienną faze do 5200 Stukowe 30% wyciszone
hopek03 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Opublikowano 5 Grudnia 2023 sprawdź ciśnienie na garach i napisz tutaj
przemolll Opublikowano 10 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2023 W dniu 5.12.2023 o 21:10, hopek03 napisał(a): sprawdź ciśnienie na garach i napisz tutaj Na wszystkich garach równo po ok 12.2bar Tłoki były na cr 8.5 więc +- powinno być ok 10.5 bar. Więc już wiem czemu zaplonu nie przyjmuje. e
morelo Opublikowano 10 Grudnia 2023 Opublikowano 10 Grudnia 2023 (edytowane) Prócz tłoków dawałeś grubszą uszczelkę lub kanapkę? Ja dalej obstawiam że stukowe powodują takie fale na wykresie, A możesz zrobić takie doświadczenie że wyłączycie całkowicie stukowce i zrobisz testowy przejazd na hamowni z logami? A później przywrócić do tego co jest i to samo przejazd. Edytowane 10 Grudnia 2023 przez morelo
przemolll Opublikowano 10 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2023 3 godziny temu, morelo napisał(a): Prócz tłoków dawałeś grubszą uszczelkę lub kanapkę? Ja dalej obstawiam że stukowe powodują takie fale na wykresie, A możesz zrobić takie doświadczenie że wyłączycie całkowicie stukowce i zrobisz testowy przejazd na hamowni z logami? A później przywrócić do tego co jest i to samo przejazd. Tak to mi się nie chce bawić. Na wiosnę czapka w górę i robie cr8.8 lub 9.0 Teraz to blisko serii jest. Uszczelka 1.25mm
hopek03 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Opublikowano 11 Grudnia 2023 dlatego chciałem abyś ciśnienie zmierzył u kbcustom mają przekłaski na odpręrzenie lub uszczelki 2.5mm jak do nich zadzwonisz to ci zrobiom jakom grubość chcesz tłoki pod strokera 2.0 miałeś czy jak ?
morelo Opublikowano 12 Grudnia 2023 Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) Adam pisałeś wyżej o nieszczelności, sądziłem że chcesz udowodnić coś że ciśnienie mu spada albo jest nierówne lub anomalie. Ja mam CR w okolicach 8.5:1 chociaż nigdy tego nie zmierzyłem jest to według wyliczeń przyjęte. I u mnie zaraz po skręceniu i odpaleniu silnika zrobiłem pomiar. Czyli jeszcze nie było nic dotarte tylko sobie popracował z 10 minut żeby wypłukać silnik i takie ciśnienie jak na foto. Na wiosnę będę robił serwis olejowy to z ciekawości zmierzę po przejechaniu od remontu mam około 6000 km A i od razu musimy wziąć korektę na te chińskie mierniki ciśnienia i ten wężyk 40 cm po prostu jak założysz ten krótki sztywny dociskowy to będzie wyższe ciśnienie mniejsze straty mniejsze puchnięcie węża. Ja sobie dorobiłem taką redukcję stalową 16 cm gdzie wkręcam w głowice i wpinam po prostu czujnik Edytowane 12 Grudnia 2023 przez morelo
MichauKR Opublikowano 12 Grudnia 2023 Opublikowano 12 Grudnia 2023 W dniu 10.12.2023 o 20:46, przemolll napisał(a): Tak to mi się nie chce bawić. Na wiosnę czapka w górę i robie cr8.8 lub 9.0 Teraz to blisko serii jest. Uszczelka 1.25mm Tłoki pisałeś wyżej, że miałeś na CR 8.5 to skąd wynikowo blisko 9.5? Aż tyle blok i głowica zebrana przy obróbce?
przemolll Opublikowano 12 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2023 41 minut temu, MichauKR napisał(a): Tłoki pisałeś wyżej, że miałeś na CR 8.5 to skąd wynikowo blisko 9.5? Aż tyle blok i głowica zebrana przy obróbce? Nigdy nie wiesz ile razy głowica była zebrana i ile blok. Chociaż blok to mało kto zbiera 😅 Tak tłoki cr .8.5
MichauKR Opublikowano 12 Grudnia 2023 Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) @przemolll głowica to można sprawdzić ile była zebrana, jest punkt pomiarowy i wartość nominalna Tak coś mi się wydaje, że przy takich tłokach, żeby wrócić do CR w okolice 9.5 trzeba by zebrać z głowicy/bloku teoretycznie 1-1.5mm - wartość nierealna. Edytowane 12 Grudnia 2023 przez MichauKR
hopek03 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) 13 godzin temu, morelo napisał(a): Adam pisałeś wyżej o nieszczelności, sądziłem że chcesz udowodnić coś że ciśnienie mu spada albo jest nierówne lub anomalie. Ja mam CR w okolicach 8.5:1 chociaż nigdy tego nie zmierzyłem jest to według wyliczeń przyjęte. I u mnie zaraz po skręceniu i odpaleniu silnika zrobiłem pomiar. Czyli jeszcze nie było nic dotarte tylko sobie popracował z 10 minut żeby wypłukać silnik i takie ciśnienie jak na foto. Na wiosnę będę robił serwis olejowy to z ciekawości zmierzę po przejechaniu od remontu mam około 6000 km A i od razu musimy wziąć korektę na te chińskie mierniki ciśnienia i ten wężyk 40 cm po prostu jak założysz ten krótki sztywny dociskowy to będzie wyższe ciśnienie mniejsze straty mniejsze puchnięcie węża. Ja sobie dorobiłem taką redukcję stalową 16 cm gdzie wkręcam w głowice i wpinam po prostu czujnik nie chodziło mi o anomalie tylko oto że albo głowica na zaworach nieszczelna albo zbyt dopręrzony gdzieś wyrzej z tego co pamiętam wyczytałem że tłoki dedykowane do TFSI a tfsi ma wyższą głowice i jak to do TFSI i tam miało być 8.5.1 to te tłoki w 1.8 stroker mają 9.5.1 Edytowane 12 Grudnia 2023 przez hopek03
przemolll Opublikowano 12 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, hopek03 napisał(a): nie chodziło mi o anomalie tylko oto że albo głowica na zaworach nieszczelna albo zbyt dopręrzony gdzieś wyrzej z tego co pamiętam wyczytałem że tłoki dedykowane do TFSI a tfsi ma wyższą głowice i jak to do TFSI i tam miało być 8.5.1 to te tłoki w 1.8 stroker mają 9.5.1 A widzisz tego nie wiedziałem. Ja mam kute tłoki z TFSI 8.5cr to moze być że jest ponad 9.5 W weekend zobaczymy co da dolanie 30 alko 😁. Bo odprężać nie chce za bardzo bo szkoda tak dobrego dołu 😁 Edytowane 12 Grudnia 2023 przez przemolll
hopek03 Opublikowano 13 Grudnia 2023 Opublikowano 13 Grudnia 2023 CR morzna łatwo policzyć ale gdy motor jeszcze nie jest poskładany trzeba mililitry zobaczyć ile gdzie wejdzie i się przelicza przykładowo na tłok w gmp 20ml do głowicy 45ml uszczelka orginalna 1.2 mm 6.5ml przy moim wykorbieniu i pojemności jednego gara 512ml wychodzi 8;1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się