Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no wiem ale nie chce krytykować bo to każdy potrafi  najlepiej

a wykres jest taki pierwszy nie wygładzony

a tak na marginesie sprawdził bym ciśnienie sprężania bo obróbkę głowicy robił szlif mot i nie zdziwiło by mnie gdyby zawory nie trzymały szczelnościn

Edytowane przez hopek03
Opublikowano
W dniu 3.12.2023 o 08:30, hopek03 napisał(a):

no wiem ale nie chce krytykować bo to każdy potrafi  najlepiej

a wykres jest taki pierwszy nie wygładzony

a tak na marginesie sprawdził bym ciśnienie sprężania bo obróbkę głowicy robił szlif mot i nie zdziwiło by mnie gdyby zawory nie trzymały szczelnościn

Będę szukał przyczyny co jest nie tak bo ewidentnie o jakieś 40km za mało 

Opublikowano
W dniu 2.12.2023 o 16:03, morelo napisał(a):

Ta kobra to słaba nie wiem czy ten tuner to ma pojęcie do końca o tym co robi ten wykres wygląda jak mi stroili w King Soft tylko że u mnie wyszło wtedy 370 A jak się zajął tym, Soul z forum to doszliśmy do 420 bez żadnego problemu na turbosprężarce k04-064 IHI 

Ja tylko robiłem tam pomiar 😁

Opublikowano

Myślałem że tam stroiłeś bo u góry jest napisane kobra tuning i v-tech.

Szukać przyczyny gdyby ten wykres był wygładzony to by wyszło 400.   A przy tym przepływie co masz no powinno być więcej.  A  mógłbyś zrobić jeszcze pełne Logi i wrzucić.  Od czterech tysięcy jest spory spadek ciekawi mnie czy tam nie zaczyna po prostu mocniej stukać. Tu nie chodzi o krytykę sam odwiedziłem kilka hamowni i kilka speców i wiem czego można się już mniej więcej spodziewać, po każdym jednym specjaliście. 

Opublikowano
2 godziny temu, morelo napisał(a):

Myślałem że tam stroiłeś bo u góry jest napisane kobra tuning i v-tech.

Szukać przyczyny gdyby ten wykres był wygładzony to by wyszło 400.   A przy tym przepływie co masz no powinno być więcej.  A  mógłbyś zrobić jeszcze pełne Logi i wrzucić.  Od czterech tysięcy jest spory spadek ciekawi mnie czy tam nie zaczyna po prostu mocniej stukać. Tu nie chodzi o krytykę sam odwiedziłem kilka hamowni i kilka speców i wiem czego można się już mniej więcej spodziewać, po każdym jednym specjaliście. 

https://log.tunezilla.com/chart/760207?fbclid=IwAR3GyvW3hmykwMekZKDitOx6aciQuh-OtkD5d7jrPV8VZKYTzjUNaj-tyeE#H8KLCABpwpltZQIDwoXDkcORCgIhEAXDkH/CmcOnEVZXw61jw4QHaWUTZA13worCrcKvT2vCgwrCpcKXQcK8HMKuwoPDhsOAMcOFwpTDg8OdA8KCwovCscOMw5kvPjvDsmDCscKmw4vDlWdiwpTDmMOGw5wWVkDCgcKyJm7CmsOYbcK/GhBywphPw7QkwqvCp8KPw4DDsAJGwpTCqFDDo8OBInDDuMOVwrzCpznCmsKhDMORVMKiwqfDhEvDqcOaw5vClGNPwo57XznDqMKmwpQ9KcORw7zDm1LDtcKswqrCrV9vwr1QWsOPMcOQw7tLwrjCtMO2AcOIwpXDgXPCqgEAAA==

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, morelo napisał(a):

Myślałem że tam stroiłeś bo u góry jest napisane kobra tuning i v-tech.

Szukać przyczyny gdyby ten wykres był wygładzony to by wyszło 400.   A przy tym przepływie co masz no powinno być więcej.  A  mógłbyś zrobić jeszcze pełne Logi i wrzucić.  Od czterech tysięcy jest spory spadek ciekawi mnie czy tam nie zaczyna po prostu mocniej stukać. Tu nie chodzi o krytykę sam odwiedziłem kilka hamowni i kilka speców i wiem czego można się już mniej więcej spodziewać, po każdym jednym specjaliście. 

To jest log dzień przed zmierzeniem 

Sa cofki na 1 i 4 cylindrze po 3 stopnie.

Aktualnie zmieniłem świece na prf7q bo były brk.

Jak to nie da rady przełoże cewki może nowe a już nie dają rady.

Tuner mówi ze ten spadek mocy to może byc też wyłączenie zamiennej fazy.

 Krytyka krytyką ale liczę na jakąś podpowiedź 

Tuner jak stroi 2.7b to przy przepływie 350ma 450km 

A u mnie 385 czy tam 390 więc powinno być minimum 450

Edytowane przez przemolll
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, przemolll napisał(a):

To jest log dzień przed zmierzeniem 

Sa cofki na 1 i 4 cylindrze po 3 stopnie.

Aktualnie zmieniłem świece na prf7q bo były brk.

Jak to nie da rady przełoże cewki może nowe a już nie dają rady.

Tuner mówi ze ten spadek mocy to może byc też wyłączenie zamiennej fazy.

 Krytyka krytyką ale liczę na jakąś podpowiedź 

Tuner jak stroi 2.7b to przy przepływie 350ma 450km 

A u mnie 385 czy tam 390 więc powinno być minimum 450

Ja mam zmienną fazę wyrzuconą i nie ma takich fal. A jak robiłem testy na Stage 2+ to górą jeszcze dochodzi bez zmiennej fazy potwierdzone hamownią.

A czy tutaj już w tym sofcie masz ubite stukowe? Jeśli tak to o ile? Weź się odezwij do soula z forum niech ci rzuci okiem na ten Soft.

 

I zrób porządne Logi

Edytowane przez morelo
Opublikowano

Ja mam zmienną faze do 5200

Stukowe 30% wyciszone 

Opublikowano

sprawdź ciśnienie na garach i napisz tutaj

Opublikowano
W dniu 5.12.2023 o 21:10, hopek03 napisał(a):

sprawdź ciśnienie na garach i napisz tutaj

Na wszystkich garach  równo po ok 12.2bar

Tłoki były  na cr 8.5 więc +- powinno być ok 10.5 bar. Więc już wiem czemu zaplonu nie przyjmuje.

IMG_20231210_152000.thumb.jpg.ff4e95d661b63465ff0a949fbee7eece.jpge

Opublikowano (edytowane)

Prócz tłoków dawałeś grubszą uszczelkę lub kanapkę? Ja dalej obstawiam że stukowe powodują takie fale na wykresie,  A możesz zrobić takie doświadczenie że wyłączycie całkowicie stukowce i zrobisz testowy przejazd na hamowni z logami? A później przywrócić do tego co jest i to samo przejazd.

Edytowane przez morelo
Opublikowano
3 godziny temu, morelo napisał(a):

Prócz tłoków dawałeś grubszą uszczelkę lub kanapkę? Ja dalej obstawiam że stukowe powodują takie fale na wykresie,  A możesz zrobić takie doświadczenie że wyłączycie całkowicie stukowce i zrobisz testowy przejazd na hamowni z logami? A później przywrócić do tego co jest i to samo przejazd.

Tak to mi się nie chce bawić.

Na wiosnę czapka w górę i robie cr8.8 lub 9.0

Teraz to blisko serii jest.

Uszczelka 1.25mm

Opublikowano

dlatego chciałem abyś ciśnienie zmierzył

u kbcustom mają przekłaski na odpręrzenie lub uszczelki 2.5mm jak do nich zadzwonisz to ci zrobiom jakom grubość chcesz

tłoki pod strokera 2.0 miałeś czy jak ?

Opublikowano (edytowane)

Adam pisałeś wyżej o nieszczelności, sądziłem że chcesz udowodnić coś że ciśnienie mu spada albo jest nierówne lub anomalie.  Ja mam CR w okolicach 8.5:1 chociaż nigdy tego nie zmierzyłem jest to według wyliczeń przyjęte.

I u mnie zaraz po skręceniu i odpaleniu silnika zrobiłem pomiar. Czyli jeszcze nie było nic dotarte tylko sobie popracował z 10 minut żeby wypłukać silnik i takie ciśnienie jak na foto.  Na wiosnę będę robił serwis olejowy to z ciekawości zmierzę po przejechaniu od remontu mam około 6000 km

 

IMG_20210306_132333.jpg

A i od razu musimy wziąć korektę na te chińskie mierniki ciśnienia i ten wężyk 40 cm po prostu jak założysz ten krótki sztywny dociskowy to będzie wyższe ciśnienie mniejsze straty mniejsze puchnięcie węża.  Ja sobie dorobiłem taką redukcję stalową 16 cm gdzie wkręcam w głowice i wpinam po prostu czujnik

 

Edytowane przez morelo
Opublikowano
W dniu 10.12.2023 o 20:46, przemolll napisał(a):

Tak to mi się nie chce bawić.

Na wiosnę czapka w górę i robie cr8.8 lub 9.0

Teraz to blisko serii jest.

Uszczelka 1.25mm

 

Tłoki pisałeś wyżej, że miałeś na CR 8.5 to skąd wynikowo blisko 9.5? Aż tyle blok i głowica zebrana przy obróbce?

Opublikowano
41 minut temu, MichauKR napisał(a):

 

Tłoki pisałeś wyżej, że miałeś na CR 8.5 to skąd wynikowo blisko 9.5? Aż tyle blok i głowica zebrana przy obróbce?

Nigdy nie wiesz ile razy głowica była zebrana i ile blok. Chociaż blok to mało kto zbiera 😅

Tak tłoki cr .8.5

Opublikowano (edytowane)

@przemolll głowica to można sprawdzić ile była zebrana, jest punkt pomiarowy i wartość nominalna :)

Tak coś mi się wydaje, że przy takich tłokach, żeby wrócić do CR w okolice 9.5 trzeba by zebrać z głowicy/bloku teoretycznie 1-1.5mm - wartość nierealna.

Edytowane przez MichauKR
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, morelo napisał(a):

Adam pisałeś wyżej o nieszczelności, sądziłem że chcesz udowodnić coś że ciśnienie mu spada albo jest nierówne lub anomalie.  Ja mam CR w okolicach 8.5:1 chociaż nigdy tego nie zmierzyłem jest to według wyliczeń przyjęte.

I u mnie zaraz po skręceniu i odpaleniu silnika zrobiłem pomiar. Czyli jeszcze nie było nic dotarte tylko sobie popracował z 10 minut żeby wypłukać silnik i takie ciśnienie jak na foto.  Na wiosnę będę robił serwis olejowy to z ciekawości zmierzę po przejechaniu od remontu mam około 6000 km

 

IMG_20210306_132333.jpg

A i od razu musimy wziąć korektę na te chińskie mierniki ciśnienia i ten wężyk 40 cm po prostu jak założysz ten krótki sztywny dociskowy to będzie wyższe ciśnienie mniejsze straty mniejsze puchnięcie węża.  Ja sobie dorobiłem taką redukcję stalową 16 cm gdzie wkręcam w głowice i wpinam po prostu czujnik

 

nie chodziło mi o anomalie tylko oto że albo głowica na zaworach nieszczelna albo zbyt dopręrzony

gdzieś wyrzej z tego co pamiętam wyczytałem że tłoki dedykowane do TFSI a tfsi ma wyższą głowice i jak to do TFSI i tam miało być 8.5.1 to te tłoki w 1.8 stroker mają 9.5.1

Edytowane przez hopek03
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, hopek03 napisał(a):

nie chodziło mi o anomalie tylko oto że albo głowica na zaworach nieszczelna albo zbyt dopręrzony

gdzieś wyrzej z tego co pamiętam wyczytałem że tłoki dedykowane do TFSI a tfsi ma wyższą głowice i jak to do TFSI i tam miało być 8.5.1 to te tłoki w 1.8 stroker mają 9.5.1

A widzisz tego nie wiedziałem.

Ja mam kute tłoki z TFSI 8.5cr to moze być że jest ponad 9.5

W weekend zobaczymy co da dolanie 30 alko 😁.

Bo odprężać nie chce za bardzo bo szkoda tak dobrego dołu 😁

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

CR morzna łatwo policzyć ale gdy motor jeszcze nie jest poskładany trzeba mililitry zobaczyć ile gdzie wejdzie i się przelicza

przykładowo na tłok w gmp 20ml do głowicy 45ml uszczelka orginalna 1.2 mm 6.5ml  przy moim wykorbieniu i pojemności jednego gara 512ml wychodzi 8;1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...