Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po zatankowaniu pod korek


Krisu a4 b7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przedwczoraj zatankowałem moje brd pod korek, zrobiłem 3/4km i wczoraj rano był problem z odpaleniem, musiałem kręcić 20-30 sekund. Gdy już odpalił, zrobiłem nim jakieś 15km i zaczął szarpać i puszczać siwe bąki. Wcisnąłem sprzęgło, auto zgasło i nie dało rady już go odpalić. Na lawecie dojechałem do mechanika, odczyt błędu to błąd napięcia na  trzech wtryskiwaczach. Dzisiaj odpalił na plaka, mechanik mówił, że pompa działa ale wtryskiwacze nadal nie. Czy możliwe jest jednoczesne padnięcie 3 sztuk wtryskiwaczy i gdzie szukać problemu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Krisu a4 b7 napisał(a):

Nikt nie pomoże?

Sterownik ecu ok, tandem ok.

Gdzie szukać problemu?

Okazało się, że wszystkie 4 wtryski zatarte mechanicznie. Jak to mogło się wydarzyć?

Macie kogoś, kto regeneruje je?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, blbina napisał(a):

A sprawdziles co zatankowales?

W sensie że benzyna do diesla, czy co? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej stacji tankowałeś? Jak masz rachunek to idziesz do nich z reklamacją, że ich paliwo zatarło Ci wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Langista napisał(a):

Jak masz rachunek

I kilka tyś. na dobrego adwokata oraz rok lub dwa czasu na zakończenie procesu:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał(a):

Na jakiej stacji tankowałeś? Jak masz rachunek to idziesz do nich z reklamacją, że ich paliwo zatarło Ci wtryski.

Nie tankowałem na stacji, ale zalałem ropę z dobrego źródła, cała moja rodzina na tym jeździ od wielu lat. Z drugiej strony... Aż taki zabieg okoliczności?

Wieczorem tankowane, rano koniec wtrysków. Są mechanicznie zatarte, wszystkie cztery. Podobno rzadki przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zawieź wtryski do "źródła" niech ci zwrócą za naprawę bo coś musiała się ta "dobra jakość" pogorszyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Muskel1 napisał(a):

To zawieź wtryski do "źródła" niech ci zwrócą za naprawę bo coś musiała się ta "dobra jakość" pogorszyć. 

Nie zapchałoby wtrysków, zamiast zatrzeć? 

Zorganizowałem na podmianę 3 wtryski z końcówką M, moje były T. Na te trzy podmienione chodzi. Czy dokupując czwarty, zwrócić uwagę by też był z oznaczeniem M?

Edytowane przez Krisu a4 b7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak od dłuższego czasu był syf, to powoli wycierało wtryski aż powiedziały dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Langista napisał(a):

Jak od dłuższego czasu był syf, to powoli wycierało wtryski aż powiedziały dość.

Mechanik mówił, że ropa miała ładny, klarowny kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się kończy tankowanie z nie wiadomo jakiego źródła na lewo, pewnie z rozcieńczonym paliwem albo kij wie co tam w skład mieszanki wchodziło.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Tak się kończy tankowanie z nie wiadomo jakiego źródła na lewo, pewnie z rozcieńczonym paliwem albo kij wie co tam w skład mieszanki wchodziło.

Paliwo nie było rozcieńczone, nie zdążyło nawet dotrzeć do zbiorników na stacji. Źródło dobre, być może coś jednak zawiodło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze za duzo bio dodatkow w tym paliwie dostales, zobacz na wlepce pod klapka wlewu jest jak wol, nie lac bio diesla.

kiedys na roznych forach bywały tematy podobne do Twojego, ze po kilku kilometrach padaly te siemensowskie pompki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, moniuh napisał(a):

moze za duzo bio dodatkow w tym paliwie dostales, zobacz na wlepce pod klapka wlewu jest jak wol, nie lac bio diesla.

kiedys na roznych forach bywały tematy podobne do Twojego, ze po kilku kilometrach padaly te siemensowskie pompki,

Obecnie auto u mechanika i nie mam możliwości sprawdzenia ale dzięki za wskazówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda ropa spuszczona z baku. Jedno zdjęcie z lampą, drugie bez lampy. Moim zdaniem dramatu nie ma, oring na jednym wtrysku był w kiepskiej kondycji.

 

Co sądzicie o tych zdjęciach?

Czy ten olej w ropie mógł zatrzeć 4 wtryski?

20230220_170757.jpg

20230220_170748.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda ropa spuszczona z baku. Jedno zdjęcie z lampą, drugie bez lampy. Moim zdaniem dramatu nie ma, oring na jednym wtrysku był w kiepskiej kondycji.

 

Co sądzicie o tych zdjęciach?

Czy ten olej w ropie mógł zatrzeć 4 wtryski?

 

Dzisiaj wpadłem na trop tzw "zassania baku", czy słyszał ktoś o czymś takim i czy możliwe jest, że stało to się przez zalanie pod korek bo nie działało odpowietrzanie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc bo być może trzeba wymienić bak. Ropa z baku była mętna i zastanawiam się, podczas wessania baku(tworzy się podciśnienie) gdzie bak zmienia swój kształt, nie zszedł oblepiony syf, rdza itp.?

 

Pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal walczę z pompowtryskami. Kupiłem komplet używanych, zrobiłem 250km i powrót lawetą...

Macie jakiś namiar na nowe w dobrej cenie albo jakiś inny pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...