CloudiestWall90 0 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Witam. Tak jak napisałem w temacie dwa błędy pojawiają mi sie w momencie gdy pod wzniesienie nawet delikatne ostro przyśpieszam. Dodam że wcześniej walczyłem z podobnym problemem trybu awaryjnego i podobnych objawach takich jak brak mocy i migająca kontrolka świec żarowych ale tam okazał sie sterownik turbiny. Dwa dni temu byłem sprawdzić ten sterownik i wszystko jest ok. Zauważyłem też zapocony mocno wąż olejowy turbiny(wstawie zdjecie) Jeżeli ktoś miał podobne problemy i to rozwiązał lub ktoś wie co jest na rzeczy prosiłbym o kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Masz lekturę na dobry początek 16683/P0299/000665 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CloudiestWall90 0 Opublikowano 26 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Poczytałem lekture?Posprawdzam nieszczelności ewentualne ale wątpie żeby to było problemem. Czujnik ciśnienia doładowania wymieniałem 3 dni temu( nie żaden zamiennik tylko oryginał ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CloudiestWall90 0 Opublikowano 2 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 A więc problem rozwiązany. Powodem błędów był wadliwy EGR do tego bardzo zanieczyszczony. Postanowiłem zaślepić i wyprogramować egr ale przed tym dokładnie wyczyścić cały dolot. temat uważam za zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vipparkett 0 Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 W dniu 2.03.2023 o 11:21, CloudiestWall90 napisał(a): A więc problem rozwiązany. Powodem błędów był wadliwy EGR do tego bardzo zanieczyszczony. Postanowiłem zaślepić i wyprogramować egr ale przed tym dokładnie wyczyścić cały dolot. temat uważam za zamknięty A powiedz czy turbo chodziło przez ten EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CloudiestWall90 0 Opublikowano 11 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Ogólnie sytuacja wyglądała tak że turbina chodziła elegancko. Po dłuższej jeździe i nahrzaniu się silnika do prawidłowej temperatury wystarczyło że zgasiłem samochód i turbina już nie pracowała. Zgasiłem samochód raz jeszcze odczekałem jakieś 20minut , odpalam samochód i turbina pracuje:) w momecie gdy turbina nie pracowała to żaden bład nie występował dopiero w momencie gdy przekroczyłem 2000 obr/min to wyskakiwał błąd P0299 i P0046 Po wyprogramowaniu egr i zaślepieniu. Samochód odżył ale na kilka dni:( bo niestety teraz pokazują mi się błędy związane ze sterownikiem turbiny i turbina znów raz pracuje a raz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol999 0 Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca W dniu 11.03.2023 o 12:24, CloudiestWall90 napisał(a): Ogólnie sytuacja wyglądała tak że turbina chodziła elegancko. Po dłuższej jeździe i nahrzaniu się silnika do prawidłowej temperatury wystarczyło że zgasiłem samochód i turbina już nie pracowała. Zgasiłem samochód raz jeszcze odczekałem jakieś 20minut , odpalam samochód i turbina pracuje:) w momecie gdy turbina nie pracowała to żaden bład nie występował dopiero w momencie gdy przekroczyłem 2000 obr/min to wyskakiwał błąd P0299 i P0046 Po wyprogramowaniu egr i zaślepieniu. Samochód odżył ale na kilka dni:( bo niestety teraz pokazują mi się błędy związane ze sterownikiem turbiny i turbina znów raz pracuje a raz nie Kolego jak rozwiązałeś problem? Mam to samo 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CloudiestWall90 0 Opublikowano 20 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca Od samego początku wszystkiemu winny był sterownik turbiny. Stawiałem na egr ale to ni było finalnie to. Posiadałem starszej generacji sterownik on mi wywalał błędy więc kupiłem używany taki sam też starszej generacji z nadzieją że będzie wszystko dobrze. Niestety okazało się że twn używany pochodził kilka miesięcy i znów to samo. Kupiłem nowy ten ulepszony allegro.pl ALLEGRO.PL . Po kupnie udałem się do firmy co ustawia takie sterowniki z turbiną. Za strojenie zapłaciłem około 250 zł. Problem zniknął jeżdzę już jakiś czas i jest wszystko ok. Dodatkowo te błędy które miałem 299 i 046 wskazywały na zawór recyrkulacji spalin i tego też w razie co wymieniłem. Dokładnie taki allegro.pl ALLEGRO.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol999 0 Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2 godziny temu, CloudiestWall90 napisał(a): Od samego początku wszystkiemu winny był sterownik turbiny. Stawiałem na egr ale to ni było finalnie to. Posiadałem starszej generacji sterownik on mi wywalał błędy więc kupiłem używany taki sam też starszej generacji z nadzieją że będzie wszystko dobrze. Niestety okazało się że twn używany pochodził kilka miesięcy i znów to samo. Kupiłem nowy ten ulepszony allegro.pl ALLEGRO.PL . Po kupnie udałem się do firmy co ustawia takie sterowniki z turbiną. Za strojenie zapłaciłem około 250 zł. Problem zniknął jeżdzę już jakiś czas i jest wszystko ok. Dodatkowo te błędy które miałem 299 i 046 wskazywały na zawór recyrkulacji spalin i tego też w razie co wymieniłem. Dokładnie taki allegro.pl ALLEGRO.PL Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się