Soudzik93 0 Posted February 26 Share Posted February 26 Witam, Posiadam Audi A4 B6 2.0 ALT z 2004r z sekwencyjną instalacją gazową. Zauważyłem, że auto jest strasznie przymulone, czuć jak brakuje mu mocy na obydwóch paliwach. Filtry i świece są nowe. Auto na wolnych obrotach na zimnym silniku delikatnie telepie, jak się nagrzeje jest wporządku. Co usunę błędy one wracają. CHECK się nie świeci. To moje pierwsze audi, przede mną użytkował je mój tata. Problem w zasadzie jest od samego początku jak go mamy. Chciałbym doprowadzić go do ładu, aby silnik ożył spowrotem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 417 Posted February 26 Share Posted February 26 Namieszane coś z wiązką jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaTeo85 549 Posted February 27 Share Posted February 27 Dokładnie, ten kto montował instalację gazową musiał zrobić to źle albo masz puszkę gdzie jest sterownik silnika pełną wody. Nie sądzę żeby mogło być coś innego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skowrix 29 Posted February 27 Share Posted February 27 O ile sie nie myle to wszystkie wymienione komponenty (zawory, grzałki sond i wtryski) sa zasilane z tej samej linii przez wspólny przekaźnik i bezpiecznik. Zacząłbym od sprawdzenia stabilności napięcia na tych podzespołach, porównać wartośći przed i po przełączeniu na LPG. Możesz też spróbować wyłaczyć całkowicie komputer gazowy (wyjąć bezpiecznik) i wtedy sprawdzić czy błedy dadzą się skasować i jak sie zachowuje auto. Jak już koledzy napisali wyżej zapewnie coś namieszali w wiązce ale to co napisałem można sprawdzić bezinwazyjnie. Woda w kompie raczej spowodowałaby wiecej problemów a tutaj wszystko wskazuje na problem z zasilaniem na 1 linii. Może próbowali nieumiejętnie odłączyć pompę paliwa po przełączeniu na gaz przez co uwalają zasilanie na całej tej linii? Opis 'zwarcie do masy' (czyli inaczej brak zasilania na testowanych elementach) by tutaj idealnie pasował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soudzik93 0 Posted February 27 Author Share Posted February 27 Panowie, ale problem również jest na benzynie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaTeo85 549 Posted February 27 Share Posted February 27 no problem jest ponieważ masz uszkodzoną gdzieś wiązkę. Najprawdopodobniej, bo oczywiście przez internet nie da się w 100% tego potwierdzić z Twojego opisu. Bez fizycznego przeglądu kabli, bezpieczników itp. nie pójdziesz do przodu. Elektryk lub jeśli masz jakieś podstawy, to miernik w łapy i szukaj po kablach. 11 godzin temu, Skowrix napisał(a): ... Opis 'zwarcie do masy' (czyli inaczej brak zasilania na testowanych elementach) by tutaj idealnie pasował. Zwarcie do masy nie jest równoznaczne z brakiem zasilania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skowrix 29 Posted February 28 Share Posted February 28 10 godzin temu, MaTeo85 napisał(a): Zwarcie do masy nie jest równoznaczne z brakiem zasilania. Wszystko zależy od sposobu samodiagnozy i tego jak 'zaawansowane' jest sterowanie danym komponentem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soudzik93 0 Posted March 18 Author Share Posted March 18 Witam wszystkich po przerwie, Na wstępie dziękuje każdemu za zainteresowane i podpowiedzi. Udało mi się rozwiązać problem. Był pęknięty wąż od odmy i olej kapał na wtyczki od wtrysków, wyczyszczone i przestał przebierać na benzynie. Wymieniłem również cewki, skasowałem błędy i silnik chodzi za***iście dobrze ma moc na obydwóch paliwach, żadne błędy nie wyskakują. Profilaktycznie również wyczyściłem sobie wtryski LPG. Na dniach jeszcze profilaktycznie wymienię świecie sobie. 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now