colak Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam Panowie Zapewne ten temat był już poruszany wielokrotnie jednak bardzo proszę o przekazanie informacji gdzie znajdująsię wyżej wymienione elementy w silniku ANB oraz jak je sprawdzić czy są sprawne ewentualna regulacja??? Problem polega na tym że silnik zostaje przeładowany i jest szarpanie na 3,4,5 biegu przy wysokich obrotach Byłbym wdzęczny za pomoc ) Pozdrawiam.
create2fight Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 N75 najlepiej sprawdzić Vagiem DV można poprostu sciągając przewód z kolektora ssącego i dmuchając ustami w niego jak przepuści to jest uszkodzony. a WG można sprawdzic podająć do jego siłownika niewielkie ciśnienie tak 0,8 do 1 bara i powinien wtedy zadziałac
colak Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam, więc mogę juz coś powiedziećN75 namierzyłem nie posiadam vaga więc go nie sprawdziłem może jest jakiś inny sposób ??? WG moim zdaniem działa - zdiołem przewodzik od N75 do WG i dawałem ciśnienie na WG ciegno chodzi słychać jak się otwiera i zamyka czyli OKI ) A gzdie jest ten DV ???? słyszałem że N75 może być sprawny elektrycznie natomiast nie przełączać ???? Wczoraj zrobiłem również teścik wypiołem wtyczkę od N75 i szarpania nie było jechał jak wściekły, natomiast jak wtyczka jest podpięta szatpanie występuje tak jak opisałem wyżej:((( Panowie jak myślice co to może być ??? pozdrawiam.
Galec Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam ja mam u siebie taki problem a mianowicie tak do mniej więcej 3 tyś obrotów autko ciągnie jak szalone a potem momentalnie brakuje mu mocy, tak jak by nie było w ogóle doładowania. Ale czasami jest tak że autko hula bez problemu i ciągnie do samego końca obrotomierza, a jeszcze kiedy indziej od samego dołu brakuje mu mocy, ale wystarczy że puszcze i wcisnę gaz i jest doładowanie. Posprawdzałem wszystkie węże i nie ma nigdzie nieszczelności a po za tym jak by gdzieś była nieszczelność to zawsze by nie było doładowania. Wydaje mi się że któryś z zaworów puszcza tylko pytanie który?? W weekend majowy zamierzam trochę pogrzebać może coś się wyjaśni. Planuje jeszcze wyczyścić przepływomierz i przepustnice bo jak włączę klimę to mi na jałowym biegu obroty strasznie pływają ale tylko jak silnik jest jest pod obciążeniem sprężarki od klimy. Jak wyłączona to wszystko jest gites.
Buba Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 A gzdie jest ten DV Znajdz kolektor ssacy i od niego powinien isc przewod do DV. W AEB wychodzi on na poczatku kolektora, przechodzi po oslonie rozrzadu i w dół. DV jest prawie pod filtrem powietrza zaraz nad osłona silnika. poszukaj jak wyglada DV a napewno znajdziesz wypiołem wtyczkę od N75 jak chcesz jeszcze miec turbo to tak nie rob
mateogda Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 wypiołem wtyczkę od N75 jak chcesz jeszcze miec turbo to tak nie rob Tu, jak raz się z Tobą nie zgodze... Sprawny N75 redukuje ciśnienie na siłowniku westgate'a, więc odpięcie wtyczki spowoduje, że doładowanie spadnie.
szogun0 Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 Mateo, a sprawdź w jakiej pozycji jest N75 jak prądu nie dostaje. Wg mnie w zamkniętej, a wtedy sztanga się nie przesunie, bo nie dochodzi do niej ciśnienie powietrza. Przez co klapka się nie uchyla, więc dmucha ile wlezie.
mateogda Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Może się mylę, bo jak miałem zaworek w ręku to nie zwróciłem na to aż tak bacznej uwagi ale... Zamknięty bez prądu jest długi króciec, między krótkimi jest przejście, więc ciśnienie przesuwa sztangę po osiągnięciu odpowiedniej wartości. Podanie napięcia na N75 powoduje otwarcie przejścia na trzeci, długi króciec i upuszczenie ciśnienia sterującego WG czyli wzrost doładowania. Walczyłem z przeładowaniem (i paroma duperelami) w piątek i w moim przypadku pomogło przepłukanie N75 benzyną, wymieniłem też DV chociaż stara okazała się sprawna.
colak Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 Cześć A więc DV to takie urządzenie w wolocie powietrza ??? Jakby grzybek z którego wychodzi jeden gruby przewód oraz ten cienki od kolektora ssącego??? wyjmę i sprawdzę chociaż jakoie on ma za zadanie??? N75 bez podpięcia ma przepływ na krótkich wyjściach,nakrze nie wiem co moze być ???? [br]Dopisany: 04 Maj 2009, 09:41_________________________________________________Witam ponownie DV- jak dmucham ustami to nie przepuszcza pod większym ciśnieniem z kompresora np. taki mieszek gumowy pęcznieje także oki ) N75 przy włączonym zapłonie również ma przelot przez 2 krótsze krudzce [br]Dopisany: 05 Maj 2009, 14:10_________________________________________________Witam N75 sprawdzony wgiem tyka mało tego przełożony z innego sprawnego auta objawy te same auto przerywa:((( a jak odepnę wtyczkęN75 auto nie przerywa ??? Panowie co to może być ??? Może czujnik doładowania ???? czekam na info.
colak Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 OKI bardzo proszę kolega wrzucił w moim imieniu także czekam na opinie : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_anb_prosze_o_analize_logow_przerywa_na_wysokich_odbrotach-t78983.0.html Pozdrawiam
mateogda Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 kolega wrzucił w moim imieniu Mógł od razu napisać, że to twoje albo wkleić w tym wątku.... Masz dłubnięty silnik albo walniętą przepływkę ?? Pokaż jeszcze wyuczone sondy (032), tak z ciekawości.
colak Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Opublikowano 14 Maja 2009 cześć oki postaram się zrobić i wkleić Myślisz że przepływka może mieć wpływ na szarpanie przy wyższych obrotach ??? Jest tam coś takiego jak czyjnik doładowania i gdzie on się znajduje??? Czy jest to ten w intercooler czy przy przepustnicy??
mateogda Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Myślisz że przepływka może mieć wpływ na szarpanie przy wyższych obrotach ??? Wartość żądana doładowania jest obliczana na podstawie ilości zasysanego powietrza chyba.
colak Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 Witam jeśli chodzi o niską wartośc doładowania w stosunku do wartości zadanej powinno być lepiej doszukałem się nieszczelności i ją uszczelniłem ) ale to nie pomogło nadal przerywa na wyższych obrotach (( dziwi mnie strasznie podniemiłem od kolegi 100% sprawny N75 i również nie było poprawy (( ale jak odepnę wtyczkę od N75 auto nie szarpie ( więc co może dawć błędne informacje ??? czekam na wasze podpowiedzi???
Buba Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 N75 steruje WG wiec moze warto sie jemu przyjrzec?
colak Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 WG czyli sztanga działa dając ciśnienie na wężyk od WG sztanga przesuwa się i klapkę słychać jak się zamyka i otwiera DV też trzyma ciśnienie mieszek gumowy pęcznieje jak daje ciśnienie czyli również oki. ???????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się