Giluś1990 Opublikowano 2 Marca 2023 Opublikowano 2 Marca 2023 Proszę o sprawdzenie podstawowych logów statycznych grup 001+003 i 002+033 Problem z odpalaniem... Wymieniony czujnik halla i pomogło na jakieś 3 tygodnie. po tym wymienione świece i 4 cewki pomogło na 2 tygodnie. teraz zaczął kopcić na niebiesko po nocnym odpaleniu. W między czasie wymieniony olej i filtry. Logi robione po tych wszystkich zabiegach. Oleju nie ubywało dużo przed tym wszystkim 1litr od wymiany do wymiany czyli co około 10 max 12 tyś. Teraz od wymiany przepalił około 200ml na 2tyś PS. vaglog.pl już nie działają?? gdzie najlepiej wrzucać teraz logi?? na vaglog miałem cała serię logów z 2 lat. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM ad VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. ad VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
robson_s Opublikowano 3 Marca 2023 Opublikowano 3 Marca 2023 Logi w tym w tym samym czasie robione? Na jednym masz sondę okej na drugim mocno ubogo. Pierwsze sprawdził bym szczelność dolotu i ciśnienie paliwa. 13 godzin temu, Giluś1990 napisał(a): Oleju nie ubywało dużo przed tym wszystkim 1litr od wymiany do wymiany czyli co około 10 max 12 tyś. Teraz od wymiany przepalił około 200ml na 2tyś Ta sama ilość 200ml na 2 tyś to dalej litr na 10 tyś
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2023 Opublikowano 3 Marca 2023 Rozwiń problem, co to znaczy problem z odpaleniem?, długo kręci, na zimnym? na ciepłym? to nie jest chyba az taki duzy problem ze trzeba wymieniać cos bez sensu typu cewki itd, logi w tym temacie nic nie mówią, najczęsciej przyczyną jest czujnik temp, ewentualnie problem z paliwem albo instalacja gazowa.
Giluś1990 Opublikowano 3 Marca 2023 Autor Opublikowano 3 Marca 2023 Problem zaczął się od tego jak zatankowałem gaz i nie mogłem odpalić ani na benzynie ani awaryjnie na gazie. Auto było po trasie rozgrzane. Po kilku próbach odpalił na gazie. Do domu miałem 200 metrów i zaczął przerywać tak jakby chodził na 3 gary. Po zaparkowaniu poczekałem aż wystygnie i na zimnym odpalił normalnie wiec stwierdziłem że to czujnik halla więc na drugi dzień go wymieniłem i wszystko wróciło do normy na około 3 tygodnie. Później było tak samo kręcił i nie odpalał. Wymieniłem świece i cewki i było dobrze przez 2 tygodnie. Dzisiaj w trasie wyskoczył błąd gdy silnik miał niecałe 90* Zmierzę jeszcze dzisiaj kompresje. Zapomniałem dodać że kilka dni temu wymieniałem odmę bo było pęknięte kolanko pod kolektorem ssącym. Uprzedzając pytanie to nie ściągałem kolektora ani przepustnicy. Przy okazji wymiany odmy sprawdziłem wzrokowo dolot i dokręciłem tylko przy IC bo był niedokręcony.
Giluś1990 Opublikowano 3 Marca 2023 Autor Opublikowano 3 Marca 2023 7 godzin temu, robson_s napisał(a): Logi w tym w tym samym czasie robione? Na jednym masz sondę okej na drugim mocno ubogo. Pierwsze sprawdził bym szczelność dolotu i ciśnienie paliwa. Ta sama ilość 200ml na 2 tyś to dalej litr na 10 tyś Tak logi robione zaraz po sobie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się