Dibo Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Smieszna troche sytuacja. Podjechalem na Shella, okazalo sie, ze mam 2.2 w oponach. Podpompowalem do 2.6/2.4. W trasie na mazury zjechalem na Orlen i dla testu podbilem do 2.8/2.6. Bylo troche za twardo.. Auto postalo 2 dni. Sprawdzam cisnieniomierzem - 2.5/2.2. Podlaczylem ori kompresor - 2.5/2.2. Podpompowalem znowu do 2.6/2.4. Sam juz nie wiem ile mam A auto czasami nie stało na słońcu ?
Flyer Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 Stalo na sloncu, ale dzien wczesniej... mierzylem praktycznie z rana, raczej jeszcze nie zdarzyly sie "rozejsc" - ale pewnie masz racje Jutro jak wyjade z garazu to skrece od razu na stacje i sprawdze cisnienie.
Yelo Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 PODSTAWOWA zasada jest tylko jedna: patrz na naklejke na drzwiach i czytaj > tam sa podane cisnienia odpowiednio na przod i tyl samochodu > tak jest tez w moim B6 Tylko tutaj rozmiawamy o rozmiarach, których NIE MA na wlepce. Więc popatrzeć sobie możesz...
mA4ciek Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 235/35/R19 2.6 przód / 2.8 tył Jak kupiłem opony we Wrocławiu to po założeniu nabili mi do 3,5 żeby się ułożyły. Jechało się jak wozem drabiniastym
Cineksik Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 235/35/R19 2.6 przód / 2.8 tył Jak kupiłem opony we Wrocławiu to po założeniu nabili mi do 3,5 żeby się ułożyły. Jechało się jak wozem drabiniastym a to ciekawe, na tyle więcej :?:
leewang Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Proszę o odpowiedź na moje pytanie gdyż nie wiem ile nabić do swoich opon. 235/45/R17 felga 7,5J
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się