meine Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam. Proszę o analizę logów A4 B5 AFN 98r. ~300kkm Błędów brak LOGI. Na 4tym biegu, ile mogłem tyle zrobiłem. ST000 ST001 ST003 ST004 ST007 ST008 ST013 BS000 BS003 BS004 BS011 DYN000 DYN001 DYN003 DYN004 DYN008 DYN010 DYN011
Darev Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witaj Suszarka - Kąt wtrysku - Termostat - Przepływomierz - Wymiana filtra, czyszczenie.
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Przeplywomierz jakimś dziwnym trafem tnie dawki w calym uzytecznym zakresie obrotów. Przylaczam sie do sugestii Darka - wymien filtr powietrza/wyczysc przeplywke i zaloguj ponownie 010 i 008 dynamiczne. Najlepiej razem te dwie grupy. Oprocz LMM reszta wyglada bardzo OK. Pozdrawiam
meine Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Dziękuję za odpowiedzi:) Mam tylko taką wątpliwość. Nie chciałem wcześniej pisać o tym ale rok temu byłem w diagtroniku i hamowany był ze starą przepływką a później z nową. Nie było istotnej różnicy, na tyle, że nie kazali mi wymieniać na nową. Wtedy to olałem i nie chciało mi się wnikać co się dzieje. Filtry powietrza wymieniam przy każdej wymianie oleju, zwykle knechta czy jakoś tak. Wie ktoś jaka może być tego przyczyna? Zrobiłem już ok 50 kkm. Od początku odnosiłem takie wrażenie że w pewnym zakresie obrotów jakby "przysiadał". Dodam jeszcze, że często mu się zdarza zostawić czarną chmurkę.
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Przeplywki nie sprawdza sie na hamowni... skoro filtr powietrza jest "swieży" to pozostaje Ci: czyszczenie/podmiana/wymiana w tej kolejnosci. Po kazdej wykonalbym logi.
meine Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Wiem, że się nie sprawdza ale na wykresie widać lekkie fale. Nie są to fale Dunaju ale okazało się, że moje spostrzeżenie jest trafne. Więc?
michalki Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ja bym na twoim miejscu ustawił się z kimś z okolicy, podmienił przepływkę i zlogował grp 3 8 i 11 razem. Wtedy popatrzył na logi i ocenił czy przyniosło efekty czy nie :gwizdanie:.
Darev Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Masz wolną chwilę to tanim kosztem wyczyść przepływkę np spirytusem (na waciku i będzie git, reszte wypijesz :>), mi pomogło Po wyczyszczeniu zrób logi dot. LMM i wstaw.
spanky Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Przeplywomierz jakimś dziwnym trafem tnie dawki w calym uzytecznym zakresie obrotów. stary i zaoyzialy .. dlatego kiepsko mierzy ...
meine Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Witam. Stary i zagrzybiały... Ale mierzył przed czyszczeniem Błąd: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-00 - Implausible Signal Logi dyn 003 008 010
spanky Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 przeplywomierz kaput ... chyba ze wtyczka sie wypiela badz kabelek urwal ...
meine Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Niestety nic się nie wypięło ani nie urwało... Nowy wkład tylko mam zakupić...?? bo czyściłem wkład wg opisu jak w 2,5 V6.
smartpc Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Jeśli masz już wymieniać...to radze zakup kompletną i to najlepiej z ASO lub u jakiegoś sprawdzonego sprzedawcy na allegro. Ja u siebie miałem podobną sytuację...przeczyściłem przepływomierz i po jakimś tygodniu śmigania padł ;( Jeśli masz wtyczkę na 5 pinów to polecam tego allegrowicza http://moto.allegro.pl/item644405035_przeplywomierz_vw_seat_audi_skod_bosch_0281002216.html Kupiłem u niego już nie jedną część i póki co wszystko
Lishoo Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Dziwne, wygląda na to że po prostu coś nie łączy, sprawdź dokładniej wtyczkę, wyciąg i wsadź ją parę razy, sprawdź i dociśnij kable do wtyczki, skasuj błąd i sprawdź czy wyskoczy, na moje oko jakby przepływka była padnięta to nie było by błędu że jest wypięta
meine Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 Witam. Przepływka była padnięta. Najpierw szukałem po szrotach ale szkoda było mojego czasu. Na jednym chcieli 350 zł... Na drugim 120 zł ale włożyłem przejechałem się i im oddałem bo szrot (550 mg). Zakupiłem nową Boscha z roczną gwarancją za 350 zł i jest sporo lepiej niż było na starej przed czyszczeniem. Także przynajmniej mam nową przepływkę, choć stara nie była jeszcze taka najgorsza:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się