Majexxx 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 (edytowane) Kupiłam dwa tygodnie temu audi a4 b7 z silnikiem 1.8t, napęd na 4. dzisiaj wróciłam z hamowni, bo chciałam założyć chip. Na hamowni okazało się ze audi nie osiąga takich osiągów jakie powinna. teoretycznie ma 163kM, na wykresie pokazuje ze 140.8 gdzie powinnam się udać dalej zeby zdiagnozować usterkę? I od czego zacząć sprawdzać? Edytowane 24 Kwietnia 2023 przez Majexxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1345 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Powinieneś najpierw poprzez dokładną diagnozę znaleźć przyczynę niedomagania i ją zlikwidować a nie zwiększać moc. Następny tuner to nie czarodziej, który wyczaruje ci brakującą moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majexxx 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Chyba teoche złe się wyraziłam, chodzi o to gdzie szukać przyczyny a nie na sile zwiększyć moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majexxx 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 4 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Powinieneś najpierw poprzez dokładną diagnozę znaleźć przyczynę niedomagania i ją zlikwidować a nie zwiększać moc. Następny tuner to nie czarodziej, który wyczaruje ci brakującą moc. Trochę zle się wyraziłam, poprawiłam post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Musisz udać się do kogoś na diagnostykę, czyli podstawa w przypadku 1.8t to logi dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majexxx 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 56 minut temu, Łukasz13 napisał(a): Musisz udać się do kogoś na diagnostykę, czyli podstawa w przypadku 1.8t to logi dynamiczne. Czyli gdzie? Kto takie rzeczy wykonuje? Mechanik? Czy wrócić na hamownie i tam powinni takie coś wykonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1345 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Na hamowni raczej tego nie zrobią. Musisz szukąäć warsztatu. Trzeba wykonać logi i przyjrzeć się dokładniej turbine, układowi paliwowemu, sprawdzić kompresję, świece, zawory. Przyczyn może być wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sahipp 17 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 (edytowane) aczkolwiek na hamowni (przynajmniej jak ja robiłem modyfikacje silnika auta) powinni taką wstępną, przybliżoną ocenę/diagnozę jednostki napędowej auta zrobić i mniej więcej na tej podstawie określić czego brakuje, paliwa, powietrza, silnik... i wtedy do mechanika na docelowe szukanie problemu Edytowane 24 Kwietnia 2023 przez sahipp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 1 godzinę temu, Majexxx napisał(a): Czyli gdzie? Kto takie rzeczy wykonuje? Mechanik? Czy wrócić na hamownie i tam powinni takie coś wykonać? Kupujesz kabel kkl i za pomocą vcdsa, robisz logi. Na znanym chińskim portalu możesz kupić klona vcds za śmieszne pieniądze. Poza tym za***nym obowiązkiem tunera jest zrobienie niezbędnej diagnostyki i sprawdzenie parametrów zanim się weźmie za robotę ale zapewne tam gdzie byłeś to wgrywają gotowce bez tej całe otoczki za 1,5tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się