Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres po chipie opinia


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Łukasz13,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Udalo mi sie znalezc logi przed wgraniem chipa, 002 + 033, 115 + 118 co prawda wtedy wtryski byly seria i pewnie dolot nieszczelny ale ta sama pompka. Mam juz oryginal na podmiane ktory jezdzil na tym aucie przed wymiana na dw65v 
 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

Opublikowano (edytowane)

W serii już był dramat z wydajnością pompki. Masz wadliwą pompę albo filtr paliwa. Turbo w serii miało tendencję do przeladowywania w peaku.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Ok dzięki @przem8 filtr wymieniony ale ile oryginalu jest w oryginale okaże się po podmianie pompki :Pw weekend biore się za pompke i sprawdzam manometrem jaki wynik. Jak turbo przeładowuje może to mieć związek ze słabym ciśnieniem paliwa? N75 sprawdzę i wyczyszcze

Edytowane przez shogu
Opublikowano
22 minuty temu, shogu napisał(a):

Jak turbo przeładowuje może to mieć związek ze słabym ciśnieniem paliwa? N75 sprawdzę i wyczyszcze

Nie. W serii to nie przeszkadza ale to jest do ogarnięcia softem.

Opublikowano

Pompka zmieniona, trzyma równo 4 bar. Pokazałem tunerowi zdjęcie ile wyszło na poprzedniej pompce, wytłumaczyli się, że pewnie przez niskie ciśnienie im ta góra nie chciała wyjść.. Dałem im szanse na korektę, czy to dobrze? Logi po korekcie poniżej:

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Jakie są wasze opinie?

  • Rozwiązanie
Opublikowano (edytowane)

Widzę że twardo ufasz swojemu fachowcowi no i to niestety błąd, paliwo juz jest, ale reszta nadal dramat, wtryski zle skalibrowane, afr woła o pomste do nieba, potencjał turbiny nie wykorzystany, chłopak ewidentnie nie wie na czym polega soft w 1.8t więc nie wiem po co się za to zabiera... napisz do mnie ogarnę Ci to po ludzku, po co sie tak męczyć...

 

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano
19 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

Widzę że twardo ufasz swojemu fachowcowi no i to niestety błąd, paliwo juz jest, ale reszta nadal dramat, wtryski zle skalibrowane, afr woła o pomste do nieba, potencjał turbiny nie wykorzystany, chłopak ewidentnie nie wie na czym polega soft w 1.8t więc nie wiem po co się za to zabiera... napisz do mnie ogarnę Ci to po ludzku, po co sie tak męczyć...

 

Do zaufania to daleko, po prostu chciałem dać im drugą szanse. Skoro auto już sprawne jest, ciekawy byłem czy moje uwagi zostały wysłuchane… 

Opublikowano
1 minutę temu, shogu napisał(a):

Do zaufania to daleko, po prostu chciałem dać im drugą szanse. Skoro auto już sprawne jest, ciekawy byłem czy moje uwagi zostały wysłuchane… 

To już chociaż trzeciej nie daj, tylko odezwij się na PW do Łukasza, będziesz zadowolony.

Opublikowano

Udało się rozwiązać temat z pomocą kolegi @Łukasz13 🍻 

Poprosiłem warsztat o wgranie serii i zwrot pieniędzy, nie robili żadnego problemu i dość szybko doszło do transakcji bez żadnych oszczerstw itd. Oczywiście później znalazłem inne buble zrobione przez nich… ale to później.

Pojechałem do Łukasz13, pojeździliśmy, zrobili logi, podmienili zaworek znowu logi, pogadali no i w końcu chip (międzyczasie pompa paliwa zaczęła nam wyć jak sk***ysyn🤦) . Chip zrobiony, japa sie cieszy na powrocie 😁

Pompa coś mi nie dawała spokoju, miałem inna na podmianę wiec zabrałem się za rozbiórkę, okazało się, ze Panowie z warsztatu nie mieli chyba czasu/chęci/pojęcia i pompkę zamiast zamontować w kołnierzu, włożyli ją w gumowy wąż z fmic tak aby siadła idealnie a wszystko podtrzymali na opasce.. już jest całe szczęście jak powinno być.


ps udało mi się jeszcze znaleźć zdjęcia wtrysków z demontażu przez warsztat

 

Wrzucam wykres i logi:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

IMG_4443.jpeg

IMG_4444.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...