Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co to za część z której kapie olej?


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Hugo,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowanko ?

 

Czy ktoś może mi powiedzieć co to jest? Znajduje się to z prawej strony tuż przy przednim błotniku.

Kapie mi z tego olej. Wystarczy wymienić tylko gumę czy nową część musiałbym kupić?

 

Z góry dzięki wielkie za pomoc ?

2.jpg

  • Rozwiązanie
Opublikowano

8E0129955

image.thumb.png.48456a1d83c6f6efd823d61f54465bae.png

Opublikowano
3 godziny temu, Hugo napisał(a):

8E0129955

Dziękuje za odp :) ?

 

Można go jakoś naprawić czy cały do wymiany?

Opublikowano

Przyczyną że jest zaolejony nie jest jego zepsucie bo to jest tylko pojemnik - akmulator podciśnienia ,żeby mogły

prawidłowo pracować zawory podciśnieniowe.Jak oleju Ci nie ubywa jakoś mocno to nie ma co szukać ,możesz wyczyścić i obserwować.

Opublikowano
Godzinę temu, krzychuG napisał(a):

Przyczyną że jest zaolejony nie jest jego zepsucie bo to jest tylko pojemnik - akmulator podciśnienia ,żeby mogły

prawidłowo pracować zawory podciśnieniowe.Jak oleju Ci nie ubywa jakoś mocno to nie ma co szukać ,możesz wyczyścić i obserwować.

W opisie pisze wyraźnie że jest to tłumik poz 30. I nie ma tam żadnego podciśnienia a wręcz ciśnienie po turbinie i nie powinno tam nic kapać olejem.

Opublikowano

A to jak jest na dolocie to rezonator, czyli jak masz tam olej to turbo puszcza, chyba że jest odpowietrzenie odmy do dolotu to może też być przyczyną.

 

Opublikowano
15 godzin temu, krzychuG napisał(a):

Przyczyną że jest zaolejony nie jest jego zepsucie bo to jest tylko pojemnik - akmulator podciśnienia ,żeby mogły

prawidłowo pracować zawory podciśnieniowe.Jak oleju Ci nie ubywa jakoś mocno to nie ma co szukać ,możesz wyczyścić i obserwować.

Troche mi własnie ubywa i zastanawiałem się dlaczego, czyli to może być przyczyną

 

14 godzin temu, marcy007 napisał(a):

W opisie pisze wyraźnie że jest to tłumik poz 30. I nie ma tam żadnego podciśnienia a wręcz ciśnienie po turbinie i nie powinno tam nic kapać olejem.

Zgadzam się, sucho powinno być

 

13 godzin temu, krzychuG napisał(a):

A to jak jest na dolocie to rezonator, czyli jak masz tam olej to turbo puszcza, chyba że jest odpowietrzenie odmy do dolotu to może też być przyczyną.

 

 

Czyli turbo może mieć końcówkę? Zdarza się że przy 240kkm tak może puszczać? (przebieg prawdziwy).

 

Prosta sprawa do ogarnięcia czy lepiej komuś oddać do zrobienia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...