johnnythebest Opublikowano 13 Czerwca 2023 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Szanowanko ? Czy ktoś może mi powiedzieć co to jest? Znajduje się to z prawej strony tuż przy przednim błotniku. Kapie mi z tego olej. Wystarczy wymienić tylko gumę czy nową część musiałbym kupić? Z góry dzięki wielkie za pomoc ?
johnnythebest Opublikowano 13 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2023 3 godziny temu, Hugo napisał(a): 8E0129955 Dziękuje za odp ? Można go jakoś naprawić czy cały do wymiany?
krzychuG Opublikowano 13 Czerwca 2023 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Przyczyną że jest zaolejony nie jest jego zepsucie bo to jest tylko pojemnik - akmulator podciśnienia ,żeby mogły prawidłowo pracować zawory podciśnieniowe.Jak oleju Ci nie ubywa jakoś mocno to nie ma co szukać ,możesz wyczyścić i obserwować.
marcy007 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Godzinę temu, krzychuG napisał(a): Przyczyną że jest zaolejony nie jest jego zepsucie bo to jest tylko pojemnik - akmulator podciśnienia ,żeby mogły prawidłowo pracować zawory podciśnieniowe.Jak oleju Ci nie ubywa jakoś mocno to nie ma co szukać ,możesz wyczyścić i obserwować. W opisie pisze wyraźnie że jest to tłumik poz 30. I nie ma tam żadnego podciśnienia a wręcz ciśnienie po turbinie i nie powinno tam nic kapać olejem.
krzychuG Opublikowano 13 Czerwca 2023 Opublikowano 13 Czerwca 2023 A to jak jest na dolocie to rezonator, czyli jak masz tam olej to turbo puszcza, chyba że jest odpowietrzenie odmy do dolotu to może też być przyczyną.
johnnythebest Opublikowano 14 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2023 15 godzin temu, krzychuG napisał(a): Przyczyną że jest zaolejony nie jest jego zepsucie bo to jest tylko pojemnik - akmulator podciśnienia ,żeby mogły prawidłowo pracować zawory podciśnieniowe.Jak oleju Ci nie ubywa jakoś mocno to nie ma co szukać ,możesz wyczyścić i obserwować. Troche mi własnie ubywa i zastanawiałem się dlaczego, czyli to może być przyczyną 14 godzin temu, marcy007 napisał(a): W opisie pisze wyraźnie że jest to tłumik poz 30. I nie ma tam żadnego podciśnienia a wręcz ciśnienie po turbinie i nie powinno tam nic kapać olejem. Zgadzam się, sucho powinno być 13 godzin temu, krzychuG napisał(a): A to jak jest na dolocie to rezonator, czyli jak masz tam olej to turbo puszcza, chyba że jest odpowietrzenie odmy do dolotu to może też być przyczyną. Czyli turbo może mieć końcówkę? Zdarza się że przy 240kkm tak może puszczać? (przebieg prawdziwy). Prosta sprawa do ogarnięcia czy lepiej komuś oddać do zrobienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się