Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja dwuamsy czy sztywne koło w A4 B6 2.4 V6?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Audi a4 b6 2.4 170KM BDV 
Problem z dwumasa.
Czy ktos wstawial sztywne kolo tam?
Ewentualnie czy ktos regenerowal dwumase i jak to sie sprawuje?
Troche nie po drodze teraz mi prawie 2800 dać za cały komplet ze sprzęgłem wiec zastanawiam się nad regenerowanym…

Opublikowano

Ja dałem do regeneracji i porównując z nowymi zestawami z hurtowni dzisiaj, nie rozumiem czemu ludzie w ogóle kupują nówki. 

Opublikowano

Może dlatego, że większość regenerowanych kół dwumasowych rozpadała się zaraz po założeniu i taka też krąży o tym opinia.

Opublikowano

Ja z czystym sumieniem mogę polecić regro.pl, u nich regeneracja dwumasu, docisku I obicie sprzęgła kevlarem wyszło mnie 1400 zł nawet chyba z transportem.

Opublikowano
3 godziny temu, dawidpuskar napisał(a):

Witam. Audi a4 b6 2.4 170KM BDV 
Problem z dwumasa.
Czy ktos wstawial sztywne kolo tam?
Ewentualnie czy ktos regenerowal dwumase i jak to sie sprawuje?
Troche nie po drodze teraz mi prawie 2800 dać za cały komplet ze sprzęgłem wiec zastanawiam się nad regenerowanym…

co do wstawienia sztywnego koła to śmiało da radę w dodatku to benzyna V więc efektów ubocznych nie powinno być... miałem sztywne koło w 1.9 zrobionym na 190PS i dawało radę, jednak drugi raz bym chyba na to nie poszedł z uwagi na może i lekką ale jednak utratę komfortu... ale to był diesel z dużym niutonem w benzynie nie powinno to uboczne zjawisko występować szczególnie że to V

 

co do reszty nie wypowiem się, może to kwestia kto i jak regeneruje...

Opublikowano
53 minuty temu, sahipp napisał(a):

co do wstawienia sztywnego koła to śmiało da radę w dodatku to benzyna V więc efektów ubocznych nie powinno być... miałem sztywne koło w 1.9 zrobionym na 190PS i dawało radę, jednak drugi raz bym chyba na to nie poszedł z uwagi na może i lekką ale jednak utratę komfortu... ale to był diesel z dużym niutonem w benzynie nie powinno to uboczne zjawisko występować szczególnie że to V

 

co do reszty nie wypowiem się, może to kwestia kto i jak regeneruje...

No właśnie tez tak myślałem ze to nie ma chyba aż takich przeciążeń jak w dieselu.

tylko jak teraz dojść które sztywne by pasowało? 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, dawidpuskar napisał(a):

No właśnie tez tak myślałem ze to nie ma chyba aż takich przeciążeń jak w dieselu.

tylko jak teraz dojść które sztywne by pasowało? 

tzn wiesz Ty jakbyś wsiadł do mojego auta to byś pewnie nie poczuł różnicy.. to delikatnie takie na niskich obrotach trochę hmm ciut większe wibracje to wszystko w dieslu oczywiście a tam było 400 NM momentu .. no ja z racji tego że to auto znałem dosyć długo to czułem różnicę... na początku to tam znikoma różnica ale po czasie jednak było lekkie pogorszenie komfortu odczuwalne ale jak wspomniałem w benzynie nie powinno być ani grama tego objawu...

 

może spróbuj się dowiedzieć czy może w starych silnikach V typu 2.4 2.6 2.8 były dwu masy czy jedno masy... jeżeli jedno masy to ja bym wstawił ori sztywne koło z takiego silnika z dawnych lat... ale to musisz się dowiedzieć bo ja nie mam pojęcia od kiedy dwu masa zaczęła być stosowana... ja w swoim 1.9 w a4 b5 miałem wstawioną jedno masę plug & play z audi 80 1.9tdi do tego sprzęgło w kevlar z uwagi na moc.... 

 

a jak nie to rozejrzeć się za jakimś dedykowanym zestawem... koła jedno masowe w przeciwieństwo do dwu masowch nie są jakieś mega narażone na uszkodzenia że trzeba kupować takie czy takie bo inaczej szybko padnie...

Edytowane przez sahipp
Opublikowano
13 godzin temu, Langista napisał(a):

Ja z czystym sumieniem mogę polecić regro.pl, u nich regeneracja dwumasu, docisku I obicie sprzęgła kevlarem wyszło mnie 1400 zł nawet chyba z transportem.

A dawno to robiłeś? Bo nie wiem czy nie wyślę swojego od bfb.

Opublikowano

W lutym wysyłałem im komplet, chyba dostali paczkę w środę a w piątek już szła do mnie. W każdym razie załatwione to było w ciągu jednego tygodnia. Jeżeli miał bym się czepiać to jak na moją dokładność, to nie splanowali powierzchni dwumasu od strony wału korbowego a jedynie zeszlifowali i bałem się, że będzie powodować wibracje ale nic nie ma. Co do reszty wykonania to sprzęgło lepiej zrobione jak nowe LUK czy Sachs z kartonu. Praktycznie zero luzu, łożysko igiełkowe nowe, łożysko w dwumasie też, wszystko pomalowane tam, gdzie nie ma kontaktu z tarczą, żeby nie rdzewiało. Jak na razie 2500 km zrobione i nie dzieje się nic ze sprzęgłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...