Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pierścienia gwintowanego w króćcu dopływu oleju do turbo w A4 B5 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Czy ktoś z Was wymieniał może pierścień "gwintowany" W kroccu dopływu oleju do turbo? Chodzi o coś takiego: N 020 8298

Sączy mi się niemiłosiernie z tego i już żadne dokrecanie, czyszczenie , prostowanie nic nie daje. Ani na tym elemencie ani na gnieździe nie widać żadnych ubytków, rys a jednak cieknie. Podejrzewam, że przy wymianie turbo potraktowalem nakretke za dużą siłą i materiał się zmęczył. Znalazłem gdzieś na forum, że można wymienić sam ten element ale jak to zrobic? I ewentualnie czy mógłby ktoś sprawdzić czy w AJL występuje taki sam jak pod tym nr. co podałem? 

Opublikowano

AJL ma to samo

Opublikowano

Dziękuję. A wiesz moze jak to się wymienia? Czytałem gdzieś że się stary przecina ale co później? Potrzebne są jakieś specjalne narzędzia żeby to założyć, sprasować? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...