Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów A4 B7 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich. Chciałbym prosić o spojrzenie na te logi. Auto to a4b7 1.8t bfb po jakimś programie. Turbo po regeneracji, kata brak jest sama pucha. Wywala błąd p0299.ewidentnie ucina moc. Na zimnym zaraz po odpaleniu poszaruje, dziś wywaliło zapłon na 1 cylindrze. Jak się rozgrzeje problem ustaje I silnik chodzi równo. Wymieniona przeplywka, DV, n75.

Szczelność dolotu jest ok wg mnie. Uszczelniony eżektor. 0rosze o pomoc bo już pomysły mi się kończą.LOG-01-002-033-xxx06082023 g1520.CSV

LOG-01-003-020g1522-xxx.CSV LOG-01-115-118g1524-xxx.CSV LOG-01-090-093g1544-xxx.CSV LOG-01-001-003-g1543xxx.CSV LOG-01-002-033-g1541xxx.CSV

Opublikowano

Ten program to jest tam i tak do wywalenia, łatwiej by to było na serii zdiagnozować, turbo nie doładowuje w całym zakresie, ta szczelność to na 100% jest ok? przepływka na jałowym też jakieś dziwne wartości wskazuje napewno org Boscha?

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Przeplywka jest nowa z boscha. Program ktoś gdzieś robił ale kto i jak to nie mam pojęcia. Takie już kupiłem. Sprawdzałem szczelność kilka razy, słychać było tylko bulgotanie oleju w silniku. Auto po wymianie turbo jechało bardzo ładnie, potem zaczął wyskakiwać błąd p0299 p0234. Może turbo jest źle zrobione? Proszę o pomoc bo mam problem a mechanik jest na urlopie i nie wiem czy tak można jeździć jakiś czas...??

Opublikowano

Jeśli chodzi o kompresje to była mierzona i jest 11.5 10.5 10.5 i 11 barów. Z autem ogólnie nie było problemów aż do rozsypania się katalizatora. Przy regeneracji turbo wywalony został środek z kata. Druga sonda wywala błąd ale to podobno normalne. Czy po wywaleniu kata trzeba robić program na nowo? Po załozeniu zregenerowanej turbawki został wymieniony też zawór DV na oryginał. N75 założony zamiennik z febi ale przekładałem też stary Ori i bez zmian.

Stara przeplywka pokazywała 10g mniej przy najwyższych wartościach.

Opublikowano

Zrób jeszcze loga 115 z odłączona wtyczką od n75, to zadane doładowanie to i tak morderstwo wczesniej czy pozniej dla kazdej seryjnej k03 na seryjnych gratach.

Opublikowano

Ok dziekuje, postaram się zrobić jak najszybciej log. Tylko 115? Czy cos dorzucić?

 

Opublikowano

Sprawdzałem dziś jeszcze szczelność dolotu. Była mała na jednej z opasek ezektora. Docisnalem ja  i teraz dolot wg mnie jest szczelny. Słychać tylko bulgotanie oleju. Tu jest log po usunięciu nieszczelnosci. Jest jakby trochę lepiej ale bez szalu.

LOG-01-115-118-v1xxx.CSV

Opublikowano

Sztanga w turbinie jest dobrze ustawiona, być może problem z niedoladowaniem  przy niższych obr to kwestia n75, w sumie gdybyś miał normalnie zrobiony program to już teraz by nie było problemu.

Opublikowano

Więc spróbować jeszcze podmienić n75? Teraz log zrobiony został na starym Ori n75.

Nie zmieniałem go po wyeliminowaniu nieszczelności.

Opublikowano

A co wg Ciebie jest źle z tym programem? Zbyt duże doładowanie?co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Zrobić nowy program?

Opublikowano

Jak chcesz to napisz na pw pomogę ogarnać z tym programem zeby nie wyskakiwał błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...