Jump to content
IGNORED

Zakup używanego A4 B8 2.0 132KW


Recommended Posts

Posted

Część

Mam nadzieję że pomożecie mi w podjęciu decyzji.

Szukam nowego samochodu i przejechałem się ostatnio A4 B8 s-line w kombi i się zakochałem:

Audi A4 Avant 2.0 S-LINE

€ 8.000,00

LINK.MARKTPLAATS.NL

Audi A4 Avant 2.0 S-LINEThe price fix!

ns

 

Samochód prowadzi się super, zadbany nie porysowany w środku.

Zastanawia mnie tylko kilka rzeczy:

1. Samochód jest od drugiego właściciela z czego obecny zakupił go 16 marca bieżącego roku - niby chce kupić sobie motor Kawasaki.

2. Naczytałem się o problemach tego silnika z braniem oleju - da się to jakoś sprawdzić czy samochód był naprawiamy przez Audi pod tym względem (samochód serwisowany u dealera do 2022r, są rachunki ale jakiś dużych nie znalazłem)

3. Czy powinienem coś innego jeszcze sprawdzić i uważać na coś przed zakupem. Zrobiłem kilka zdjęć ale nie wiem czy to numer silnika był*.

 

Ewentualnie z jakim silnikiem benzynowym* powinien szukać żeby był godny zaufania ?

 

Pozdrawiam

Marcin

20230818_150601.jpg

20230818_150655.jpg

20230818_150719.jpg

Posted
50 minut temu, marcinplnl napisał(a):

Ewentualnie z jakim silnikiem benzynowym* powinien szukać żeby był godny zaufania ?

W przedlifcie żaden.

Posted
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

W przedlifcie żaden.

A jeśli miał robiona modyfikacje tłoków - problem znika całkowicie czy tylko czasowo ?.

Ewentualnie jaki jest koszty usunięcia tego problemu dobrze ?.

 

Posted

itp. ....

Posted

Jeśli polecacie od poliftu tzn.2013 nowe światła przednie o ten lift chodzi ?

Posted

tak

Posted
W dniu 19.08.2023 o 14:40, marcinplnl napisał(a):

A jeśli miał robiona modyfikacje tłoków - problem znika całkowicie czy tylko czasowo ?.

Ewentualnie jaki jest koszty usunięcia tego problemu dobrze ?.

 

Ja mam przedlift 2.0 tfsi o oznaczeniu CDNC z 2010 roku. Przed zakupem sprawdziłem(kupiłem) historię serwisową. Miał wadę olejową, poprzedni właściciel ( szwajcar) naprawiał ją w ASO przy przebiegu około 100 tyś km ( nie pamiętam jaki był pobór oleju, ale na początku wymienili mu odmę, a potem tłoki, pierścienie itd. - z tego co czytałem standardowa procedura). Odkąd go kupiłem zrobiłem ~24 tyś km, od razu kupiłem miarkę taką jak mają w ASO - z podziałką. Przy pierwszej wymianie oleju tj. ~ 10 tyś km pobrał 380 ml oleju ( z czego pobór skoczył pod koniec tego przebiegu z powodu odmy, którą też wymieniłem). Teraz przy przebiegu ~9 tyś. km od wymianu wziął 210 ml.  Także od naprawy samochód przejechał ponad 100 tyś. km, nie mam informacji jak wyglądał pobór zanim go kupiłem. Obecnie jeżdżę na Motul 8100 X-Clean+ C3 5w30. Tak sytuacja wygląda/ła u mnie. Jak wyciągniesz historię z ASO sprawdź oznaczenia  komponentów, które były użyte - czy odpowiadają komponentom zestawu, który usuwa tę wadę. Wnioski można jakieś wyciągnąć, jeżeli wada była naprawiana i jest to udokumentowane w historii serwisowej to nie bał bym się, na pewno zdarzają się polifty, które biorą olej i pewności nigdy mieć nie będziesz, że wystarczy kupić polifta i po problemie. Tak to wyglądało u mnie i takie są moje subiektywne wnioski. :)

Posted
W dniu 28.08.2023 o 09:01, Tytanowy_Janusz napisał(a):

Ja mam przedlift 2.0 tfsi o oznaczeniu CDNC z 2010 roku. Przed zakupem sprawdziłem(kupiłem) historię serwisową. Miał wadę olejową, poprzedni właściciel ( szwajcar) naprawiał ją w ASO przy przebiegu około 100 tyś km ( nie pamiętam jaki był pobór oleju, ale na początku wymienili mu odmę, a potem tłoki, pierścienie itd. - z tego co czytałem standardowa procedura). Odkąd go kupiłem zrobiłem ~24 tyś km, od razu kupiłem miarkę taką jak mają w ASO - z podziałką. Przy pierwszej wymianie oleju tj. ~ 10 tyś km pobrał 380 ml oleju ( z czego pobór skoczył pod koniec tego przebiegu z powodu odmy, którą też wymieniłem). Teraz przy przebiegu ~9 tyś. km od wymianu wziął 210 ml.  Także od naprawy samochód przejechał ponad 100 tyś. km, nie mam informacji jak wyglądał pobór zanim go kupiłem. Obecnie jeżdżę na Motul 8100 X-Clean+ C3 5w30. Tak sytuacja wygląda/ła u mnie. Jak wyciągniesz historię z ASO sprawdź oznaczenia  komponentów, które były użyte - czy odpowiadają komponentom zestawu, który usuwa tę wadę. Wnioski można jakieś wyciągnąć, jeżeli wada była naprawiana i jest to udokumentowane w historii serwisowej to nie bał bym się, na pewno zdarzają się polifty, które biorą olej i pewności nigdy mieć nie będziesz, że wystarczy kupić polifta i po problemie. Tak to wyglądało u mnie i takie są moje subiektywne wnioski. :)

Dzieki za informacje. Troche pozno doszla, zdarzylem juz kupic A4 B8. Zrobilem dokladnie jak mowisz -  kupilem jedna z udokumentowana naprawa, na chwile obecna nie wiem jak wyglada pobor. Przejechalem dopiero 200km, wyglada jak by nic nie ubylo a samochod piekny i super sie jezdzi. Szukam wlasnie oleju do wymiany a ASO holandia mi nie odpowiada na emaile, mysle by do nich podjechac i dowiedziec sie jaki oni dokladnie leja.

Pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...