Mario200519888 Opublikowano 5 Października 2023 Opublikowano 5 Października 2023 Witam. Mam mały problem zrobiłem mały remont silnika ( nowa głowica, nowe pierścienie, nowe panewki ) audi a4 b7 1.8t bfb na lpg. Remont był wymuszony bardzo zuzyta głowica. Przed remontem od wymiany do wymiany jak juz dolewalem olej to ok 200ml max (olej 5w50 valvoline). Wymiany oleju zawsze co 10 tys km. Od remontu zrobiłem juz ok 40 tys km ale od 2 wymian oleju pojawil sie problem. Auto zaczęło brać ok 1l na 10 tys km i czasami na wolnych obrotach widze, ze chwilke podkopci. Sprawdziłem sprezanie i wyszlo na wszystkich równo 11,5 bar. Obstawiam turbine, bo auto ma juz przejechane prawie 300 tys km, ale jesli chodzi o moc to nie czuje, zeby mu brakowalo mocy. Sprawdzalem jeszcze zawor odmy ale korek wlewu oleju podskakuje. Czy ktos ma jakies pomysly skad ten pobor oleju i lekkie podkopcywanie? Dodam, ze za 20 tys mam wymiane rozrzadu, wiec wtedy mozna by bylo sprawdzic turbine. Chyba, ze ktos tez zna szybszy sposob sprawdzenia turbo bez sciagania przodu. Dzieki za pomoc
Dev Opublikowano 5 Października 2023 Opublikowano 5 Października 2023 1 litr na 10000km ? nie rób sobie zartów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się