Lukaa5 Opublikowano 17 Października 2023 Opublikowano 17 Października 2023 Hejka , mam lekki luz na prawym dolnym wahaczu (poduszka już się poddaje) . Zastanawiam się czy teraz nad wymianą wszystkich elementów (góra dół) zawieszenia bo zapewne reszta poduszek też już jest bliska końcowi przebieg 120k Wiadomo że fajnie było by zrobić to na oryginałach z aso ale ze względu na znaczną różnice w cenie raczej pójdą zamienniki. Ciężkie pytanie teraz lemforeder czy meyle . Macie jakieś z tym doświadczenia , a może są jakieś zestawy PU . Co byście polecili . pozd
stasiek Opublikowano 17 Października 2023 Opublikowano 17 Października 2023 wg mnie zdecydowanie lemforder, a jak będziesz miał szczęście to zobaczysz na nich szlif po logu, tanie nie są, ale długo służą
Lukaa5 Opublikowano 18 Października 2023 Autor Opublikowano 18 Października 2023 Do audi te lemfordery chyba nie szły na 1y montaż do BMW niby czasem , więc może tam są jakieś szlify po nr. Wydaje mi się że wezmę meyle hd na zawias /wahacz a cała reszta lemforder .
AndrzejK. Opublikowano 18 Października 2023 Opublikowano 18 Października 2023 Nie wiem co tam Audi dawało/daje na pierwszy montaż w zawieszeniu ( mam jeszcze oryginalne u siebie), ale Lemforder nie od dziś wiadomo, że ma jakościowe graty, choć ostatnio widziałem na youtube jak szpece zamówili zawieszenie do jakiegoś tam Volkswagena chyba właśnie Meyle HD i pozytywnie się o nim wypowiadali. Ciekawostką jest, że nawet w komplecie był pełny zestaw nowych śrub co nie zawsze jest oczywistością.
Lukaa5 Opublikowano 18 Października 2023 Autor Opublikowano 18 Października 2023 41 minut temu, AndrzejK. napisał(a): nie od dziś wiadomo, że ma jakościowe graty, hehe no nie wiem , piszą że jakość oem , meyle hd ma niby ponad oem ale tylko jeden element jest w wersji HD 8W0407693B reszta jest oryginal Mowa tu o after market , jedna i druga firma z Niemiec gdzie to jest produkowane to kij wie . Jakieś inne sugestie do rozważenia ?
AndrzejK. Opublikowano 19 Października 2023 Opublikowano 19 Października 2023 23 godziny temu, Lukaa5 napisał(a): Mowa tu o after market , jedna i druga firma z Niemiec gdzie to jest produkowane to kij wie . Tak, rodowód niemiecki, ale produkcja to już najczęściej Chiny....choć i pewnie czysto niemiecką produkcję też można znalezć, ale jest w mniejszości, wiem, bo ostatnio próbowałem znalezć tarcze hamulcowe ATE lub Textara i też głównie Chiny kraj produkcji. Teoretyzując powinny trzymać parametry części danego producenta bez względu na kraj produkcji, ale wiadomo jak to z tym czasami jest. 23 godziny temu, Lukaa5 napisał(a): Jakieś inne sugestie do rozważenia ? Jakbym ja miał wybierać to właśnie z tych dwóch producentów bym brał, lub oryginały najlepiej, ale tu wiadomo, ze tanio nie jest......
Lukaa5 Opublikowano 19 Października 2023 Autor Opublikowano 19 Października 2023 (edytowane) 19 minut temu, AndrzejK. napisał(a): Jakbym ja miał wybierać to właśnie z tych dwóch producentów bym brał, lub oryginały najlepiej, ale tu wiadomo, ze tanio nie jest...... Mylę że jest bardzo akceptowalnie ogólnie jakieś 3-3,5x mniej niż aso ( w sensie lemforder czy meyle) I chyba bym nie uwierzył jak by ktoś mnie przekonywał że oryginalne części z ASO to w Niemczech są produkowane . China jak nic , może turcja BTW 120K i zawias do wymiany (oryginalny) to średni wynik z naciskiem na słabo raczej, większość to autostrady i raczej dobre drogi . Z tym że najbardziej oberwał ten jeden w kształcie banana i jeden link górny . Wiem że niektórzy jeszcze buy z 50k zrobili i nic nie czuli Edytowane 19 Października 2023 przez Lukaa5
AndrzejK. Opublikowano 19 Października 2023 Opublikowano 19 Października 2023 (edytowane) 22 minuty temu, Lukaa5 napisał(a): I chyba bym nie uwierzył jak by ktoś mnie przekonywał że oryginalne części z ASO to w Niemczech są produkowane . China jak nic , może turcja Zdarza się, że trafisz niemieckie pochodzenie, ale jak wspomniałem trzeba się natrudzić, bo to zdecydowanie mniejszość, mam świeży namiar, bo jak wspomniałem szukałem tarcz j.w. i się udało 22 minuty temu, Lukaa5 napisał(a): 120K i zawias do wymiany (oryginalny) to średni wynik z naciskiem na słabo raczej, większość to autostrady i raczej dobre drogi . No nie za wiele....tym bardziej,że napisałeś, że jakaś umęczona zawiecha nie była, choć masz diesla jak widzę czyli wiadomo cięższy motor i bardziej eksploatuje zawieszenie.... ja mam więcej przejechane na oryginalnym zawieszeniu (ale benzyna) i cisza totalna, a wierz mi, wyczulony jestem na wszelakie odgłosy, ale widzę, że masz A5, więc nie wiem czy tam podobnie konstrukcyjnie jest jak w A4. 22 minuty temu, Lukaa5 napisał(a): Mylę że jest bardzo akceptowalnie ogólnie jakieś 3-3,5x mniej niż aso ( w sensie lemforder czy meyle) Oryginał....no właśnie cena, bierz Lemfordera lub Meyle i będziesz zadowolony dłuższy czas, ale też ważne, aby ktoś to wymieniał z wiedzą, bo poskładanie właściwie całości do kupy to nie taka oczywista/prosta sprawa. Edytowane 19 Października 2023 przez AndrzejK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się