Gość Brytol Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam Czy któryś z forumowiczów mógłby podzielić się "doświadczeniami" zdobytymi podczas badania technicznego samochodu z obniżonym zawieszeniem? Chodzi mi o to jak trudny jest przejazd przez rolki testujące sprawność hamulców autem niższym o 35, 40, 60mm? O ile w ogóle jest możliwy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 na niektórych stacjach nie da się wjechać jak masz za bardzo obniżone i odsyłają cie z kwitkiem. Brat miał problemy przy przodzie -60mm poprostu się nie dało wjechać na jednej ze stacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brytol Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 na niektórych stacjach nie da się wjechać... to znaczy, że są różne? odsyłają cie z kwitkiem. co masz na myśli? - "prosze zmienic zawieszenie na seryjne i wtedy wrócić" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wili18 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 na niektórych stacjach nie da się wjechać... to znaczy, że są różne? odsyłają cie z kwitkiem. co masz na myśli? - "prosze zmienic zawieszenie na seryjne i wtedy wrócić" ? albo podnosisz auto albo szukasz stacji kontroli na którą możesz wjechać ja tak miałem ale moje mk2 za wysoko od ziemi nie stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 zawieszenie ma być sprawne i musi spełniać pewne normy, nikogo nie obchodzi jak nisko jest nad ziemią. Nie miałem problemu z wjechaniem (-60) na badanie oraz nikt nie robił problemu, po prostu było sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 pelen luz ma byc sprawne i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam, niedawno chciałem wjechać na SKP w innym celu niż przegląd. Jak zobaczyłem rolki to odpuściłem, bo bym sobie ładnie miskę olejową załatwił... Jeszcze nie wiem co zrobię jak przyjdzie mi robić przegląd z hamulców. Zabiorę diagnostę na próbę hamowania poza SKP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 zawieszenie ma być sprawne i musi spełniać pewne normy, nikogo nie obchodzi jak nisko jest nad ziemią. Nie miałem problemu z wjechaniem (-60) na badanie oraz nikt nie robił problemu, po prostu było sprawne ja jak kolega niemam problemu przy -60 na stacji, miski napewno nie urwe bo srodkiem leci kanal,a hamulce sprawdzaja na plycie plaskiej takze jest luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 chyba co niektórzy mnie źle zrozumieli. Nie chodzi o to że stacja nie chce zrobić badania bo zawieszenie obniżone tylko o to że się fizycznie nie da wjechać na przyrządy bo auto za niskie - jak często się takie stacje trafiają to nie wiem bo ja jeżdżę na seryjnym. odsyłają cie z kwitkiem. co masz na myśli? - "prosze zmienic zawieszenie na seryjne i wtedy wrócić" ? litości, nie wiesz co znaczy "odesłać z kwitkiem" - my Panu nie zrobimy bo się u nas nie da niech Pan jedzie gdzie indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 na niektórych stacjach nie da się wjechać... to znaczy, że są różne? chodzi o konstrukcje rolek do pomiaru skutecznosci hamulcow. jedne sa takie ze trzeba dosc gleboko wjechac kolami i wtedy mozesz uderzyc podwoziem o ranty biegnace wzdluz kanalu badz o sama obudowe rolek. inne rolki sa montowane wyzej przez co auto musi na nie wjechac (a nie wpasc) wtedy ryzyko przytarcia jest mniejsze... tak czy siak trzeba uwazac i wziasc pod uwage ze podczas hamowania przod auta "siada" a w koncowym efekcie pomiaru zostaje "wypchniety" w tyl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brytol Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 litości, nie wiesz co znaczy "odesłać z kwitkiem" jeszcze mi sie nie zdażyło... ja groźnie wyglądam Czyli generalnie najlepiej poszukać Stacji z rolkami na które sie wjeżdża a nie z tymi w które sie wpada [br]Dopisany: 04 Maj 2009, 19:41_________________________________________________P.S. Stary powiem Ci normalnie rzeźnia Zapodaj fotkę całego autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Zapodaj fotkę całego autka :cool1 http://www.a4-klub.pl/smf/inne_vw_golf_mk2_18_gu-t78458.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się