Gość Robert Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Witam! W moim autku istnieje i nie mozna się go pozbyć błąd ustawienia podstawowego przepustnicy. Podczas próby wprowadzenia nastawów, przepustnica porusza się odrobinę, po czym staje i program wyrzuca inf., iż w obecnym stanie pracy lub urządzeniu wprowadzenie ustawień nie jest mozliwe. Tak mam juz kilka miesięcy. Diagnozowałem na BOSCH KTS 520 i VAG - dokładnie to samo. Dodam, że przepustnica jest wymieniona i czysta. O co chodzi? Prosze o pomoc.
adamq Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 A adaptujesz przez Basic Settings?? U mnie był błąd P1559 i po wyczyszczeniu przepustnicy normalnie się adaptowała i błąd dało się skasować. Jak była brudna to ruszyła się trochę i "ADP ERROR" Na pewno adaptujesz na kanale 098, a nie 060??
Gość Robert Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Wprowadzam ustawienia KTS-em. Nie ma w nim mozliwości zmiany kanałów adaptacji.
adamq Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Czasami najtańsze rozwiązania są najlepsze. Spróbuj VAGiem.
szogun0 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 A czy robisz to na uruchomionym silniku czy tylko na włączonym zapłonie. Ma byc tylko zapłon włączony. Jeśli KTS nie rusza tego to trzeba szukać uszkodzonej wiązki lub problemów ze sterownikiem silnika. No i jeszcze napięcie zasilnania musi być co najmniej 10,5 V kiedy wykonujesz adaptację (silnik nagrzeny do minimum 85 stopni, wszystko co jest na prąd to wyłączone).
adamq Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 No i jeszcze napięcie zasilnania musi być co najmniej 10,5 V kiedy wykonujesz adaptację (silnik nagrzeny do minimum 85 stopni, wszystko co jest na prąd to wyłączone). To rzecz oczywista :biggrin:
Gość Robert Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Adaptację wykonuję zgodnie z procedurą. Dodam, że obroty są ok i auto jeździ dobrze(chyba). Denerwuje mnie sama świadomość istnienia błędu w pamięci. Ponadto ciekaw jestem czy z powodu zapisanego błędu auto nie pracuje w trybie serwisowym.
szogun0 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Masz odpowiednio naciągniętą linkę gazu. Trzeba jeszcze sprawdzić stycznik biegu jałowego. Wczoraj w Vento rozbierałem (wg fabryki nie można rozkręcać) przepustnicę, bo stycznik nie działał. Jak ECU nie wie, że przepustnica jest w pozycji biegu jałowego, to nie będzie adaptacji.
Gość Robert Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Włącznik biegu jałowego działa ok.(odczyty z KTS-a). Linka też jest w porządku. Mam wrażenie, że po pełnym rozgrzaniu silnika auto trochę traci na mocy. Czy błąd istniejący w pamięci może to powodować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się