Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szum z okolicy turbiny w A4 B6 1.8T


Andrzejgruz

Rekomendowane odpowiedzi

1 minuta temu, przem8 napisał(a):

Przeplywka zaniża, turbo niedoladowuje. Pewnie jak wróci przepływ to wtryskiwacze będą pętlić, bo juz teraz jest na styk.

Czyli przepławka do wymiany, czy próbować ją jeszcze czyścić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz czyścić ale nie mechanicznie, raczej to nic nie da. Turbo po regeneracji więc pewnie trzeba korektę w sofcie zrobić żeby doładowanie podążało za zadanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minuta temu, przem8 napisał(a):

Mozesz czyścić ale nie mechanicznie, raczej to nic nie da. Turbo po regeneracji więc pewnie trzeba korektę w sofcie zrobić żeby doładowanie podążało za zadanym.

Turbo nowe, nie po regeneracji. Było po regeneracji jedno to poszło spowrotem do tego co robil regeneracje i zamontowane jest nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale soft miałeś robiony do innej sprężarki i widocznie trzeba poprawić sterowanie n75 albo sztanga do podciągnięcia, bo wysterowanie nki juz ponad 90% miejscami.

Dv masz sprawne?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft był robiony na starej turbinie, o tych samych numerach. Zamontowana jest nowa tylko o tym samych numerach nie była dostępna, ale była dostępna nowa wersja tej ze starymi numerami.

DV sprawne, trzyma ciśnienie. 

W takim razie udam sie na poprawę softu. 

A co z przepływomierzem, raczej do wywalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź ile turbo dmucha po odpięciu wtyczki od n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przem8 napisał(a):

To sprawdź ile turbo dmucha po odpięciu wtyczki od n75.

Jaki blok pomiarowy, bo jeszcze się uczę tych logów 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie logi robione, na nowej przepływce z boscha ori

 

002+033+155 (log głowny jest na dolnej cześci, bo robiłem kilka przejazdów)

LOG.TUNEZILLA.COM

 

115+118

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

115 odłaczone n75

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez Andrzejgruz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W turbo jest źle sztanga ustawiona i dlatego niedoladowuje. Wtryskiwacze na styk, zero zapasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przem8 napisał(a):

W turbo jest źle sztanga ustawiona i dlatego niedoladowuje. Wtryskiwacze na styk, zero zapasu.

Próbować robić korektę sofu? Dostęp do sztangi bez demontażu turbo jest raczej nie możliwy, chociaż turbo nowe od producenta 3KKK więc teoretycznie powinna dobrze być ustawiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Andrzejgruz napisał(a):

chociaż turbo nowe od producenta 3KKK

Czyli dałeś grubo ponad 2 koła?

21 minut temu, Andrzejgruz napisał(a):

teoretycznie

Właśnie, teoretycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał(a):

Czyli dałeś grubo ponad 2 koła?

Właśnie, teoretycznie.

Nie będę się chwalił ile dałem, bo mam spore zniżki 😁, ale kupione w hurtowni, nowe z plombą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w Intercarsie to licz się z tym, że regenerowaną wcisnęli Ci jako nówkę 😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpięciu n'ki powinno dmuchac 0,3bara. Górą softem nic nie zrobi, bo zawór jest prawie na max wysterowany. Z dołu może coś jeszcze da radę. Ruszysz sztange to będzie po gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Langista napisał(a):

Jak w Intercarsie to licz się z tym, że regenerowaną wcisnęli Ci jako nówkę 😅

Jak masz dostęp do katalogu, sprawdź sobie ten numer: KKK53039880005 

 

 

14 minut temu, przem8 napisał(a):

Po odpięciu n'ki powinno dmuchac 0,3bara. Górą softem nic nie zrobi, bo zawór jest prawie na max wysterowany. Z dołu może coś jeszcze da radę. Ruszysz sztange to będzie po gwarancji.

Co w takiej sytuacji robić? reklamacja? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minut temu, Andrzejgruz napisał(a):

reklamacja

Uważaj, bo uznają 🤣 

Twój samochód to rób co uważasz i tak za dużo już się dowiedziałeś 🤐

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przem8 napisał(a):

Uważaj, bo uznają 🤣 

Twój samochód to rób co uważasz i tak za dużo już się dowiedziałeś 🤐

Skontaktuje się z firma od softu i zobaczę co mi powiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przem8 napisał(a):

Twój samochód to rób co uważasz i tak za dużo już się dowiedziałeś 🤐

Tak czytam po całym Internecie jeszcze, a co gdy zawór N75 jest uszkodzony, ale VAG tego nie widzi i cały czas dmucha na gruszkę, może spróbować podłączyć na krótko turbine, tzn muszla i grucha? (nw czy dobrze ogarnąłem)

 

Tutaj stary temat na regenerowanej turbinie, odłączony n75 i też nie ładował na odpiętej 0.3 bara tylko że z 118

Ten log był robiony na ori n75, potem zmieniłem na febiego, a potem znów zmieniłem na ori. 

W wolny dzień, wymienię jeszcze przewody na nowe od n75, bo to jest nie możliwe co się dzieje. Na tej regenerowanej była uszkodzona grucha, od przeładowania uszkodziła DV, poszła nowa, potem logów po wymienie gruchy chyba już nie robiłem, ale auto poźno wstawało, a na nowej co kupiłem inaczej sie zachowuje auto, wczesniej wstaje, ale tu znów "gruche trza przykręcić" jak znam swojego pecha, to będzie pierdoła

 

Edytowane przez Andrzejgruz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...