Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 8P 2.0 fsi - logi do oceny - problem przy cut off


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

2.0 FSI

Witam
Po załataniu srodkowego tlumika i wywaleniu katow tych przy kolektorze (wstawilem kolektor bez nich) postanowilem zlogowac auto i zobaczyc czy wszystko gra . Wstawiam logi do przejrzenia ...

 

MISFIRE

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and...

 

 

GRUPA 002+31+020 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and...

 

 

002+033

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and...

 

 

FAZY ROZRZADU 091

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and...

 

 

GRUPA 112 - EGT

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and...

 

 

003+020+031 《tutaj widac problem przy cut off ponad 15

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and...

 

 

003+140 CISNIENIE PALIWA

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and...

 

 

Zauwazylem ze przy cut off-ie potrafi mocno szarpnac autem a pozniej powoli wytracac predkosc ,dzieje sie tak nawet przy nieduzych predkosciach -puszczam gaz i mocne szarpniecie cala budą . W grupie 31 w zalaczonych logach (drugi log od góry) dobrze to widac jak puscilem gaz po odcince lambda pokazala ponad 15,00 wydaje mi sie ze raczej nie jest to nornalne zjawisko ze tak wysoko leci na plus 🤔🤔🤔

kolejna rzecz to korekty dlugoterminowe.. te na jalowych sa wporzadku bo cos kolo +1 ale pod obciazeniem wskazuja kolo +5 bank1 i +6 bank2 ,jest sie czym przejmowac czy raczej na luzno do tego podejsc?

Edytowane przez barteq1910
Opublikowano

Masz za bogatą mieszankę. -25 sonda mierzy więc cos jest nie tak.

Opublikowano

Od czego zaczac ? Moze zmienna dlugosc kolektora nie dziala jak trzeba ?na postoju po przygazowce niby przelacza dlugosc gdzies kolo 4000rpm ,nie wiem jak jest przy bucie w podlodze (ogolnie zawor porzadnie sie grzeje prawie parzy ) brakuje mu powietrza na to wychodzi? Kanaly ssace i zawory sa czyste bo wszystko bylo czyszczone 🤔

Opublikowano

Zawór działa inaczej jak jest obciążenie a inaczej jak gazujesz na miejscu. 

Robię teraz taki silnik po urwanym pasku w golfie V GT. I że tak zapytam co Cię naszło na robienie sobie problemów :D

O co chodzi z trym missfire ? Jest OK.

Skasuj błędy i zrób log krótkoterminowej korekty bo długoterminowa może być zakłamana. Podczas naprawy czy diagnostyki najrzetelniejsze dane są z korekty krótkoterminowej bo są że tak powiem real time. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...