barteq1910 Opublikowano 15 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2023 (edytowane) 2.0 FSI Witam Po załataniu srodkowego tlumika i wywaleniu katow tych przy kolektorze (wstawilem kolektor bez nich) postanowilem zlogowac auto i zobaczyc czy wszystko gra . Wstawiam logi do przejrzenia ... MISFIRE VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and... GRUPA 002+31+020 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and... 002+033 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and... FAZY ROZRZADU 091 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and... GRUPA 112 - EGT VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and... 003+020+031 《tutaj widac problem przy cut off ponad 15 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and... 003+140 CISNIENIE PALIWA VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and... Zauwazylem ze przy cut off-ie potrafi mocno szarpnac autem a pozniej powoli wytracac predkosc ,dzieje sie tak nawet przy nieduzych predkosciach -puszczam gaz i mocne szarpniecie cala budą . W grupie 31 w zalaczonych logach (drugi log od góry) dobrze to widac jak puscilem gaz po odcince lambda pokazala ponad 15,00 wydaje mi sie ze raczej nie jest to nornalne zjawisko ze tak wysoko leci na plus 🤔🤔🤔 kolejna rzecz to korekty dlugoterminowe.. te na jalowych sa wporzadku bo cos kolo +1 ale pod obciazeniem wskazuja kolo +5 bank1 i +6 bank2 ,jest sie czym przejmowac czy raczej na luzno do tego podejsc? Edytowane 15 Listopada 2023 przez barteq1910 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 15 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2023 Masz za bogatą mieszankę. -25 sonda mierzy więc cos jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq1910 Opublikowano 16 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2023 Od czego zaczac ? Moze zmienna dlugosc kolektora nie dziala jak trzeba ?na postoju po przygazowce niby przelacza dlugosc gdzies kolo 4000rpm ,nie wiem jak jest przy bucie w podlodze (ogolnie zawor porzadnie sie grzeje prawie parzy ) brakuje mu powietrza na to wychodzi? Kanaly ssace i zawory sa czyste bo wszystko bylo czyszczone 🤔 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 16 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2023 Zawór działa inaczej jak jest obciążenie a inaczej jak gazujesz na miejscu. Robię teraz taki silnik po urwanym pasku w golfie V GT. I że tak zapytam co Cię naszło na robienie sobie problemów O co chodzi z trym missfire ? Jest OK. Skasuj błędy i zrób log krótkoterminowej korekty bo długoterminowa może być zakłamana. Podczas naprawy czy diagnostyki najrzetelniejsze dane są z korekty krótkoterminowej bo są że tak powiem real time. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się