bryla26 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 witam,dlaczego po wymianie czujnika abs z tylnego koła kontrolka abs nie znikła?a zaraptem na dodatek zaczeła migac czerwona kontrolka z wykrzyknikiem>?prosze o jakas podpowiedz gdzie szukac?pozdrawiam
wojtekce Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 podłącz vaga pewnie bład tego właśnie czujnika
bryla26 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 własnie to jest nowy czujnik na starym vag wykazał bład
bryla26 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 jutro jade sprawdzic,mechanik powiedział mi ze w audi najpierw trzeba bład skasowac to abs bedzie działal,no ale dlaczego ta czerwona z wykrzyknikiem miga?
Daimos Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Sprawdź połączenie elektryczne tego nowego czujnika oraz czy jest prawidłowo dociśnięty to tarczki.
Suchy1984 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Czerwona z wykrzyknikiem to miga zazwyczaj jak się klocki kończą lub jak jest mało płynu np. hamulcowego bądź w chłodnicy... sprawdzałeś to ?
bryla26 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 płyny są zaczeła migac jak wymieniłem czujnik moze przez to ze za głeboko go wsunełem do piasty i dotyka koronki,moze ta koronka go uszkodziła?
aramis Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Jak wystąpi błąd chwilowy to najpierw zapala się kontrolka od ABS-u jak jest dłużej to też ta z wykrzyknikiem i wtedy przestaje działać ABS. Jeśli usuniesz usterkę, przejedziesz i będzie wszystko ok to gasną kontrolki i zostaje tylko błąd zapisany, do usunięcia Vag-iem. Prawdopodobnie jest problem tylko ustawienia odległości tego nowego czujnika od koronki.
djmario122 Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Jak Ci się zapaliła czerwona kontrolka z wykrzyknikiem to może to być czujnik pedału hamulca. Jest to charakterystyczne po włączeniu zapłonu słychać 3 piknięcia. A jeśli chodzi o ABS to radze sprawdzić go jescze raz. Tzn odkręcić koło wyjąć, zobaczyć czy go faktycznie nie uszkodziłeś wkłądając zbyt głęboko. Jeśli wszystko ok to wsadzić prawidłowo tzn wepchnąć do końca jeśli czujesz że ociera o wieniec to po milimetrze wyjmujesz go aż poczujesz że czujnik nic nie ociara. Polecam także przeczyszenie kostki i popsikać WD 40.
karbonek Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Podepnij vaga i zobaczysz jaki masz problem. Po wymianie uszkodzonego czujnika wystarczy przejechać kilka metrów i błąd znika (zostaje zapisany w komputerze).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się