mxt Opublikowano 11 Grudnia 2023 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Witam nie wiele tematów znalazłem na forum dlatego piszę, wyskoczył błąd klap kolektora ssącego A6C6 2.0TDI CR 2011r 190 tkm plastikowy kolektor silnik nie jest zmęczony eger przepustnica niewielki nagar czy macie jakiś pomysł jak się zabrać za błąd czujniki położenia klap -zakładać blokadę wychylenia krańcowego -usuwać klapy - czy wprowadzać zmianę softu pomijając czujnik - kupować komplet za 2 tysie podróbki słabo współpracują macie jakieś praktykę z tym błędem?
kkmad Opublikowano 11 Grudnia 2023 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Cześć, Też mi ostatnio wyskoczył ten sam błąd, z tym że w A4 B8 1.8 tfsi. Znalazłem tylko jakieś info, że to kwestia nastawnika klap kolektora (03L129086). Na fb jest gość Wyzyk Wyzyk, sprzedaje modyfikowany nastawnik bez usuwania klap, ja jeszcze nie zagłębiałem się w temat więc daj znać jakbyś czegoś się dowiedział. Pozdro
Archiwum Opublikowano 11 Grudnia 2023 Opublikowano 11 Grudnia 2023 18 minut temu, mxt napisał(a): -zakładać blokadę wychylenia krańcowego zacznij od tego ale jak jak jest rozlatane na obie strony to nic to nie da, ale spróbować można u mnie nie pomogło, wykrzaczył się nastawnik i cały kolektor nowy wstawiłem
mxt Opublikowano 15 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2023 (edytowane) Patrzyłem na luzy są praktycznie zerowe więc, kupiłem blokadę krańcowych wychyleń. Niestety mimo tego że piszą na aukcji nie zamontuje aluminiowej blokady nastawnika wychylenia klapek bez wyciągnięcia nastawnikiem gdyż śruba mocująca blokadę jest za długa i po od kręceniu zablokuje się o głowicę i na pewno nie zrobisz tego w 15 minut 🤣 2.0 TDI CR Edytowane 16 Grudnia 2023 przez mxt
mxt Opublikowano 6 Stycznia Autor Opublikowano 6 Stycznia Witam wstawiłem blokadę wychylenia nastawnika klap po rozebraniu kolektora ssącego okazało się że wychylenia się za daleko błąd 2015 skasowałem do tej pory się nie pojawił
mxt Opublikowano 7 Stycznia Autor Opublikowano 7 Stycznia Cześć po jednym dniu przy większym obciążeniu wyskoczył P2006 (Sterowanie kolektorem dolotowym zablokowane, zamknięte, rząd 1). Hmmmm wymiana nastawnika klap? Wywalić klapy zaślepić i usunąć z softu nastawnik ???
bercik2 Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia Po wywaleniu klap będziesz miał laga z dołu. Poszukaj na fb na jakiejś grupie A4 gościa WyzykWyzyk. On to ogarnia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się