Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skaczące obroty w A4 B7 1.8T BFB


AmpereQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoim silnikiem 1.8t bfb LPG 2006r 

Na zimnym po odpaleniu skacze nie reaguje na gaz po wciśnięciu nawet w podłogę momentami podniesie obroty i tyle. po około minucie problem ustaje i wszystko jest w porządku, czy moc ma ciężko stwierdzić nowy nabytek.

wymieniona sonda lambda bank1 bo wywalało błąd bogata mieszanka P0172 i nic się nie zmieniło

czujnik temperatury płynu chłodniczego również wymieniony

co dalej gdzie szukać problemu ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, AmpereQ napisał(a):

co dalej gdzie szukać problemu ?

Korek oleju po odkręceniu podskakuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, pelonek1 napisał(a):

Korek oleju po odkręceniu podskakuje?

Muszę sprawdzić ale przed tymi problemami jak się odkręciło czy wyjęło bagnet to silnik przygasał 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Shhaddoww napisał(a):

Podstawa vcds, logi, diagnistyka.

Ale na 90% są nieszczelności

Które kanały zalogować ? 

Pomógł byś to zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Shhaddoww napisał(a):

Podstawa vcds, logi, diagnistyka.

Ale na 90% są nieszczelności

Zrobiłem logi już je tu wstawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Shhaddoww napisał(a):

Podstawa vcds, logi, diagnistyka.

Ale na 90% są nieszczelności

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

wstawiam moje logi jakie robiłe według

 

mam nadzieję że coś to pomoże jak sam patrzyłem to nie zgadza mi się ciśnienie rzeczywiste od wymaganego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, AmpereQ napisał(a):

mam nadzieję że coś to pomoże jak sam patrzyłem to nie zgadza mi się ciśnienie rzeczywiste od wymaganego.

A jak odczytać te logi? Bo link jeden, a po wejściu pusto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minut temu, przem8 napisał(a):

A jak odczytać te logi? Bo link jeden, a po wejściu pusto...

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

może teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minut temu, AmpereQ napisał(a):

może teraz ?

A reszta logów to gdzie? Ile można się prosić?

Auto masz po sofcie i turbo późno wstaje. Tyle z tego można napisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał(a):

A reszta logów to gdzie? Ile można się prosić?

Auto masz po sofcie i turbo późno wstaje. Tyle z tego można napisać

 wszystkie logi jakie robiłem, skąd wiesz że po sofcie a nie np nieszczelność dolotu 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minuta temu, AmpereQ napisał(a):

 wszystkie logi jakie robiłem, skąd wiesz że po sofcie a nie np nieszczelność dolotu 

bo wiem, a jak wiesz lepiej to po co pytasz.

Po zadanym ciśnieniu doładowania.

Ostatni log 2+33 na lpg? Jeśli tak to jest w c**j zlany i gaz do regulacji. Sprawdź sobie dv profilaktycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minuta temu, przem8 napisał(a):

bo wiem, a jak wiesz lepiej to po co pytasz.

Po zadanym ciśnieniu doładowania.

Ostatni log 2+33 na lpg? Jeśli tak to jest w c**j zlany i gaz do regulacji. Sprawdź sobie dv profilaktycznie.

pytam się bo próbuje się dowiedzięć czegoś, tak 2+33 to na lpg 

a to że turbo późno wstaje i źle wyregulowany gaz będzie objawiało się na zimnym silniku szarpaniem nie reagowanie na gaz nierówna praca ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minuta temu, AmpereQ napisał(a):

a to że turbo późno wstaje i źle wyregulowany gaz będzie objawiało się na zimnym silniku szarpaniem nie reagowanie na gaz nierówna praca ?

Wątpię. Chyba, że jest korekta długa tak rozregulowana, że wpływa na pracę silnika po rozruchu. Sprawdź czy po skasowaniu błędów będzie lepiej odpalać.

Ale gaz to dramat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał(a):

Wątpię. Chyba, że jest korekta długa tak rozregulowana, że wpływa na pracę silnika po rozruchu. Sprawdź czy po skasowaniu błędów będzie lepiej odpalać.

Ale gaz to dramat.

Odpala bez problemu ale zaraz pod odpaleniu obroty skaczą nie reaguje na gaz jak by się dławił, odpisałem Aku żeby zresetować centralkę gazu i niby teraz jest dobrze ale i tak w vcds pokazuje że bank 1 zbyt bogata mieszanka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj na samej benzynie i sprawdź jakie będą błędy.

A ta sonda co wymieniałes to jakiej firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przem8 napisał(a):

Pojeździj na samej benzynie i sprawdź jakie będą błędy.

A ta sonda co wymieniałes to jakiej firmy?

Magneti Marelli ale była podkładania inna od Boscha jak się nie mylę i było to samo 

Jeździłem to zbyt bogata mieszanka bank 1 p0172

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sond i przepływek to tylko z Boscha, a resztę trzeba diagnozować. Przez internet nikt nie naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...