Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mruganie xenonów na postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od 2 3 msc mam problem z xenonami, tzn: gdy silnik pracuje to na ścianie lub bramie lub na tyle innego auta widzę jak mrugają światła mijana xenon.

Mrugają bardzo szybko, tzn nie gasną i się zapalają tylko tak jak by wibracji dostawały. Gdy dodam lekko gazu wystarczy na 900rpm to już nie mrugają stoją równo lub podczas jazdy też nie mrugają i na postoju gdy silnik jest wyłączony też nie mrugają, tylko na wolnych obrotach. Lampa siedzi sztywno nie ma wibracji. Zaczęło się to od momentu spadku napięcia ładowania tzn na początku było ok xenony nie mrugały i altek ładował 14,2V później z msc na msc ładowanie spadło do 12,1 11,9V po czym wymieniłem altek na nowy i dalej to samo, założyłem nowe żarówki D2S i dalej to samo.

Czy to przetwornice oby dwie w tym samym momencie się popsuły ? jak sprawdzić przetwornice ? mierząc napięcie czy rzeystencje czy jak ???

 

Ps. ma ktoś z was może  w razie W przetwornice ? moja to VALEO 89001411 Z grubym czarnym przewodem do wtyczki żarnika i wejściem na kostke 6pinów

Opublikowano

Zmierzyć napięcie jakie dochodzi do lampy. Jak napięcie jest ok. to pewnie przetwornice padły, chociaż nagle obie w tym samym czasie jest trochę dziwne.

Opublikowano
1 minuta temu, Muskel1 napisał(a):

Zmierzyć napięcie jakie dochodzi do lampy. Jak napięcie jest ok. to pewnie przetwornice padły, chociaż nagle obie w tym samym czasie jest trochę dziwne.

tak nagle 2 lampy zaczęły mrugać

Opublikowano

Być może problem z zasilaniem. Musisz zmierzyć.

Opublikowano
25 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Być może problem z zasilaniem. Musisz zmierzyć.

Masz na myśli napięciem na wtyczce do lampy ? czy przetwornicę ?

Opublikowano

upewnij sie, ze napiecie ladowania jest stabilne i znajduje sie w odpowiednich granicach. warto sprawdzic zarowno napiecie na biegu jalowym, jak i podczas pracy silnika na wyzszych obrotach. napiecie powinno byc w granicach okolo 13,8–14,4 V. upewnij sie tez czy wszystkie przewody zasilajace i masy sa prawidlowo podlaczone i nie wystepuja na nich luzy lub korozja. mozesz tez zmierzyc napiecie na wyjsciu przetwornic podczas pracy silnika na biegu jalowym. napiecie powinno byc stabilne. mozesz uzyc oscyloskopu do analizy ksztaltu fali, aby zobaczyc, czy wystepuja jakiekolwiek niestabilnosci. jesli problem wystepuje tylko w przypadku swiatel mijania, sprawdz, czy zarowki sa odpowiedniego typu i spelniaja wymagania samochodu.

  • Dzięki 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...