Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z DPF w Audi A4 B9 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest jakiś pozmianowy cooler 04L131513B ?

Przewija się w sieci że zmienili te rurki , ktoś nawet mówił o kwadratowych...

 

I jeszcze jedno pytanie , dla kogoś kto wyciągał DPF .

Widziałem foto wyjętego filtra DPF . Wyglądało to tak jakby nie trzeba było odpinać chłodnicy ani spuszczać płynu chłodzącego.( do wyjęcia samego DPF)

Nie powiem wygląda to tak jakby można było sporo przyspieszyć tą robotę . Większość od góry 

Na końcu ewentualnie wyciągać chłodnice jak już jest dużo miejsca .

 

DPFb9.jpg.72f445aa2f242a3d7665218b6336b8b6.jpg

Opublikowano

Nie kwadratowe rurki są do innego modelu ,ale jak kupisz zamiennik npwy będą zwykle rurki a oryginalnie maja takie płetwy co znacznie ogranicza przeplyw spalin i sie zatyka.

Opublikowano
W dniu 2.08.2024 o 06:09, adi1977 napisał(a):

Nie kwadratowe rurki są do innego modelu ,ale jak kupisz zamiennik npwy będą zwykle rurki a oryginalnie maja takie płetwy co znacznie ogranicza przeplyw spalin i sie zatyka.

zatyka się od ablue oraz dziadkowej jazdy.

Opublikowano

U mnie DPF się wypalał co 200 km wymieniłem czujnik nic nie dało , regeneracja dpf też nic nie dało i się okazało że zawór EGR do wymiana 

Opublikowano
W dniu 17.01.2024 o 20:55, brzo2a88 napisał(a):

Dzień Dobry 

 

Jak trwoga to na forum, piszę z zapytaniem czy ktoś z forumowiczów przechodził problemy z DPF w A4 B9 ? 
mam powracający błąd silnika P2002, przebieg pojazdu to 85tyś i teoretycznie każdy z mechaników mówi że to za mało na zapchany DPF, tylko jeden elektryk powiedział że DPF do wyciągnięcia i naprawy/czyszczenia.
samochód mam od nowości, i o ile w tygodniu jeżdżę po mieście to praktycznie w każdy weekend samochód jest w trasie, nie gasiłem prawie nigdy samochodu podczas procedury wypalania, a nawet jechałem na boczną drogę trzymając wyższe obroty przez parę km aż obroty silnika na postoju opadały.
wymieniłem czujniki ciśnienia DPF (różnicy ciśnień - oba) wymieniłem kolektor wodny i zawór EGR - zero efektu (wszystko nowe w org.) 
zanim wygrzebie DPF-a to chciałem upewnić się na forum czy ktoś czasami nie przerabiał jakiegoś dziwnego przypadku z tą częścią? Dostałem jedną opinie że może być oberwany w środku ale czy ktoś się z tym spotkał? 
po skasowaniu błąd powraca po 2 procedurach a przed trzecią.. 
dodam że procedury włączają mi się co 180km w tygodniu czyli przy jeździe po mieście. Po każdym wypaleniu DPF kasuję sobie mały licznik kilometrów i co 180km procedurę samochód włącza "jak w zegarku", mam nad tym pełną kontrole. 
dorzucam zrzut z VCDS może ktoś coś zauważy. (Czy temp powietrza zasysanego 73st jest poprawna? - silnik był w pełni rozgrzany) 
z góry dziękuję za pomoc.

IMG_0674.jpg

IMG_0673.jpg

Reklama
 
 
ad

IMG_0672.jpg

IMG_0670.jpg

IMG_0669.jpg

IMG_0668.jpg

IMG_0667.jpg

Witam i jak znalazłeś problem ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...