Elhape Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) Padł mi wtryskiwacz, były zamontowane jakieś stare połączone w grupy 2x3, nie dało się już kupić takich samych więc stwierdziłem, że wymienię wszystkie 6 na nowe. Wybór padł na Barracuda 130, podłączyłem je pojedynczo na bardzo krótkich kawałkach wężyków. Pojawił się problem ze spadkami ciśnienia na reduktorze, centralka wywala błąd i przełącza się na PB. Uznałem, że skoro cała instalacja w aucie ma jakieś 12 lat to pewnie reduktor już ma dość i kupiłem zestaw uszczelek i go zregenerowałem. Problem występował nadal więc zakupiłem nowy reduktor, identyczny jak był wcześniej czyli Zavoli Zeta-S i niestety problem jest nadal ten sam. Sterownik jaki mam do gazu to Stag 300-6 Plus. Dysze próbowałem od 2mm rozwiercałem do ponad 3mm i nie udało mi się tak ustawić LPG aby dało się normalnie jeździć. Ciśnienie na reduktorze regulowałem od 1 bara w górę i też nie wiele się zmieniało. W najlepszym układzie dało się spokojnie jeździć na LPG ale przy redukcji biegu i wciśnięciu pedału gazu do podłogi od razu przełącza na PB z błędem za niskie ciśnienie gazu. Po przydługim wstępie chciałem zapytać czy jest szansa ogarnąć to na tych wtryskach czy kupiłem zbyt wydajne i muszę je jednak wymienić na 115 ?? Edytowane 18 Stycznia przez Elhape
przem8 Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia 115 by wystarczyły, a 130 musisz zdławić dyszami. Elektrozawór nowy? Może tam masz wąskie gardło? Oczywiście autokalibracja i potem regulacja lpg była?
Elhape Opublikowano 19 Stycznia Autor Opublikowano 19 Stycznia Elektrozaworu nie ruszałem jedynie co to wymieniałem czujnik ciśnienia gazu bo miałem wrażenie, że mimo regulacji śruby na reduktorze nie zmieniało się ciśnienie. Tak autokalibracje i strojenie robiłem, fakt są to moje pierwsze zabawy z lpg ale wydaje mi się, że nie jest źle Skoro jest szansa ogarnąć to na tych 130 to kupię jeszcze raz nowe dysze 1.6mm i zacznę zabawę od nowa. Ten elektrozawór może jakoś mieć za małą "wydajność/przepustowość" przy wtryskach 130 ??
przem8 Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Jak zawór będzie zasyfiony to masz ograniczony przepływ gazu. Jakie miales czasy wtrysku lpg na jałowych? Może jest przelany i dlatego tak spada ciśnienie. Jakiego rzędu masz spadki?
Elhape Opublikowano 29 Kwietnia Autor Opublikowano 29 Kwietnia Dopytam, elektrozawór to mówisz o tym z filterkiem montowany pod maską ?? Czasy wtrysku LPG to jakieś 5-6ms średnio o niecałą 1ms więcej niż pokazuje przy PB. Ciśnienie spada do 0.2bar i z tego co zauważyłem to nie ważne czy wyjściowo jest 1,25 czy 1,6. Ogólnie teraz po auto kalibracji wywala, że mam za duże dysze i to by się zgadzało bo mnożnik startuje od ok 0,95 i kończy na 0.8. Obecne dysze mają 2mm. Na te spadki ciśnienia może mieć wpływ podciśnienie w dolocie ?? Czujnik MAP pokazuje mi ok 0,6bar jak odepnę wężyk całkowicie to 0,95 a z tego co czytam to powinno być w okolicach 0.3bar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się