Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapalające się kontrolki ESP I ABS w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z zapalającymi się kontrolkami ESP i ABS mianowicie po odpaleniu samochodu świeci się tylko kontrolka ABS po przejechaniu kilku metrów kontrolka ABS gaśnie a zapala się

ESP po zgaszeniu silnika problem pojawia się od nowa na VCDS nie pokazuje żadnych błędów 

Opublikowano
4 minut temu, KubaA4B6 napisał(a):

Witam mam problem z zapalającymi się kontrolkami ESP i ABS mianowicie po odpaleniu samochodu świeci się tylko kontrolka ABS po przejechaniu kilku metrów kontrolka ABS gaśnie a zapala się

ESP po zgaszeniu silnika problem pojawia się od nowa na VCDS nie pokazuje żadnych błędów 

Dodam jeszcze silnik 1.9 TDI AWX niedawno była robiona kalibracja czujnika kąta skrętu 

Opublikowano

That and some others lights on the dash , its is most likely the switch under the brake pedals ,  buy OEM it it not expensive , aftermarket last only few months with  , that's is mine experience.

Opublikowano

Spróbuj naładować akumulator, rozpędź się do około 30 km/h na prostym odcinku mocniej zahamuj, wtedy powinno się to zakodować (zaadaptować).

Opublikowano
23 godziny temu, jmk napisał(a):

Spróbuj naładować akumulator, rozpędź się do około 30 km/h na prostym odcinku mocniej zahamuj, wtedy powinno się to zakodować (zaadaptować).

Pomogło ABS zgasł ale ESP świeci się nadal na VCDS żadnych błędów po uruchomieniu silnika nie zapala się nic dopiero po kilku metrach jazdy wyświetla się kontrolka ESP nie można jej wtedy wyłączyć ani włączyć co nie przeszkadza w jeździe nie szarpie ma moc 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, KubaA4B6 napisał(a):

Pomogło ABS zgasł ale ESP świeci się nadal na VCDS żadnych błędów po uruchomieniu silnika nie zapala się nic dopiero po kilku metrach jazdy wyświetla się kontrolka ESP nie można jej wtedy wyłączyć ani włączyć co nie przeszkadza w jeździe nie szarpie ma moc 

A jak wyłączysz ESP na desce i włączysz w czasie jazdy, zmieni się coś? Być może winny może być czujnik stopu przy pedale hamulca. Poszukaj odpowiedniego, bo z tego co się orientuję było kilka różnych w zależności od silnika i rocznika auta. 

Nr czujnika 1K2945511RDW. 

Edytowane przez jmk
Opublikowano
12 godzin temu, jmk napisał(a):

A jak wyłączysz ESP na desce i włączysz w czasie jazdy, zmieni się coś? Być może winny może być czujnik stopu przy pedale hamulca. Poszukaj odpowiedniego, bo z tego co się orientuję było kilka różnych w zależności od silnika i rocznika auta. 

Nr czujnika 1K2945511RDW. 

Wyłączenie i włączenie nie usuwa problemu a jeśli byłby padnięty czujnik stopu to chyba światła stopu by się świeciły cały czas lub nie działały a działają poprawnie 

Opublikowano

Niekoniecznie. Wystarczy, że działają raz na jakis czas z minimalną zwłoką, a ja miałem przypadek, że ten czujnik powodował sporadyczne niedziałanie pedału gazu i światła stopu się świeciły chwilę po zamknięciu samochodu. Trwało to kilka miesięcy aż w końcu wyrzuciło sporadyczny błąd od abs i po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.

Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał(a):

Niekoniecznie. Wystarczy, że działają raz na jakis czas z minimalną zwłoką, a ja miałem przypadek, że ten czujnik powodował sporadyczne niedziałanie pedału gazu i światła stopu się świeciły chwilę po zamknięciu samochodu. Trwało to kilka miesięcy aż w końcu wyrzuciło sporadyczny błąd od abs i po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.

Spróbuję wymienić i zobaczymy jak będzie 

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, przem8 napisał(a):

Niekoniecznie. Wystarczy, że działają raz na jakis czas z minimalną zwłoką, a ja miałem przypadek, że ten czujnik powodował sporadyczne niedziałanie pedału gazu i światła stopu się świeciły chwilę po zamknięciu samochodu. Trwało to kilka miesięcy aż w końcu wyrzuciło sporadyczny błąd od abs i po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.

Tak, dokładnie. Ten czujnik jest dwuobwodowy, tak jakby dwa w jednym. W momencie naciśnięcia pedału jeden obwód się rozłącza ja drugi zamyka.

Gdzieś na forum było opisane jak go wymienić, on ma regulowaną długość końcówki, która się ustawia sama w momencie montażu.

Edytowane przez jmk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...