Chudy0105 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego Witam Tak jak w temacie Chce kupić a4 po lifcie. Ładniejsze lampy przednie😉 wiec przedlift nie wchodzi w grę. Nie chce kupić „kota w worku”. Więc potrzebuje pomocy Myślę o dieslu, 1. Tylko jakim? Która wersja najmniej ma problemów? 2. Jakie usterki(chodzi o te konkretne typu skrzynia, dwu mas itp.) występują przy 200kkm? 3. Jak automat, to na co zwrócić uwagę? A może bezpieczniej będzie manual? 4. Jak to jest z tym zawieszeniem pneumatycznym? Bać się przy przebiegu ok. 200kkm. 5. Ogólnie na co zwrócić uwagę… 6. Znajomy ma a4 zwykle w 1.8 i mu grama oleju od wymiany do wymiany nie bierze. Ponoć po lifcie problem jest poprawiany… prawda czy znajomy ma szczęście?
Muskel1 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego (edytowane) Użyj wyszukiwarki bo temat na okrągło wałkowany. 4. W A4 nie ma i nie było zawieszeń pneumatycznych. Edytowane 8 Lutego przez Muskel1
Chudy0105 Opublikowano 8 Lutego Autor Opublikowano 8 Lutego Tematy są tak rozstrzelone, że ciężko jest dostać odpowiedź na wszystkie pytania. Problemy z pompą ma silniki 143-konne (kod CAGA) czy wszystkie diesle? jakie quattro jest w allroad? torsen czy haldex? nie zebym mial cos do haldexa, bo jezdze w a5. Ale chciałbym zobaczyć jaka jest różnica. internet wrze od pięknych bajek jaki to torsen jest mega.😂
Muskel1 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego W MLB nie ma i nie było haldexa, także w A5 go też nie masz. Haldex jest tylko w MQB.
Chudy0105 Opublikowano 8 Lutego Autor Opublikowano 8 Lutego 🤣 aaaa dlatego tak dobrze jeździ…😂 mądrego dobrze posłuchać. A4 b8 2 tdi 150km manual z 178kkm z 2013r Jest coś na co zwrócić szczególną uwagę przed kupnem?😉🤔
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się