Pablo232 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) Witam, jestem posiadaczem Audi A3 8P 2.0 TDI 140 KM, silnik CFFB, mam problem z egrem, a mianowicie nie jestem w stanie prawidłowo zdiagnozować gdzie leży przyczyna awarii. Nadmieniam, iż już kilkukrotnie dokonywałem jego wymiany na nowy co kończyło się niepowodzeniem. Po wymianie na nowy po zrobieniu kilkuset kilometrów auto przechodzi w tryb awaryjny, po czym wyskakują mi takie błędy: *4807- Układ recyrkulacji spalin- P040100 (096)- natężenie przepływu za małe *5171- recyrkulacja ciśnienia doładowania P029900 (096)- nieosiągnięta granica regulacji *9120- czujnik 1 układu recyrkulacji spalin P046C 00 (032) - niewiarygodny sygnał *4891- zawór układu recyrkulacji spalin N18 P0403 00 (167) -usterka Chcę tylko nadmienić, iż otrzymałem informację, iż w moim pojeździe wykonano aktualizację oprogramowania dla silnika 2.0 tdi EA189 - diesel Gate - problem z emisją spalin( dość głośna nieudana adaptacja oprogramowania wśród VAGÓW), od czego zacząć, czy ktoś z was miał podobny problem, jak go rozwiązać. Czy należy wgrać oryginalną mapę silnika oraz założyć nowy egr. A może dokonać egr OFF. Pozdrawiam!!! Edytowane 12 Lutego przez Pablo232
Muskel1 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego EA189 to nie aktualizacja a numer generacji Twojego silnika, dokładniej mówiąc VW EA189.
Pablo232 Opublikowano 12 Lutego Autor Opublikowano 12 Lutego (edytowane) Muskel 1 masz jakiś pomysł? Tak, dziękuje za zwrócenie uwagi, zmieniłem już błędnie przekazane informacje. Edytowane 12 Lutego przez Pablo232
Pablo232 Opublikowano 13 Lutego Autor Opublikowano 13 Lutego Muskel 1, zamienniki Meat&Doria oraz Pierbrg.
Lukaa5 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego trochę dziwne że tak szybko by zaniemogły . Ale jeżeli chodzi o Meat&Doria to zmieniałem manetkę i na trzy nowe dwie były zepsute . NIE POLECAM tej firmy.
Muskel1 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Zamienniki są g...o warte. EGR wstawia się tylko ori.
Pablo232 Opublikowano 13 Lutego Autor Opublikowano 13 Lutego Muskel 1 , jak byś podszedł do tematu? przywrócić aktualizację oprogramowania na tą oryginalną, założyć nowy Egr i jeździć/obserwować? masz może jakiś lepszy pomysł?
przem8 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego (edytowane) 8 minut temu, Pablo232 napisał(a): jak byś podszedł do tematu? przywrócić aktualizację oprogramowania na tą oryginalną, Mam takie samo a3. Przywróciłem soft sprzed diesel gate i przy okazji program. Dpf się wypala średnio o 100-200km później w zależności od warunków i nie klepią tak wtryskiwacze. Edytowane 13 Lutego przez przem8
Muskel1 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego 9 minut temu, Pablo232 napisał(a): Muskel 1 , jak byś podszedł do tematu? przywrócić aktualizację oprogramowania na tą oryginalną, założyć nowy Egr i jeździć/obserwować? masz może jakiś lepszy pomysł? Przede wszystkim ori egr i obserwować/zdiagnozować jego poprawne działanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się