spiecho 0 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Witam kolegów. Mam taki problem golf 6 1.6 TDI cr Wyrzuca taki błąd za co mam się zabrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Możliwe, że zawór dozujący paliwo się pożegnał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Mówisz o tym na listwie wymieniłem na inny i to samo. A jeszcze powiedział mi że wtryski i pompa była w specjalistycznym zakładzie i wszystko ok Edytowane 16 Lutego przez spiecho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Na listwie masz tylko zawór regulacji ciśnienia oraz po drugiej stronie czujnik ciśnienia. Zawór dozujący paliwo jest na pompie CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego A może być coś od temperatury bo teraz Jak się trochę rozgrzał to szedł do odcinki. No chyba że zbieg okoliczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Kto ciśnie diesla do odcinki?🫣 Nie dziwne, że coś się pierdzieli jak masz taki styl jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Nie mam to tylko do sprawdzenia ogólnie Kobieta jeździ .Można ten zawór jakoś sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 1 minuta temu, spiecho napisał(a): Można ten zawór jakoś sprawdzić Tak, w rozszerzonych blokach pomiarowych w sterowniku silnika. Można obserwować jego pracę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego A podpowiesz jak jest opisany w blokach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Jak wejdziesz w rozszerzone bloki pomiarowe otworzy Ci się po prawej stronie okno z całą listą. Wyszukujesz z całej tej listy wartości, które chcesz sprawdzić (są one opisane) i zaznaczasz w okienku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Gdzie to wiem tylko jak opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Zawór dozujący IDE07821. Tak jak już wyżej napisałem, jest opisany😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Ok jak sprawdzę dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego A słuchaj mogę ten zawór sam wymienić Czy można coś nakrzaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Można wymienić sam zawór dozujący paliwo. Po odkręceniu zaworu sprawdź przy okazji czy pod zaworem na sitku nie masz opiłków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Wykręciłem ten zawór ale żadnego sitka tam nie ma.Taki zawór jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego No tak, zapomniałem, że to Golf 6. Normalnie są też zawory z sitkiem. Zaświeć latarką w otwór tam gdzie zawór siedział, czy tam opiłków nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Opiłków nie widać wkręciłem stary zawór odpowietrzyłem vcds ale teraz nie chce zagadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Sprawdzałeś jakie nabija ciśnienie na listwie w czasie rozruchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho 0 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Nie ale mogę zaraz sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się