Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2024 Opublikowano 27 Czerwca 2024 No niestety w PL zazwyczaj jest to tylko mycie/płukanie, bez uprzedniego wypalania w piecu. 1
A4B9 Opublikowano 27 Czerwca 2024 Opublikowano 27 Czerwca 2024 19 minut temu, Muskel1 napisał(a): No niestety w PL zazwyczaj jest to tylko mycie/płukanie, bez uprzedniego wypalania w piecu. orientujesz się ile kosztuje w DE taka usługa?
Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2024 Opublikowano 27 Czerwca 2024 W firmie którą mogę śmiało polecić 375€ https://russfilterreinigung.de/auftrag/ 1
A4B9 Opublikowano 27 Czerwca 2024 Opublikowano 27 Czerwca 2024 (edytowane) Pooglądałem ofertę tej firmy, wydaje się że jest to ich opracowana technologia. Jest to chyba mniej inwazyjna metoda niż mycie. Jeśli zajdzie konieczność wyślę filtr do nich. @Muskel1 mam jeszcze pytania 1.Czy czujnik różnicy ciśnień można w jakiś sposób zweryfikować czy tylko wymiana na nowy wchodzi w grę? ? Offset mam „0” 2. Czy odczyt różnicy ciśnień powinno robić się zaraz po wypaleniu DPF ? bo rozumiem że wraz z zapełniałem sadzą różnica ciśnień będzie rosnąć. Edytowane 27 Czerwca 2024 przez A4B9
Muskel1 Opublikowano 28 Czerwca 2024 Opublikowano 28 Czerwca 2024 Oni najpierw wypalają a później też myją. Chodzi tu o to, aby wypalić najpierw sadzę, która nie jest w stanie wypalić się w czasie normalnej eksploatacji. Ja zalecam po wymianie/czyszczeniu dpfa zawsze wymianę czujnika na nowy oryginalny, bez względu na to czy działa. Wartość offset jest wartością kalibracyjną czujnika i nie daje obrazu na to, czy czujnik ma usterkę. Warość 0 nie jest podejrzana. Wartość różnicy ciśnień przed i po regeneracji różnią się od siebie, ale jest to niewielka różnica 2-3 hPa. Po regeneracji jest oczywiście bardziej wiarygodna. 1
A4B9 Opublikowano 28 Czerwca 2024 Opublikowano 28 Czerwca 2024 (edytowane) U mnie różnica ciśnień na wolnych obrotach zmienia się dosyć sporo wraz z przebiegiem .Po wypaleniu okazało się że spadło do poziomu 8-9 , ale już przejechaniu 160km (miasto) przy ilości sadzy 13gr cisnienie na wolnych obrotach wynosi 18. . Edytowane 30 Czerwca 2024 przez A4B9
Lastk Opublikowano wczoraj o 08:35 Opublikowano wczoraj o 08:35 (edytowane) Cześć wszystkim. Możecie zerknąć na czujnik temperatury w silniku 1.6 cxxb z audi a3 8v? Chyba to jest podobna konstrukcja ea288 co 2 litrowy silnik w a4 b8 lift oraz a4 b9... Dzięki z góry. Pozdrawiam Problemem ogólnie jest wypalanie filtra co 100 km. Wydaje mi się, że ktoś zresetował oil ash mass bo kupiłem auto 2 miesiące temu i już tak było niestety. Edytowane wczoraj o 08:55 przez Lastk
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 09:10 Opublikowano wczoraj o 09:10 Jaki przebieg? Czy powyższy screen został wykonany na wolnych obrotach na biegu jałowym?
Lastk Opublikowano wczoraj o 15:37 Opublikowano wczoraj o 15:37 (edytowane) Hej, przebieg 239 tys. Screen wykonałem na wolnych obrotach po przyjeździe z wypalania dpfu bo zauważyłem gdy go zgasiłem, że działa wentylator po zgaszeniu więc wyruszyłem go wypalić. Zdziwiło mnie to, że ponownie się wypalał po przejechaniu wcześniej tylko 100km no i ta dziwna temperatura -40 stopni. Dzięki Edytowane wczoraj o 15:41 przez Lastk
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 15:40 Opublikowano wczoraj o 15:40 Ponawiam pytanie, czy powyższy screen został wykonany na wolnych obrotach na biegu jałowym?
Lastk Opublikowano wczoraj o 15:42 Opublikowano wczoraj o 15:42 (edytowane) Tak, screen wykonany na wolnych obrotach na biegu jałowym. Edytowane wczoraj o 15:48 przez Lastk
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 15:48 Opublikowano wczoraj o 15:48 12 hPa na wolnych obrotach tuż po regeneracji to wysoka wartość.
Lastk Opublikowano wczoraj o 15:53 Opublikowano wczoraj o 15:53 (edytowane) 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): 12 hPa na wolnych obrotach tuż po regeneracji to wysoka wartość. To 12 hPa jest na "air pressure sensor" a wiesz co oznacza 2,5 hPa "differential pressure sensor? Jest jakaś szansa, że tzw. czujnik różnicy ciśnień jest do wymiany? Mam na pokrywie zaworów przykręcone takie dwa sensory 🫥 Sorry, że tak po omacku strzelam ale miałem kiedyś walnięty taki czujnik różnicy ciśnień w silniku CAGA w a4b8 ale w w starszym vcds jakoś inaczej to wyglądało Edytowane wczoraj o 15:56 przez Lastk
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 16:01 Opublikowano wczoraj o 16:01 6 minut temu, Lastk napisał(a): To 12 hPa jest na "air pressure sensor Ach źle popatrzyłem. Sprawdź wskazanie wartości różnicy ciśnień tylko nie tę offset co na screenie.
Lastk Opublikowano wczoraj o 17:06 Opublikowano wczoraj o 17:06 (edytowane) Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Ach źle popatrzyłem. Sprawdź wskazanie wartości różnicy ciśnień tylko nie tę offset co na screenie. Takie rzeczy udało mi się zlogować. To wszystko co udalo mi sie znalesc wpisujac haslo: differential press. Screeny na wolnych obrotach i biegu jałowym. Dodatkowo wrzucam wtryski, moze to przez nie. No i brakuje jakby jednej temperatury 🫣 Edytowane wczoraj o 17:30 przez Lastk
Lastk Opublikowano wczoraj o 20:37 Opublikowano wczoraj o 20:37 4 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Ach źle popatrzyłem. Sprawdź wskazanie wartości różnicy ciśnień tylko nie tę offset co na screenie. Hej, masz mozliwosc zerknac na nowe screeny powyzej? Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się