Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi dynamiczne i statyczne do oceny. Które kanały logować?


lukpie

Rekomendowane odpowiedzi

Chcialbym wykonac logi do oceny. Glownie chodzi o turbo bo mam wrazenie ze ma lekkiego laga. Ale chcialbym zebyscie ocenili to co sie da ocenic po tych logach. Takze prosze o napisanie kanalow i ktore robic statecznie a ktore podczas jazdy. Jakimi parami?Rozumiem ze zapinam trzeci bieg i 1200obrotow i pedal w podloge do 4000? Logi bede mogl wykonac najpozniej w weekend ale moze uda sie w tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem to logowac ale bloki pomiarowe sa niedostepne w vcds. Dlaczego? rozumiem ze mam to zrobic jakos przez rozszeszone?! ale nadal nie wiem co mialbym tam wybrac?!

Zeby nie zakladac nowego tematu to tu zapytam o spryskiwacze reflektorow bo mi przestaly dzialac. Obie szyby sa spryskiwane. W zbiorniku bylo na tyle duzo ze nie wyswietlala sie informacja o tym zeby dolac. Niby mam ustawione co 5x ale nie wylaczaja sie wcale. Wczesniej przy otwieraniu i zamykaniu samochodu bylo slychac wlasnie cos takiego jak popmke. Jakby cos pompowalo z lewej strony. Ciezko to okreslic ale takie skrzeczenie. TEraz tego nie slychac i nie wiem czy ma to zwiazek z tymi spryskiwaczami? czy jest jakas opcja zeby sprawdzic pompke od spryskiwaczy?!przez vcds.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz w pomiary rozszerzone, masz wyszukiwarke  z boku, wpisujesz ciśnienie doładowania wymagane i rzeczywiste ewentulanie  wysterowanie nastawnika plus  tego obr silnika, możesz u góry wcisnać tez przycisk "turbo" wybierasz "zapis danych" , start i jedziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra panowie nie wiem dlaczego zaczelo logowac od 2300 obrotow bo nacisnalem start przy 1400. Da sie cos z tego odczytac?!

Group 002 - Field 0, Group 016 - Field 0, Group 017 - Field 0.png

Zrzut ekranu 2024-03-11 105156.png

Edytowane przez lukpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo późno osiąga zadane doładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie zauwazylem to i teraz pytanie jak zdiagnozowac to dlaczego tak sie dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo po regeneracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo jest nowe. Nie regenerowane a przynajmiej za takie zaplacilem i takie mialo byc zamontowane. Chyba w listopadzie bylo wkladane. Jakos po miesiacu zauwazylem ze nie jedzie tak jak powinno i w sumie od samego montazu tak bylo. Zadzwonilem do tego co je montowal a on stwierdzil ze to przez nieszczelna odme. Pokrywa zaworow zostala wymieniona na poczatku stycznia chyba i nie rozwiazalo to problemu. Pokrywe wymienial juz kto inny. A jeszcze w miedzyczasie byl wymieniany kolektor i ten co wymienial kolektor stwierdzil ze uszczelka przy turbo jest zle obsadzona i jest nieszczelnosc i niby to poprawil. Takze z tego co mi wiadomo nieszczelnosci zostaly naprawione ale nie mam pewnosci bo tego nie weryfikowalem:) Czy te logi wystarcza? czy moze zrobic od 1400?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, lukpie napisał(a):

Czy te logi wystarcza

Jeśli faktycznie pełny gaz wcisnales od 1400 i tak się napędza to turbo to jest padaka i ponowne logi turbo nic nie wniosą. Można by sprawdzić jak wygląda praca n75 i jak się ma dpf.

51 minut temu, lukpie napisał(a):

Turbo jest nowe. Nie regenerowane a przynajmiej za takie zaplacilem

Tu jest problem wg mnie. 

 

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dpf czyszczony niedawno tez. Wypala sie co 650-750km. jesli chodzi o n75 to nic na jego temat powiedziec nie moge. No ciekawe to co mowisz na temat tego turbo hmm wiesz co.. jednak Jutro po pracy postaram sie zrobic jeszcze raz logi zeby wykluczyc moj blad jakis. A wiec logi beda ok 23 bo mam na druga zmiane. Przed praca raczej nie zdaze zrobic.

Edytowane przez lukpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrzut ekranu 2024-03-12 233734y.png

Zrzut ekranu 2024-03-12 233834yy.png

Edytowane przez lukpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2024 o 23:40, przem8 napisał(a):

Jeśli faktycznie pełny gaz wcisnales od 1400 i tak się napędza to turbo to jest padaka i ponowne logi turbo nic nie wniosą. Można by sprawdzić jak wygląda praca n75 i jak się ma dpf.

Tu jest problem wg mnie. 

 

Zrobilem dwa nowe logi wiec moze to cos wiecej Ci powie?!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podbijam. Jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj logi jeszcze raz, tym razem z temperaturą w dolocie i przed samym startem loga, dodaj gazu.

 

Możesz też jeden zrobić z odczytem przepływomierza.

 

Oczywiście pamiętaj o usunięciu błędów przed jego rozpoczęciem.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Langista napisał(a):

Wykonaj logi jeszcze raz, tym razem z temperaturą w dolocie i przed samym startem loga, dodaj gazu.

 

Możesz też jeden zrobić z odczytem przepływomierza.

 

Oczywiście pamiętaj o usunięciu błędów przed jego rozpoczęciem.

ok dzieki. Dzis po pracy to zrobie a wiec ok 23 wrzuce. Bledow nie ma zadnych. Rozumiem ze mam zrobic dwa logi. Jeden z predkoscia obrotowa i doladowaniem i temperatura w dolocie i drugi z predkoscia obrotowa i doladowaniem i z przeplywomierzem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiemy jak wstaje to turbo więc prędkość obrotowa jest średnio potrzebna, powinien być jeszcze blok z otwarciem n75, chyba na 114 jest.

 

Błędy przed logiem usuwa się aby usunąć razem z nimi adaptacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych logów co wrzuciłes wygląda ze turbo wstaje dobrze, przy 2100 masz juz 1,6 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz13 napisał(a):

Z tych logów co wrzuciłes wygląda ze turbo wstaje dobrze, przy 2100 masz juz 1,6 bar.

Wcześniejsze turbo w którym urwał się wirnik wstawało szybciej i było odczuwalne już to przyspieszenie od 1850 a teraz wlasnie przy 2100 i dlatego uważam ze jest coś nie tak?zresztą tak jak mówiłem jest opóźnienie na pedale. Wciskam do końca i chwilę jakby myśli i dopiero jest to co ma być 

 

robilem logi ale niestety mam sama mase powietrza rzeczywista i wymagana bo jak sadze przeplywka to wlasnie to? Nie dodalem doladowania:/ wrzuce chociaz nie wiem czy to cos wyjasni. Potrzebuje nazwe temperatury w dolocie. Jak to sie nazywa w pomiarach rozszerzonych i jak znalezc tam ten zawor n75 to jutro juz bym zrobil wszystko.

 

 

Zrzut ekranu 2024-03-14 234447.png

Edytowane przez lukpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...