adi1977 Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca Hej, auto mam nie cały rok od początku wysokie cisnienia dpf i wypalanie co 200km w aucie zrobiłem nowy oryginalny dpf,nowa chłodniczka niskiego cis .nowe czujniki cienienia różnicowego oraz nowy kolektor ssacy bo nieszczelny był i nadal lipa dzisiaj sprawdzają dolot na szczelność, i ewentualnie wywalam wtryski a z ogolenie nigdy żadnego błędu nie było.
luckY102 Opublikowano 7 Czerwca Autor Opublikowano 7 Czerwca 2 godziny temu, adi1977 napisał(a): Hej, auto mam nie cały rok od początku wysokie cisnienia dpf i wypalanie co 200km w aucie zrobiłem nowy oryginalny dpf,nowa chłodniczka niskiego cis .nowe czujniki cienienia różnicowego oraz nowy kolektor ssacy bo nieszczelny był i nadal lipa dzisiaj sprawdzają dolot na szczelność, i ewentualnie wywalam wtryski a z ogolenie nigdy żadnego błędu nie było. Duże ciśnienie to znaczy jakie ? Może ktoś nie adaptował nowego dpfa i algorytm liczy jako by był stary DPF
adi1977 Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca Jest adoptowany czujniki też, po wypaleniu 10htp przed 25 htp a ty ile masz ?
adi1977 Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca A i na gorącym silniku a nie jak.niektorzy ludzie podają jak silnik jest nie nagrzany .
luckY102 Opublikowano 9 Czerwca Autor Opublikowano 9 Czerwca W dniu 7.06.2024 o 11:49, adi1977 napisał(a): A i na gorącym silniku a nie jak.niektorzy ludzie podają jak silnik jest nie nagrzany U mnie na biegu jałowym oko 17-20 przy 2,5k obrotów 180. A przy jakimś gwałtownym przyspieszaniu po 800. VCDS pokazuje ilość popiołu 86g a max jest 80.
adi1977 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca Analizowałem twoje logi , wizę ze nikt z przedmówców chyba tego nie robił kolego przepływała do wymiany masz temp.powetrza zasysanego 120stopni to na dziendobry ,chłodniczka pewnie też do wymiany bo będzie cięć, sprawdz kolektor ssacy czy nie puszczą i czy nie jest zawalony ja to robiłem żeby wysczysc a obie te elementy puszczały plyn u ytki są bardzo małe w zbiorniczku . Sprawdz ile gram na suw powietrza idzie u mnie też więcej bo kolo 300 a powinno 250. Chętnie się wymienię informacjami bo trochę ich zdobyłem w niecaly rok 😊
luckY102 Opublikowano 10 Czerwca Autor Opublikowano 10 Czerwca Co ma temperatura zasysanego powierza do cieknącej chlodnicy spalin ? Nie wiem gdzie jest mierzona temperatura zasysanego powietrza ale pewnie przed kolektorem ssącym więc nie dziwi mnie wysoka temperatura. Płynu chłodniczego nie ubywa nawet grama, po odpowietrzenie układu ubyło może 5mm na stanie i tak się trzyma. Postaram się dziś sprawdzić ilość powietrza na suw ale jak mnie pamięć nie myli to było 250g
adi1977 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca Czujnik zasysanego powietrza masz w przeplywce zintegrowany. No to dobrze ze nie ubywa trochę kasy zaoszczędzisz. Jak będziesz sprawdzał sprawdz jeszcze strumien spalin nisko.uklad.recyrkulacji spalin jaki parametr. I sadzy obliczonej masz wiecej niż zmierzonej , co świadczy że coś nie tak sadzy zmierznej zazwyczaj jest 1/3 ,i generalnie szkoda myć dpf przed usunięciem awari bo po tygodniu znowu będzie zapchany ja przed wypalaniem jak mam 24 g obliczonej i z 6 zmieroznej .sprawdź jakie temperatury masz w zespole temperatur spalin .
luckY102 Opublikowano 10 Czerwca Autor Opublikowano 10 Czerwca Wydaje mi się że ustarki nie ma, ewentualnie zapchana chłodnica spalin. A DPF po 310kkm już się zapchał popiołem, dlatego daje go do regeneracji.
adi1977 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca No miejmy nadzieję mój miał 80g popiolu i 0,19ml po wypraniu efektu rządnego więc kupiłem nowy I tak nadal to samo ,jak by było tak jak mówisz to tylko pozostaje się cieszyć ale te silniki są skomplikowane .a diagnostów dobrych jest bardzo mało. Ile robisz kilometrów od wypalania do wypalania ?
luckY102 Opublikowano 10 Czerwca Autor Opublikowano 10 Czerwca Około 300km na autostradzie chyba więcej można przejechać bez wypalania. A co u ciebie było przyczyną zapychania dpfa ?
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Cześć, no ja nadal walczę w piątek wywaliłem wtryski i dałem do boscha żeby sprawdzili czy są okna dniach się okaże, ale fajnie że w mieście ci robi 300km bo mój 200km .a z którego roku ty masz auto i jakie masz orpgramowanie ?
luckY102 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 CNHA motor. Co do oprogramowania to nie wiem, nie sprawdzałem. Wiem że katalogowo auto ma 400nm a VCDS przy pedale w podłodze pokazuje 450nm. Albo tak jest albo ma jakiegoś softw zrobionego.
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca 44 minuty temu, luckY102 napisał(a): 2014 CNHA motor. Co do oprogramowania to nie wiem, nie sprawdzałem. Wiem że katalogowo auto ma 400nm a VCDS przy pedale w podłodze pokazuje 450nm. Albo tak jest albo ma jakiegoś softw zrobionego. Jak będziesz podłączał vcds zobacz proszę i spójrz na oprogramowanie mi robili aktualizacje i mam najnowsze 9970 ,jak.kupilem miałem 8249.
luckY102 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca Sprawdzę ale dopiero jak mi oddadzą auto z prania dpfa więc pewnie w piatek.
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca 1 minutę temu, luckY102 napisał(a): Sprawdzę ale dopiero jak mi oddadzą auto z prania dpfa więc pewnie w piatek. Ok jedna firma ci wyciąga i czyści dpf?
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca 31 minut temu, luckY102 napisał(a): Tak,kompleksowa usługa. To dobrze bo nie będę mieli na kogo zganiac .
luckY102 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca Zaprowadziłem dzisiaj auto do mechanika i zapytał czy olej sobie sam wymienię po regeneracji DPF. I myślę co ma olej do prania DPF. Z tego co wiem jak się regeneruje serwisowo na postoju to zaleca się po tym wymianę oleju bo chyba dużo ropy dostaje się do oleju.
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca 7 minut temu, luckY102 napisał(a): Zaprowadziłem dzisiaj auto do mechanika i zapytał czy olej sobie sam wymienię po regeneracji DPF. I myślę co ma olej do prania DPF. Z tego co wiem jak się regeneruje serwisowo na postoju to zaleca się po tym wymianę oleju bo chyba dużo ropy dostaje się do oleju. Akurat nie wszystkie leją ropsko do silnika mogłeś sprawdzać czy stan zawsze jest taki sam na szczęście mój egzemplarz nie leję, oni ci kazali wymienić olej żeby mniej sadzy generował, bo do naszych w specyfikacji jest niskopopiolowy niestety z przebiegiem lub czasem olej traci te wartosci. Z ciekawości ile będzie cie to kosztować ją za pierwszy raz czyli wymiana chłodniczka i dpf dałem 2tys plus mycie filtra .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się