adi1977 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca 12 minut temu, adi1977 napisał(a): Ps 1 cześć wydechy gdzie masz czujnik za dpf się wywala przy demo tazu więc musieliby odkręcić. Po drugie nadal uważam że masz bardzo wysoko sądzę zmierzona tyle to ja nawet nie miałem na starym dpf przed wypalaniem .Jak będziesz miał coś z osprzętem silnika to ci nic nied spranie a nawet nowy dpf posalem ci to na samym początku a czujniki roznicy i rurki do nich na bank drożne?
luckY102 Opublikowano 16 Czerwca Autor Opublikowano 16 Czerwca Dzisiaj już tak nie piszczy, delikatniej k ciśnienie spadło. Na filmie widać jak po dodaniu gazu słychać pisk, różnica cianien ponad 100mb po czym spada i pisk cichnie. VID_20240616_120434.mp4
luckY102 Opublikowano 16 Czerwca Autor Opublikowano 16 Czerwca Po 20minitach pisk wrócił. I ciśnienie dużo wzrosło. Juz tego nie rozumiem w ogóle co się dzieje. VID_20240616_122023.mp4
luckY102 Opublikowano 16 Czerwca Autor Opublikowano 16 Czerwca 16 minut temu, adi1977 napisał(a): Po drugie nadal uważam że masz bardzo wysoko sądzę zmierzona tyle to ja nawet nie miałem na starym dpf przed wypalaniem .Jak będziesz miał coś z osprzętem silnika to ci nic nied spranie a nawet nowy dpf posalem ci to na samym początku a czujniki roznicy i rurki do nich na bank drożne? Jak by nie były drożne to by pokazywały głupoty. Co do osprzętu to chyba by w 45km się nie zapchał? A jeśli tak by było to przejechałem tak kilka tysięcy km przed praniem to by się zapchał na beton.
adi1977 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca 26 minut temu, luckY102 napisał(a): Jak by nie były drożne to by pokazywały głupoty. Co do osprzętu to chyba by w 45km się nie zapchał? A jeśli tak by było to przejechałem tak kilka tysięcy km przed praniem to by się zapchał na beton. Po pierwsze cisnienie się sprawdza jak silnik się nagrzeje na zimnym wiadomo ze wartości są o wiele niższe to jest normalnie im gorętszy dpf tym mniej drożny tym się nieprzejmoj .Po drugie jak wali sadza więcej sadza jak ma to nawet przy wypalaniu juz nie wypali do niskich wartości. Po trzecie wartości klapy spalin położenie zwrotne wartość rzeczywista ustaw , i jeszce pokaz temperature zespół spalin 1.
luckY102 Opublikowano 16 Czerwca Autor Opublikowano 16 Czerwca 18 minut temu, adi1977 napisał(a): Po pierwsze cisnienie się sprawdza jak silnik się nagrzeje na zimnym wiadomo ze wartości są o wiele niższe to jest normalnie im gorętszy dpf tym mniej drożny tym się nieprzejmoj .Po drugie jak wali sadza więcej sadza jak ma to nawet przy wypalaniu juz nie wypali do niskich wartości. Po trzecie wartości klapy spalin położenie zwrotne wartość rzeczywista ustaw , i jeszce pokaz temperature zespół spalin 1. Wczoraj na rozgrzanym silniku też pokazywało 60mb, po wyjechaniu z bramy i przegonieniu zaczęło piszczeć i wzrosło do 180mb. To nie tak że mierze na zimnym silniku. VID_20240616_132453.mp4
adi1977 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca 11 minut temu, luckY102 napisał(a): Wczoraj na rozgrzanym silniku też pokazywało 60mb, po wyjechaniu z bramy i przegonieniu zaczęło piszczeć i wzrosło do 180mb. To nie tak że mierze na zimnym silniku. VID_20240616_132453.mp4 Sprawdz dokładnie co rozkręcali ci przy wydechu ,może na stara uszczelkę złożyli i jest gdzieś nieszczelny
adi1977 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca Teraz, adi1977 napisał(a): Sprawdz dokładnie co rozkręcali ci przy wydechu ,może na stara uszczelkę złożyli i jest gdzieś nieszczelny Zobacz czy jakieś połączenie nie jest trochę okopcone wiem że tam w niektóre miejsca nawet dojrzeć nie idzie ciezki dostepale chociaż obejrzy dokładne wyjscie z turbo do kąta wstępnego
adi1977 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca Musze sprawdzic u siebie ,ale wydaje mi się że klapa spalin powinna przy takich obrotach być otwarta na max a nie w połowie jak u ciebie ale muszę to sprawdzić u siebie .
luckY102 Opublikowano 16 Czerwca Autor Opublikowano 16 Czerwca Delikatna nieszczelność jest koło wtrysku adeblu albo była. Bo mi powiedział, że poprawił śrubkę. Co do uszczelek to na filmiku widać że uszczelka miedzy wydechem a DPF jest strara i moim zdaniem w ogole nie odkrecane to było. Niby widac że cos tam było robione bo kurz obok dpfa jest przytarty ale tylko tyle
adi1977 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca 11 minut temu, luckY102 napisał(a): Delikatna nieszczelność jest koło wtrysku adeblu albo była. Bo mi powiedział, że poprawił śrubkę. Co do uszczelek to na filmiku widać że uszczelka miedzy wydechem a DPF jest strara i moim zdaniem w ogole nie odkrecane to było. Niby widac że cos tam było robione bo kurz obok dpfa jest przytarty ale tylko tyle Chyba w poniedziałek odwiedź mechanika I złóż reklamację.
luckY102 Opublikowano 16 Czerwca Autor Opublikowano 16 Czerwca Tak pomyślałem że klapa spalin nie powinna mieć wpływu na różnice ciśnień, zwiększy ciśnienie w układzie ale różnica powinna być taka sama na DPF. A nie jest. Może coś z tą klapa jest nie tak, albo czujnikiem ciśnień. Zobaczcie na filmie. Nie chce kłócić się z mechanikiem bo może nie mam racji. VID_20240616_195522.mp4
adi1977 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca Klapa ma znaczenie bo zwiększa cisnienie w całym wydechu i tak średnio jest to około 13htp otwarta i zamknięta na maxa na biegu jałowym ja mam 92% i wydaje mi się że na postoju do odcinki czyli do 2500 jak.pokazywales schodzi prawie do 0 ale nie miałem czasu żeby podłączyć vcdsa. Kłócić ci się nikt nie karze aczkolwiek nie ci wytłumaczy dałeś auto i w takim samym stanie odebrałem jak.nie w gorszym bo jeszce gwizdze .ale jescze możesz sprawdzić wartość zadana położenia klapy czy robi to co ucu mu wysyła.
luckY102 Opublikowano 17 Czerwca Autor Opublikowano 17 Czerwca A ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego tą klapa spalin się zamyka podczas pedału w podłogę i powstaje ten gwizd ? Chyba podczas mocnego przyspieszania powinna się otworzyć.
adi1977 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Godzinę temu, luckY102 napisał(a): A ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego tą klapa spalin się zamyka podczas pedału w podłogę i powstaje ten gwizd ? Chyba podczas mocnego przyspieszania powinna się otworzyć. Ona jest pwiazana z recyrkulacji niskiegocisnienia podczas przyspieszania się otwiera i nie ma wtedy recyrkulacji mogę ci przysłać filmik z testu recyrkulacji to zobaczysz jak.to jest uzależnione
luckY102 Opublikowano 17 Czerwca Autor Opublikowano 17 Czerwca Ja rozumiem że ona zwiększa ciśnienie do recyrkulacji ale u mnie przy przyspieszaniu się zamyka. Dzisiaj sprawdzę jej sterowanie podczas pedału w podłodze na 3 biegu.
adi1977 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca 22 minuty temu, luckY102 napisał(a): Ja rozumiem że ona zwiększa ciśnienie do recyrkulacji ale u mnie przy przyspieszaniu się zamyka. Dzisiaj sprawdzę jej sterowanie podczas pedału w podłodze na 3 biegu.
adi1977 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Teraz, adi1977 napisał(a): Tak jak mówiłem na wolnych 90% , a z gazem do zera coś masz kolego nie halo i od tego trzeba zacząć .
adi1977 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Teraz, adi1977 napisał(a): Tak jak mówiłem na wolnych 90% , a z gazem do zera coś masz kolego nie halo i od tego trzeba zacząć .
adi1977 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Zacznij sobie od testu czyli około 50minuta możesz go zrobić tak.jak oni tutaj uczą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się