Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapchany DPF w A4 B8 2.0TDI oraz błędy P2002 i P0402.


luckY102

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, adi1977 napisał(a):

Ps 1 cześć wydechy gdzie masz czujnik za dpf się wywala przy demo tazu więc musieliby odkręcić.

Po drugie nadal uważam że masz bardzo wysoko sądzę zmierzona tyle to ja nawet nie miałem na starym dpf przed wypalaniem .Jak będziesz miał coś z osprzętem silnika to ci nic nied spranie a nawet nowy dpf posalem ci to na samym początku a czujniki roznicy i rurki do nich na bank drożne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj już tak nie piszczy, delikatniej k ciśnienie spadło. Na filmie widać jak po dodaniu gazu słychać pisk, różnica cianien ponad 100mb po czym spada i pisk cichnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, adi1977 napisał(a):

Po drugie nadal uważam że masz bardzo wysoko sądzę zmierzona tyle to ja nawet nie miałem na starym dpf przed wypalaniem .Jak będziesz miał coś z osprzętem silnika to ci nic nied spranie a nawet nowy dpf posalem ci to na samym początku a czujniki roznicy i rurki do nich na bank drożne?

Jak by nie były drożne to by pokazywały głupoty. Co do osprzętu to chyba by w 45km się nie zapchał? A jeśli tak by było to przejechałem tak kilka tysięcy km przed praniem to by się zapchał na beton. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, luckY102 napisał(a):

Jak by nie były drożne to by pokazywały głupoty. Co do osprzętu to chyba by w 45km się nie zapchał? A jeśli tak by było to przejechałem tak kilka tysięcy km przed praniem to by się zapchał na beton. 

Po pierwsze cisnienie się sprawdza  jak silnik się nagrzeje na zimnym wiadomo ze wartości są o wiele niższe to jest normalnie im gorętszy dpf tym mniej drożny tym się nieprzejmoj .Po  drugie jak wali sadza więcej sadza jak ma to nawet przy wypalaniu juz nie wypali do niskich wartości. Po trzecie wartości klapy spalin położenie zwrotne wartość rzeczywista ustaw , i jeszce pokaz temperature zespół spalin 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, adi1977 napisał(a):

Po pierwsze cisnienie się sprawdza  jak silnik się nagrzeje na zimnym wiadomo ze wartości są o wiele niższe to jest normalnie im gorętszy dpf tym mniej drożny tym się nieprzejmoj .Po  drugie jak wali sadza więcej sadza jak ma to nawet przy wypalaniu juz nie wypali do niskich wartości. Po trzecie wartości klapy spalin położenie zwrotne wartość rzeczywista ustaw , i jeszce pokaz temperature zespół spalin 1.

Wczoraj na rozgrzanym silniku też pokazywało 60mb, po wyjechaniu z bramy i przegonieniu zaczęło piszczeć i wzrosło do 180mb. To nie tak że mierze na zimnym silniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, luckY102 napisał(a):

Wczoraj na rozgrzanym silniku też pokazywało 60mb, po wyjechaniu z bramy i przegonieniu zaczęło piszczeć i wzrosło do 180mb. To nie tak że mierze na zimnym silniku. 

Sprawdz dokładnie co rozkręcali ci przy wydechu  ,może na stara uszczelkę złożyli i jest gdzieś nieszczelny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, adi1977 napisał(a):

Sprawdz dokładnie co rozkręcali ci przy wydechu  ,może na stara uszczelkę złożyli i jest gdzieś nieszczelny

Zobacz czy jakieś połączenie nie jest trochę okopcone wiem że tam w niektóre miejsca nawet dojrzeć nie idzie ciezki dostepale chociaż obejrzy dokładne wyjscie z turbo do kąta wstępnego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze sprawdzic u siebie ,ale wydaje mi się że klapa spalin powinna przy takich obrotach być otwarta na max a nie w połowie jak u ciebie ale muszę to sprawdzić u siebie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatna nieszczelność jest koło wtrysku adeblu albo była. Bo mi powiedział, że poprawił śrubkę. Co do uszczelek to na filmiku widać że uszczelka miedzy wydechem a DPF jest strara i moim zdaniem w ogole nie odkrecane to było. Niby widac że cos tam było robione bo kurz obok dpfa jest przytarty ale tylko tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, luckY102 napisał(a):

Delikatna nieszczelność jest koło wtrysku adeblu albo była. Bo mi powiedział, że poprawił śrubkę. Co do uszczelek to na filmiku widać że uszczelka miedzy wydechem a DPF jest strara i moim zdaniem w ogole nie odkrecane to było. Niby widac że cos tam było robione bo kurz obok dpfa jest przytarty ale tylko tyle

Chyba w poniedziałek odwiedź mechanika I złóż reklamację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pomyślałem że klapa spalin nie powinna mieć wpływu na różnice ciśnień, zwiększy ciśnienie w układzie ale różnica powinna być taka sama na DPF. A nie jest. Może coś z tą klapa jest nie tak, albo czujnikiem ciśnień. 

Zobaczcie na filmie. Nie chce kłócić się z mechanikiem bo może nie mam racji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa ma znaczenie bo zwiększa cisnienie w całym wydechu i tak średnio jest to około 13htp otwarta i zamknięta na maxa na biegu jałowym ja mam 92%  i wydaje mi się że na postoju do odcinki czyli do 2500 jak.pokazywales schodzi prawie do 0  ale nie miałem czasu żeby podłączyć vcdsa. Kłócić ci się nikt nie karze aczkolwiek nie ci wytłumaczy dałeś auto i w takim samym stanie odebrałem jak.nie w gorszym bo jeszce gwizdze .ale jescze możesz sprawdzić wartość zadana położenia klapy czy robi to co ucu mu wysyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego tą klapa spalin się zamyka podczas pedału w podłogę i powstaje ten gwizd ? Chyba podczas mocnego przyspieszania powinna się otworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, luckY102 napisał(a):

A ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego tą klapa spalin się zamyka podczas pedału w podłogę i powstaje ten gwizd ? Chyba podczas mocnego przyspieszania powinna się otworzyć.

Ona jest pwiazana z recyrkulacji niskiegocisnienia podczas przyspieszania się otwiera i nie ma wtedy recyrkulacji mogę ci przysłać filmik z testu recyrkulacji to zobaczysz jak.to jest uzależnione 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że ona zwiększa ciśnienie do recyrkulacji ale u mnie przy przyspieszaniu się zamyka. Dzisiaj sprawdzę jej sterowanie podczas pedału w podłodze na 3 biegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, luckY102 napisał(a):

Ja rozumiem że ona zwiększa ciśnienie do recyrkulacji ale u mnie przy przyspieszaniu się zamyka. Dzisiaj sprawdzę jej sterowanie podczas pedału w podłodze na 3 biegu. 

 

Screenshot_20240617_102352_YouTube.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, adi1977 napisał(a):

 

Screenshot_20240617_102352_YouTube.jpg

Tak jak mówiłem na wolnych 90% , a z gazem do zera coś masz kolego nie halo i od tego trzeba zacząć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, adi1977 napisał(a):

Tak jak mówiłem na wolnych 90% , a z gazem do zera coś masz kolego nie halo i od tego trzeba zacząć .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij sobie od testu czyli około 50minuta możesz go zrobić tak.jak oni tutaj uczą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...