luckY102 Opublikowano 20 Czerwca Autor Opublikowano 20 Czerwca (edytowane) Świeżo po wypaleniu dpfa. Katalizator scr chwilowo usunięty. Nie wiem co zrobić z wartościami na -. Ustawiłem ilość popiołu w filtrze na 0.02l. będę jeździł i obserwował. Edytowane 20 Czerwca przez luckY102
adi1977 Opublikowano 20 Czerwca Opublikowano 20 Czerwca 2 godziny temu, luckY102 napisał(a): Świeżo po wypaleniu dpfa. Katalizator scr chwilowo usunięty. Nie wiem co zrobić z wartościami na -. Ustawiłem ilość popiołu w filtrze na 0.02l. będę jeździł i obserwował. Jak katalizator scr usunięty?
adi1977 Opublikowano 20 Czerwca Opublikowano 20 Czerwca 18 minut temu, adi1977 napisał(a): Jak katalizator scr usunięty? Wartości na minus są ok obliczona powinna dojść do 24 g a zmierzona o wiele mniejszą.
luckY102 Opublikowano 21 Czerwca Autor Opublikowano 21 Czerwca 7 godzin temu, adi1977 napisał(a): Jak katalizator scr usunięty? Ten za dpfem przed klapa spalin.
luckY102 Opublikowano 21 Czerwca Autor Opublikowano 21 Czerwca Na allegro kosztuje w granicach 300zl a nawet widziałem gdzieś za 100zl.
adi1977 Opublikowano 21 Czerwca Opublikowano 21 Czerwca 2 godziny temu, luckY102 napisał(a): Ten za dpfem przed klapa spalin. Aha ale to nie jest scr dpf jest z powłoką scr w jednej puszce
luckY102 Opublikowano 21 Czerwca Autor Opublikowano 21 Czerwca 32 minuty temu, adi1977 napisał(a): Aha ale to nie jest scr dpf jest z powłoką scr w jednej puszce Chyba jak dobrze pamiętam to ELSA mówi że to katalizator scr ale może się mylę. Co do podsumowania to nie mam jednoznacznej odpowiedzi czy DPF był czyszczony czy nie. Być może tak jak kolega wyżej napisał że był już tak zapchany że i mycie mu nie pomogło ale wtedy mechanik powinien mnie o tym poinformować bo maszyna robi pomiary. Z drugiej strony jest dużo lepiej ale jak miałoby nie być lepiej jak ten katalizator był cały stopiony. Pojeżdżę trochę zobaczę dystans jaki można przejechać bez wypalania, będę kontrolował ilość sadzy i różnice ciśnień i dam znać. Dziękuję bardzo za wszelką pomoc:)
adi1977 Opublikowano 21 Czerwca Opublikowano 21 Czerwca 3 godziny temu, luckY102 napisał(a): Chyba jak dobrze pamiętam to ELSA mówi że to katalizator scr ale może się mylę. Co do podsumowania to nie mam jednoznacznej odpowiedzi czy DPF był czyszczony czy nie. Być może tak jak kolega wyżej napisał że był już tak zapchany że i mycie mu nie pomogło ale wtedy mechanik powinien mnie o tym poinformować bo maszyna robi pomiary. Z drugiej strony jest dużo lepiej ale jak miałoby nie być lepiej jak ten katalizator był cały stopiony. Pojeżdżę trochę zobaczę dystans jaki można przejechać bez wypalania, będę kontrolował ilość sadzy i różnice ciśnień i dam znać. Dziękuję bardzo za wszelką pomoc:) Czekamy na info 😉 1
adi1977 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca W dniu 21.06.2024 o 07:00, luckY102 napisał(a): Chyba jak dobrze pamiętam to ELSA mówi że to katalizator scr ale może się mylę. Co do podsumowania to nie mam jednoznacznej odpowiedzi czy DPF był czyszczony czy nie. Być może tak jak kolega wyżej napisał że był już tak zapchany że i mycie mu nie pomogło ale wtedy mechanik powinien mnie o tym poinformować bo maszyna robi pomiary. Z drugiej strony jest dużo lepiej ale jak miałoby nie być lepiej jak ten katalizator był cały stopiony. Pojeżdżę trochę zobaczę dystans jaki można przejechać bez wypalania, będę kontrolował ilość sadzy i różnice ciśnień i dam znać. Dziękuję bardzo za wszelką pomoc:) Cześć mam do ciebie prośbę zrobisz mi zdjęcie tych temperatur zespol spalin 1 ale na zimnym aucie ?
luckY102 Opublikowano 23 Czerwca Autor Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) Jasne. I odkryłem że czujnik jeden zawyża. Edytowane 23 Czerwca przez luckY102
adi1977 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca 2 godziny temu, luckY102 napisał(a): Jasne. I odkryłem że czujnik jeden zawyża. Dziękuję nonmoj pierwszy zawyza a za dpf o 4 stopnie obniza ten w turbo już zamowilem
luckY102 Opublikowano 23 Czerwca Autor Opublikowano 23 Czerwca 2 minuty temu, adi1977 napisał(a): Dziękuję nonmoj pierwszy zawyza a za dpf o 4 stopnie obniza ten w turbo już zamowilem A takie pytanie troche z innej beczki, w dowodzie rejestracyjnym auta masz Euro 6? BO u mnie jest euro 5. a wszczedzie gdzie sprawdzam to CNHA jest napisane euro 6. I czy słyszysz hałas z pompy oleju jak jest zimny olej ?
adi1977 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca 8 minut temu, luckY102 napisał(a): A takie pytanie troche z innej beczki, w dowodzie rejestracyjnym auta masz Euro 6? BO u mnie jest euro 5. a wszczedzie gdzie sprawdzam to CNHA jest napisane euro 6. I czy słyszysz hałas z pompy oleju jak jest zimny olej ? Właśnie nie wiem musze sprawdzic ale nasze na bank są euro 6 wiem że można zgłosić blad w urzędzie jak by co .co do hałasu pompy stan przy przy aucie otowrz drzwi i noga deptaj hamulec i słuchaj czy się zmienia dzwiek .
luckY102 Opublikowano 23 Czerwca Autor Opublikowano 23 Czerwca 1 minutę temu, adi1977 napisał(a): Właśnie nie wiem musze sprawdzic ale nasze na bank są euro 6 wiem że można zgłosić blad w urzędzie jak by co .co do hałasu pompy stan przy przy aucie otowrz drzwi i noga deptaj hamulec i słuchaj czy się zmienia dzwiek . Tak, dziek cichnie na chwile.
adi1977 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca No ponoć glosno chodzą nawet parę tysięcy km po wyjeździe z fabryki i nic się z tym nie dzieje złego.
adi1977 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca A jeżeli na pewno był zimny silnik twój to ja bym go wymienił bo ponoć wraz ze wzrostem ta odchylka się powiększa więc warto sprawdzić podczas wypalania ia jakie masz mój zawyza o 5stopni więc go wymienię i zobaczę.
luckY102 Opublikowano 27 Czerwca Autor Opublikowano 27 Czerwca Na ten moment przejechane 290km Sądzą zmierzona 7.5g Sądzą obliczona 15.6g Różnica cianien 850obr/min 14hPS 2.5k obr/min 40hPa. Cykl jazdy mieszany. Czekamy dalej , kiedy się zacznie się wypalać DPF.
adi1977 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca 8 minut temu, luckY102 napisał(a): Na ten moment przejechane 290km Sądzą zmierzona 7.5g Sądzą obliczona 15.6g Różnica cianien 850obr/min 14hPS 2.5k obr/min 40hPa. Cykl jazdy mieszany. Czekamy dalej , kiedy się zacznie się wypalać DPF. Kurde to zajeb. A możesz sparwdzic jaka masz masę powietrza na przepływomierzu na postoju na wolnych ? Powinno być 250gram na suw,ale jak masz tyle sadzy obliczonej i 290 km to pięknie. Chciałbym tak
luckY102 Opublikowano 27 Czerwca Autor Opublikowano 27 Czerwca Musiałbym sprawdzić. Ale kojarzę że 260g mi pokazywało
adi1977 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Teraz, luckY102 napisał(a): Musiałbym sprawdzić. Ale kojarzę że 260g mi pokazywało Moze u mnie w tym jest problem ,jak byś podłączał kompa proszę sprawdz przy okazji .Ale nie bardzo rozumiem bo na początku mailem zmierzona wyzsza sadze od obliczonej, chyba że przez wysokie cisnienia bo obliczona jest z temperatury spalin powietrza i cisnienia roznicowego ,a rzeczywista tylko z roznicowego może dlatego , a czy wycięcie tego ostatniego kata coś.zmienilo w sensie pracy auta ,odgłosu silnika itp?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się