Kamszot Opublikowano 15 Marca 2024 Opublikowano 15 Marca 2024 Witam, w moim a4 b7 1.8t bfb quattro kończy się sprzęgło i chciałbym je wymienić na coś mocniejszego, ponieważ samochód posiada aktualnie 215km/320nm a plany są na około 250. Czytałem po forach i grupach na fb i najczęściej polecanym zabiegiem jest wrzucenie kompletu od awx. Doczytałem się jednak, że w przypadku quattro występują drgania na tarczy od awx i zaleca się zastosowanie obitej tarczy od bfb. Z racji, że auto ma przejechane ponad 400 tyś. km. wymieniłbym również dwumasę (brak oznak zużycia). Proszę o poradę co zastosować w moim przypadku.
przem8 Opublikowano 15 Marca 2024 Opublikowano 15 Marca 2024 Juz sam sobie odpowiedziałeś. Komplet z awx, tylko tarcza od bfb.
Kamszot Opublikowano 15 Marca 2024 Autor Opublikowano 15 Marca 2024 i dwumasa w tym przypadku również od awx?
przem8 Opublikowano 15 Marca 2024 Opublikowano 15 Marca 2024 Konieczne, bo seria jest za miękka na wyższe moce.
FiFfson Opublikowano 25 Marca 2024 Opublikowano 25 Marca 2024 Z tymi wibracjami to potwierdzam, miałem zamontowany komplet z AWX z tarczą i bez zmiany tarczy na BFB się nie obeszło
strzelcowy_a4 Opublikowano 27 Maja 2024 Opublikowano 27 Maja 2024 W dniu 25.03.2024 o 19:44, FiFfson napisał(a): Z tymi wibracjami to potwierdzam, miałem zamontowany komplet z AWX z tarczą i bez zmiany tarczy na BFB się nie obeszło Te tarczę z BFB w czymś obijałeś czy po prostu nowa wsadzona?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się