amigancik Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Parę dni temu po trasie 800km spalił się bezpieczniki pompy paliwa, wymieniłem następnego dnia, pojeździłem przez dzień i na wieczór znów się spalił. Pod tylnym siedzeniem, po prawej stronie (patrząc na kierownicę), zauważyłem rozcięty (ok10cm) czarny przewód z białym paskiem, zaklejony taśmą, odbezpieczyłem, w środku były 4 żyły, dwie brązowe, żółta i jeszcze jedna nie pamiętam jaka) nie zauważyłem ich uszkodzenia, ale każdy osobno zabezpieczyłem dodatkowo taśmą, a potem jeszcze całość zabezpieczyłem taśmą. Następnego dnia wstawiłem 3 (trzeci) i po trasie 200km zauważyłem że znów jest spalony. Bezpieczniki wstawiam 20A żółty, tak jak siedział ten pierwszy "oryginalny" Vag nie pokazuje żadnych błędów. Poziom paliwa powyżej połowy zbiornika. Jak się mądrze zabrać do naprawy, z której strony najmniejkolizyjnie ? Mam problem bo w Augustowie i okolicy nie ma dobrego elektryka. Uprzejmie bardzo proszę o darowanie uszczypliwych uwag i bezwartościowego filozofowania. Jestem za to serdecznie wdzięczny za wszystkie prawdopodobne uwagi dotyczące mojego problemu
Suchy1984 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 W miejsce bezpiecznika wstaw amperomierz (w szereg) i obserwuj wskazania pod obciążeniem pompka nie powinna pobierać więcej niż 7A samochodu nie musisz odpalac weź + jednym końcem miernika a drugi daj na miejsce nózki bezpiecznika ( na tą zeby pompka zaczęła pracować) Spróbuj poruszać przewodami obserwując wskazania moze zlokalizujesz usterke, zwarcie.... Może Ci sie pompka zaciera ... U mnie przepalał sie bezpiecznik ale było już po pompce...
audia41.6 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 kolego pompa ci siada kup nową ale tylko ori mialem to samo u siebie w 1.6 adp kupilem chińczyka pochodziła pare dni kaplica potem kupiłem ori i się poprawiłoteraz mam tylko problem z porannym odpalaniem ale to inna bajka
amigancik Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 Dziś rano podłączyłem amperomierz w miejsce bezpiecznika i tak uruchomiłem auto. Przez około 1-2 minut dokonywałem pomiaru. Prąd płynący to 5.08 ampera.
Suchy1984 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Przejrzyj przewody do pompki, poruszaj nimi... może przy wtyczce sie coś dzieje... Trudno cokolwiek stwierdzić na odległośc ale jezeli pobiera tylko 5A to wygląda na sprawną, ciekawe jak z jej wydajnością...
bratpit Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 ja bym wymienił pompe paliwa bo najprawdopodobnij w niej rozi ci sie zwarcie , przechodziłem ten sam temat kiedys w bmw 318
doktoluk Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się