Daria2003 Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia Witam wszystkich i proszę o pomoc ponieważ od jakiegoś czasu mam problem bo przy chamowaniu bije prawe koło i zostały wymienione tarcze klocki piasta przegub zewnętrzny zwrotnica a bicie jak jest tak jest więc co to morze być bo mi się już pomysły skonczyly
janusz75 Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia poczytaj w tym wątku... chociaż jest to mało prawdopodobne, ale jeśli Twoje auto jest z pierwszej połowy 2010roku... to być może Twoim problemem jest wspomniany wahacz... raczej masz już "nowy typ" ale Kto wie... poczytaj - zobacz...
Daria2003 Opublikowano 1 Kwietnia Autor Opublikowano 1 Kwietnia Ale chodzi o wąchacz w przednim zawieszeniu bo jeżeli tak to jakiś czas temu był akurat wymieniany i to właśnie ten duży banan a jest możliwość że to może być od przegubu wewnętrznego te bicia lub od poduszki silnika ?
janusz75 Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia był wymieniany... a czy przypadkiem nie zaczeło się to wszystko po jego wymianie?..
Langista Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia Wymiana zwrotnicy bo bije koło przy hamowaniu? Gdzie taki magik jest co tak stwierdza usterki?
swIP Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia (edytowane) Langista...Pewnie aluminiowa zwrotnica a raczej gniazdo piasty się biodegradowała i nie było w czym montować nowego łożyska 😄 Skąd wiadomo, że bije prawe koło? Zestaw zegarowy do pomiaru kupić na Alle kosztuje 50 zł. Zdjąć koło lewe i prawe. Przyłożyć zegar do tarczy i wyjdzie czy jest coś krzywe. Na parkingu pół godziny roboty. Warto takie coś kupić zanim się odda auto do mechanika i wymieni pół auta. Edytowane 2 Kwietnia przez swIP
Daria2003 Opublikowano 2 Kwietnia Autor Opublikowano 2 Kwietnia Tak mi się wydaje że prawe koło bo jak się chamuje to pod nogami pasażera tak tłucze że mam takie wrażenie że zaraz koło wyrwie a Piasty były wymieniane i tarcze i jest dalej tak samo
Langista Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia Tarcze zwichrowane, wracać do mechanika z reklamacją, bo albo źle założył, albo założył szit. 1
Lukasz_mk2 Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) też miałem podobne objawy - okazało się że tarcze krzywe. Wymieniłem je na nowe - nic się nie zmieniło. Kupiłem zestaw zegarowy i jak się okazało nowa tarcza też była krzywa, po jej "wyprostowaniu" (frezowaniu) jest spokój. Maksymalne dopuszczalne bicie tarczy hamulcowej zmierzone 1 cm od krawędzi zewnętrznej nie może przekraczać 0,05mm. Maksymalne dopuszczalne bicie piasty koła nie może przekraczać 0,02mm. Edytowane 3 Kwietnia przez Lukasz_mk2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się