Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bicie przy hamowaniu w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i proszę o pomoc ponieważ od jakiegoś czasu mam problem bo przy chamowaniu bije prawe koło i zostały wymienione tarcze klocki piasta przegub zewnętrzny zwrotnica a bicie jak jest tak jest więc co to morze być bo mi się już pomysły skonczyly

Opublikowano

 

poczytaj w tym wątku... chociaż jest to mało prawdopodobne, ale jeśli Twoje auto jest z pierwszej połowy 2010roku...

to być może Twoim problemem jest wspomniany wahacz... raczej masz już "nowy typ" ale Kto wie... poczytaj - zobacz...

Opublikowano

Ale chodzi o wąchacz w przednim zawieszeniu bo jeżeli tak to jakiś czas temu był akurat wymieniany i to właśnie ten duży banan a jest możliwość że to może być od przegubu wewnętrznego te bicia lub od poduszki silnika ?

Opublikowano

był wymieniany... a czy przypadkiem nie zaczeło się to wszystko po jego wymianie?..

Opublikowano

Wymiana zwrotnicy bo bije koło przy hamowaniu? Gdzie taki magik jest co tak stwierdza usterki?

Opublikowano (edytowane)

Langista...Pewnie aluminiowa zwrotnica a raczej gniazdo piasty się biodegradowała i nie było w czym montować nowego łożyska 😄

 

Skąd wiadomo, że bije prawe koło? 

Zestaw zegarowy do pomiaru kupić na Alle kosztuje 50 zł. Zdjąć koło lewe i prawe. 

Przyłożyć zegar do tarczy i wyjdzie czy jest coś krzywe.

Na parkingu pół godziny roboty. 

Warto takie coś kupić zanim się odda auto do mechanika i wymieni pół auta. 

Edytowane przez swIP
Opublikowano

Tak mi się wydaje że prawe koło bo jak się chamuje to pod nogami pasażera tak tłucze że mam takie wrażenie że zaraz koło wyrwie a Piasty były wymieniane i tarcze i jest dalej tak samo

Opublikowano

Tarcze zwichrowane, wracać do mechanika z reklamacją, bo albo źle założył, albo założył szit.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

też miałem podobne objawy - okazało się że tarcze krzywe. Wymieniłem je na nowe - nic się nie zmieniło. Kupiłem zestaw zegarowy i jak się okazało nowa tarcza też była krzywa, po jej "wyprostowaniu" (frezowaniu) jest spokój. Maksymalne dopuszczalne bicie tarczy hamulcowej zmierzone 1 cm od krawędzi zewnętrznej nie może przekraczać 0,05mm. Maksymalne dopuszczalne bicie piasty koła nie może przekraczać 0,02mm.

Edytowane przez Lukasz_mk2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...