Jump to content
IGNORED

Bicie przy hamowaniu w A4 B8


Daria2003

Recommended Posts

Witam wszystkich i proszę o pomoc ponieważ od jakiegoś czasu mam problem bo przy chamowaniu bije prawe koło i zostały wymienione tarcze klocki piasta przegub zewnętrzny zwrotnica a bicie jak jest tak jest więc co to morze być bo mi się już pomysły skonczyly

Link to comment
Share on other sites

 

poczytaj w tym wątku... chociaż jest to mało prawdopodobne, ale jeśli Twoje auto jest z pierwszej połowy 2010roku...

to być może Twoim problemem jest wspomniany wahacz... raczej masz już "nowy typ" ale Kto wie... poczytaj - zobacz...

Link to comment
Share on other sites

Ale chodzi o wąchacz w przednim zawieszeniu bo jeżeli tak to jakiś czas temu był akurat wymieniany i to właśnie ten duży banan a jest możliwość że to może być od przegubu wewnętrznego te bicia lub od poduszki silnika ?

Link to comment
Share on other sites

był wymieniany... a czy przypadkiem nie zaczeło się to wszystko po jego wymianie?..

Link to comment
Share on other sites

Wymiana zwrotnicy bo bije koło przy hamowaniu? Gdzie taki magik jest co tak stwierdza usterki?

Link to comment
Share on other sites

Langista...Pewnie aluminiowa zwrotnica a raczej gniazdo piasty się biodegradowała i nie było w czym montować nowego łożyska 😄

 

Skąd wiadomo, że bije prawe koło? 

Zestaw zegarowy do pomiaru kupić na Alle kosztuje 50 zł. Zdjąć koło lewe i prawe. 

Przyłożyć zegar do tarczy i wyjdzie czy jest coś krzywe.

Na parkingu pół godziny roboty. 

Warto takie coś kupić zanim się odda auto do mechanika i wymieni pół auta. 

Edited by swIP
Link to comment
Share on other sites

Tak mi się wydaje że prawe koło bo jak się chamuje to pod nogami pasażera tak tłucze że mam takie wrażenie że zaraz koło wyrwie a Piasty były wymieniane i tarcze i jest dalej tak samo

Link to comment
Share on other sites

Tarcze zwichrowane, wracać do mechanika z reklamacją, bo albo źle założył, albo założył szit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

też miałem podobne objawy - okazało się że tarcze krzywe. Wymieniłem je na nowe - nic się nie zmieniło. Kupiłem zestaw zegarowy i jak się okazało nowa tarcza też była krzywa, po jej "wyprostowaniu" (frezowaniu) jest spokój. Maksymalne dopuszczalne bicie tarczy hamulcowej zmierzone 1 cm od krawędzi zewnętrznej nie może przekraczać 0,05mm. Maksymalne dopuszczalne bicie piasty koła nie może przekraczać 0,02mm.

Edited by Lukasz_mk2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...