Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzisiaj logowalem samochod znajomego audi a4 1998rok 110km chyba silnik AFN. oczywiscie problem z moca moja 90 lepije chodzi. z tego co ja zauwazylem to termostta do wymiany i turbo do czyszczenia bo kierownice sie przycinaja: w silniku byl jeden blad:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

czyli przeladowywanie tak??

zrobilem komplet logow do oceny zeby poznac ogolny stan silnika. przebieg na liczniku 191tys zapewne przekrecony ale grupa 013 bliska idealu :wink4:

Odnosnie logow najpierw sa grupy normalne, potem BS, a na koniec dynamiczne

8b1933d5.jpg

caca7b39.jpg

0b7b5683.jpg

ef1584a3.jpg

f0a3b9d3.jpg

51576efc.jpg

8e6beef2.jpg

3535ad75.jpg

f886c3d7.jpg

ae910071.jpg

Opublikowano

z termostatem nie jest najgorzej ale na zimę wymiana, kierownice się przycinają i stąd błąd 575, pomasować pedał gazu, jak nie da rady to turbawka na stół[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 19:52_________________________________________________i wydaje mi się że coś z przepływką :mysli:

Opublikowano

termostat na bank , kierowniczki turbo do czyszczenia :wink4:

Opublikowano

termostat na bank , kierowniczki turbo do czyszczenia :wink4:

termostat bedzie wymieniony a turbo idzie na stol w sobote :wink4: a jak reszta?? :tongue4: bo to to i ja wiedzialem :tongue4:

Opublikowano

Jak cisnienie w sprezarce doprowadzicie do normy - wyjdzie sprawa przeplywomierza... ale na moje oko nie powinno byc zle.

Reszta OK.

Zapłon dobry, mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK.

Opublikowano

Jak cisnienie w sprezarce doprowadzicie do normy - wyjdzie sprawa przeplywomierza... ale na moje oko nie powinno byc zle.

Reszta OK.

Zapłon dobry, mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK.

po wyjeciu turbo okazalo sie ze jest czyste po wymianie przeplywomierza auto odzylo i jka mowi kierowca teraz jezdzi " za***iście" wiec czemu w logach wychodzilo inaczej ??

Opublikowano

Uwalony przepływomierz mniejsza dawka paliwa-mniejsza dynamika gazów spalinowych.

Mialem idento przypadek uwalona przeplywka i cisnienie falowalo jakby byly kierownice zapieczone.

Opublikowano

Uwalony przepływomierz mniejsza dawka paliwa-mniejsza dynamika gazów spalinowych.

Mialem idento przypadek uwalona przeplywka i cisnienie falowalo jakby byly kierownice zapieczone.

do tego jeszcze blad 00575 wiec wszytsko wskazywalo na turbo. po logach widac ze to raczej turbo powinno byc winne... jednka logi takze Ci nigdy prawdy nie powiedza w 100%

Opublikowano

do tego jeszcze blad 00575 wiec wszytsko wskazywalo na turbo. po logach widac ze to raczej turbo powinno byc winne... jednka logi takze Ci nigdy prawdy nie powiedza w 100%

powiedza ,logi wcale nie wsakzywaly ze turbo ma zapieczone kierownice , ze raz przeladowalo to nie znaczy ze zapieczone raczej miales niedoladowanie niz przeladowanie a to napewno nie swiadczy o zapieczeniu keirownic, zanim wywaliles turbo warto sprzawdzic cos jeszcze , i wazne jeszcze jak sie odczytuje logi na odleglosc nie zawsze da sie postawic prawidlowa diagnoze jezeli nie ma sie mozliwosci spradzenia roznych wariantów i ich logowania , zapewniam cie ze logi w 100% prawde ci powiedza
Opublikowano

mozliwosci sprawdzenia roznych wariantów i ich logowania

moglbys to jakos rozwinac...
Opublikowano

np : zamiana czy podmiana czegos (przeplywka , zaworek itp.)i logi, jak nie to , to znowu sprawdzamy inny wariant i logi i musi wyjsc co autu dolega

Opublikowano

akurat tutaj logi nie wskazywaly na to zeby wywalac turbo ....

Opublikowano

akurat tutaj logi nie wskazywaly na to zeby wywalac turbo ....

ale wszyscy pisali o zapieczonych kierownicach :tongue4: trzeba bylo wczesniej spanky napisac :tongue4:

Opublikowano

akurat tutaj logi nie wskazywaly na to zeby wywalac turbo ....

nie no wcale... pewnie kolega nam to jakos uzasadni... :wink4:
Opublikowano

akurat tutaj logi nie wskazywaly na to zeby wywalac turbo ....

nie no wcale... pewnie kolega nam to jakos uzasadni... :wink4:

tez bym uslyszal uzasadnienie

Opublikowano

akurat tutaj logi nie wskazywaly na to zeby wywalac turbo ....

nie no wcale... pewnie kolega nam to jakos uzasadni... :wink4:

tez bym uslyszal uzasadnienie

chyba wam juz pisalem ze nie wsakzywało na kierownice ,to nie wiem gdzie to widzicie jak bylo niedoladowanie a nie przeladowanie w wiekrzosci obrotow ,to jakie jeszcze uzasadnieniechcecie od spankiego , popatrzcie na spokojnie i przeanalizujcie sobie to a zrozumiecie
Opublikowano

chyba wam juz pisalem ze nie wsakzywało na kierownice

szkoda, ze obaj pisaliscie to juz po tym jak okazalo sie ze to LMM... jakos wczesniej nie kwapiliscie sie do wskazania przyczyny

to nie wiem gdzie to widzicie jak bylo niedoladowanie a nie przeladowanie w wiekrzosci obrotow ,to jakie jeszcze uzasadnieniechcecie od spankiego

my nie widzimy ale pewnie Ty widzisz... nie tylko chcemy uzasadnienia od Spankiego ale teraz takze od Ciebie... pewnie widzisz wiecej niz inni

popatrzcie na spokojnie i przeanalizujcie sobie to a zrozumiecie

Zawsze jak analizuje logi(szczegolnie czyjes) staram sie byc spokojny :)

PS

Aha i wiekszosc pisze sie przez "SZ". :)

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Aha i wiekszosc pisze sie przez "SZ".

z dużej litery w środku wyrazu zapamiętam ,i wyjaśnię ci ze jeżeli kierownice nie stoją dęba i niema w tym przypadku o ktorym piszemy 2560 to turbiny nie polecaj nikomu wyjmować z auta żeby czyścił kierownice w turbo , bo można to zrobić na inne sposoby o których widocznie tobie nie wiadomo bo sie zajmujesz wyłącznie patrzeniem w cyferki a nie mechaniką to tyle ode mnie,zresztą każdy pisze swoje sugestie odpowiedzialność bierze ten który robi diagnozę i bierze sie za robotę [br]Dopisany: 30 Maj 2009, 13:29_________________________________________________

szkoda, ze obaj pisaliście to juz po tym jak okazalo sie ze to LMM... jakoś wcześniej nie kwapiliście sie do wskazania przyczyny

nie zajmuje sie zawodowo przeglądaniem wszystkich wątków

Opublikowano
wyjaśnię ci ze jeżeli kierownice nie stoją dęba i niema w tym przypadku o ktorym piszemy 2560 to turbiny nie polecaj nikomu wyjmować z auta żeby czyścił kierownice w turbo

czyli zgodnie z tą teorią turbine czyscimy wtedy kiedy wartosc cisnienia doladowania osiagnie skrajną wartosc... zarąbista teoria... pokazac Ci wątki w tym dziale gdzie zapieczone kierownice byly przyczyną niedomagajacego ukladu regulacji doladowania, a cisnienie wcale nie osiągalo wartosci skrajnych... chociazby u mnie :wink4:

bo można to zrobić na inne sposoby o których widocznie tobie nie wiadomo

łał :) jakies konkrety poprosze

bo sie zajmujesz wyłącznie patrzeniem w cyferki a nie mechaniką

uwazaj nie znasz mnie...stawianie takich tez moze byc ryzykowne :tongue4:

Opublikowano

uwazaj nie znasz mnie...stawianie takich tez moze byc ryzykowne

skąd wiesz ze cie nie znam :gwizdanie: tak uwazam ze jak jest skrajne to mus wyciągnąć turbinę i czyścic a jeżeli nie to sa inne sposoby zeby rozruszać kirownice (nie myślę o głupkowatym laniu wd40 na sztange )i jezeli one nie pomoga wtedy turbo na stoł , ale to zawsze zdąży sie zrobic ps. koledze radziles zeby wyczyscil okazalo sie ze nie potrzebnie czy podoba ci sie to czy nie jak pisalem nie zawsze na odleglosc da sie auto zdiagnozować bez niego w realu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...