Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kalibracja radaru w A4 B9


dan4tech
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez dan4tech,

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zrobić kalibrację radaru przez vcds, są takie filmy, np. 

 

 

Czy ktoś zna security code do modułu 8b? żeby zresetować kąty bo u mnie jest tylko taka opcja jak na obrazku:

 

 

 

VCDS I bought.jpg

Edytowane przez dan4tech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, P.Wiśnia napisał(a):

Kod: 91153

Nie do tej platformy😉

Do MLBevo to 20103

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Odpowiadam, można zrobić kalibrację radarów bez resetu, tzw dynamiczną.

Wyświetlasz aktualne kąty w module 13 lub 8B zależy który radar ma błąd przestawienia i z podglądem tych danych jeździsz, na bieżąco są wyliczane.

Następnie regulacja dwoma śrubkami zależy który kąt nam ucieka daleko od 0 vert czy horyz, regulujemy odpowiednią śrubką i dalej jeździmy aż zbliżymy się do 0 ( wystarczy poniżej 1 stopnia) - mi wtedy już wszystkie błędy na VC same znikły i ACC zaczął działać.

 

Kod 20103 wpisywałem i nadal resetu nie miałem więc być może to kwestia tego że to inna platforma niż w A6C7 tak jak pisze Muskel.

 

 

Edytowane przez dan4tech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dan4tech napisał(a):

Odpowiadam, można zrobić kalibrację radarów bez resetu, tzw dynamiczną.

Wyświetlasz aktualne kąty w module 13 lub 8B zależy który radar ma błąd przestawienia i z podglądem tych danych jeździsz, na bieżąco są wyliczane.

Następnie regulacja dwoma śrubkami zależy który kąt nam ucieka daleko od 0 vert czy horyz, regulujemy odpowiednią śrubką i dalej jeździmy aż zbliżymy się do 0 ( wystarczy poniżej 1 stopnia) - mi wtedy już wszystkie błędy na VC same znikły i ACC zaczął działać.

 

Kod 20103 wpisywałem i nadal resetu nie miałem więc być może to kwestia tego że to inna platforma niż w A6C7 tak jak pisze Muskel.

 

 

Tak z ciekawości jak długo trzeba jeździć po zmianie kąta aż załapie prawidłowe ustawienia?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, dan4tech napisał(a):

Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował.

Oki. dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.06.2024 o 12:58, dan4tech napisał(a):

Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował.

Jeszcze mam jedno pytanko czy twoja A5 to odpowiednik A4 B8 czy B9?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B9 ale w B8 pewnie jest to samo, zobacz na film A6C7 kalibracja radaru.

Z tym że jak Ci nie wyrzuca błędu to nie kombinuj za dużo :)

Edytowane przez dan4tech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...