jarko85 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca Witam Pacjent to jak w temacie. Samochód stracił moc. Brak trybu awaryjnego, wkręca się na obroty ale bardzo powoli, sporo oleju w intercoolerze, według mnie trochę za duży poprzeczny luz na wirniku turbiny. proszę o analizę logów i pomoc dziękuje pozdrawiam. bledy.txt Statyczne-bloki pomiarowe Statyczne-Basic Settings Dynamiczne
Tomnik Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca (edytowane) Ogromna nieszczelność w dolocie na odcinku turbina-kolektor dolotowy lub totalnie zdegradowana turbosprężarka lub niewiarygodny sygnał z czujnika ciśnienia doładowania (w połączeniu z danymi z przepływomierza ta akurat diagnoza całkowicie do odrzucenia). Logujemy grupy 003 i 011 razem przy próbie dynamicznej. EGR zaślepiony (lub niedziałający) - typowe...jako "tuning stage 1" Edytowane 14 Lipca przez Tomnik
jarko85 Opublikowano 15 Lipca Autor Opublikowano 15 Lipca Egr nie ruszany 2 lata temu czyszczony. Zrobię wieczorem logi i wrzucę, póki co dziękuję.
Tomnik Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca Sprawdź instalację podciśnienia. Pracę N75. W trybie BS(Basic Settings) grupy 011 sprawdź ruch tzw. sztangi turbosprężarki. Całkowity brak doładowania, który wynika z Twoich logów, może być też przyczyną braku sterowania zmienną geo sprężarki. Nie musisz w tym momencie wykonywać dodatkowych logów "drogowych". W chwili przyspieszeń za autem masz chmurę czarnego dymu.
jarko85 Opublikowano 15 Lipca Autor Opublikowano 15 Lipca (edytowane) No właśnie żadnej chmury nie ma a przynajmniej nie zauważyłem... chyba że jestem ślepy... Sprawdzę sztangę i dam znać. Patrzę Jeszcze na logi 011 Bs to tam jest ze n75 ON to jest 0 a off 99.6 i ciśnienia się nie zmieniają a powinno być na odwrót przynajmniej tak jest napisane w temacie diagnostyki. "zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." Edytowane 15 Lipca przez jarko85
jarko85 Opublikowano 15 Lipca Autor Opublikowano 15 Lipca Zastanawia mnie czy może być jakoś podpięty na odwrót bo mechanik podobno ściągał zderzak i może coś tam grzebał
jarko85 Opublikowano 18 Lipca Autor Opublikowano 18 Lipca Sprawdziłem n75 w Bs 011 sztanga turbiny nie rusza się ale po podłączenie strzykawki do gruszki chodzi płynnie. Wychodzi ze zaworek do wymiany... Czytałem że można go podmienić z n18 i wtedy sprawdzić jeśli jest sprawny to sztanga powinna ruszyć, ale co w przypadku jak nie będzie chodzić?
jarko85 Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca Sprawdzony cały układ podciśnienia i okazało się że wężyk od akumulatora podciśnienia był pęknięty. Wężyk wymieniony i moc odzyskana ale wrzucam jeszcze logi grupy 003 i 011 w celu weryfikacji czy to auto jeździ jak powinno. Dziękuję pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się