Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów Audi a4 b6 1.9 tdi AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent to jak w temacie. Samochód stracił moc. Brak trybu awaryjnego, wkręca się na obroty ale bardzo powoli, sporo oleju w intercoolerze, według mnie trochę za duży poprzeczny luz na wirniku turbiny. proszę o analizę logów i pomoc dziękuje pozdrawiam.

bledy.txt

Statyczne-bloki pomiarowe

 

000.jpg 001.jpg 003.jpg 004.jpg 007.jpg 013.jpg 018.jpg 023.jpg

 

Statyczne-Basic Settings

000.jpg 003.jpg 011.jpg

 

Dynamiczne

000.jpg 001.jpg 003.jpg 004.jpg 008.jpg 010.jpg 011.jpg

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ogromna nieszczelność w dolocie na odcinku turbina-kolektor dolotowy lub totalnie zdegradowana turbosprężarka lub niewiarygodny sygnał z czujnika ciśnienia doładowania (w połączeniu z danymi  z przepływomierza ta akurat diagnoza całkowicie do odrzucenia).

Logujemy grupy 003 i 011 razem przy próbie dynamicznej. 

EGR zaślepiony (lub niedziałający) - typowe...jako "tuning stage 1" ;)

Edytowane przez Tomnik
Opublikowano

Egr nie ruszany 2 lata temu czyszczony. Zrobię wieczorem logi i wrzucę, póki co dziękuję. 

Opublikowano

Sprawdź instalację podciśnienia. Pracę N75.

W trybie BS(Basic Settings) grupy 011 sprawdź ruch tzw. sztangi turbosprężarki. Całkowity brak doładowania, który wynika z Twoich logów, może być też przyczyną braku sterowania zmienną geo sprężarki. 

Nie musisz w tym momencie wykonywać dodatkowych logów "drogowych". W chwili przyspieszeń za autem masz chmurę czarnego dymu.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie żadnej chmury nie ma :) a przynajmniej nie zauważyłem... chyba że jestem ślepy... Sprawdzę sztangę i dam znać. Patrzę Jeszcze na logi 011 Bs to tam jest ze n75 ON to jest 0 a off 99.6 i ciśnienia się nie zmieniają a powinno być na odwrót przynajmniej tak jest napisane w temacie diagnostyki.

"zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.
w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." 

Edytowane przez jarko85
Opublikowano

Zastanawia mnie czy może być jakoś podpięty na odwrót bo mechanik podobno ściągał zderzak i może coś tam grzebał

Opublikowano

Sprawdziłem n75 w Bs 011 sztanga turbiny nie rusza się ale po podłączenie strzykawki do gruszki chodzi płynnie. Wychodzi ze zaworek do wymiany... Czytałem że można go podmienić z n18 i wtedy sprawdzić jeśli jest sprawny to sztanga powinna ruszyć, ale co w przypadku jak nie będzie chodzić? 

Opublikowano

Sprawdzony cały układ podciśnienia i okazało się że wężyk od akumulatora podciśnienia był pęknięty. Wężyk wymieniony i moc odzyskana ale wrzucam jeszcze logi grupy 003 i 011 w celu weryfikacji czy to auto jeździ jak powinno. Dziękuję pozdrawiam.

003-011.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...