Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Serwis A4 B8 1.8 TFSI po zakupie przy 48tyś km przebiegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich klubowiczów.
Od parunastu dni jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B8.
Z racji tego, że w mechanice jestem laikiem mam pytanie do Was, na co zwrócić szczególną uwagę, co warto wymienić na już? 🙂
1.8 TFSI CDHB Sedan 2008`
 

WAUZZZ8K59A053711 (1).pdf

Edytowane przez Eswude
Opublikowano

no generalnie to trudne pytanie bowiem nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja kupujac uzywane auto nie ufam zapewnieniom sprzedawcy chyba, że przedstawi mi rachunek za dokonaną czynność (co też nie daje pewności). Na pewno wymieniłbym

1. olej w silniku wraz z filtrem

2. olej w skrzyni wraz z filtrem

3. posprawdzal ewentualnme wycieki i je naprawil

4. jesli wszystko dziala jak nalezy na tym zakonczylbym zabawe

Silnik jest chyba na lancuchu wiec jesli nie go nie slychac to bym sie tam nie wybieral. 

Opublikowano (edytowane)

2008 rok ma 48 tys przebiegu?? czy 2,3 z przodu gdzieś umknęła?

Edytowane przez RALF76
Opublikowano
24 minuty temu, RALF76 napisał(a):

2008 rok ma 48 tys przebiegu?? czy 2,3 z przodu gdzieś umknęła?

I mamy pierwszy offtop. Tak auto ma 48tyś przebiegu, auto z rodziny wiec wszystko legit. Śmierdzi nowością w środku jeszcze.. :D

Opublikowano (edytowane)

w takim razie jw filtry/olej i jeździć obserwować  :)... silniki benz z tych lat nie są za bardzo udane ale z racji przebiegu może jeszcze trochę pocieszyć -proponuje poczytać na forum

tarcze klocki  do weryfikacji bo auto sporo pewnie stało czy coś nie zapieczone

Edytowane przez RALF76
Opublikowano (edytowane)

Auto stało całe życie w garażu :D
Oleje, filtry wymienione. Tarcze, klocki sprawdzone. Wszelakie gumy sprawdzone/wymienione. Wiem, że w tych modelach jest wada olejowa ale liczę się z tym i w przyszłości pewnie będą tłoki wymieniane. Zrobiłem już trasę nad morze + kręcenie się wokół komina i przy 2kkm nie ubyło oleju. Silnik suchy.
Wyczytałem, że jest problem z pompą wody bo jest plastikowa + często gęsto zdarza się wypadanie zapłonu. Silnik na łańcuchu, po postoju odpala bardzo płynnie i cicho.
Minusem jest to, że wyposażenie to trochę bida :D

Edytowane przez Eswude
Opublikowano

nic sie nie dzieje to jeżdzić, pilnować filtów i oleju

Opublikowano (edytowane)

Okej chłopaki 😇
Pierwsze niepokojące objawy to lekkie dławienie się gdy jest zimny. Wystarczy, że zrobię 200-300 metrów i wszystko wraca do normy. Od czego zacząć, gdzie szukać? Komputer 0 błędów.
Pozdrawiam.
 

Edytowane przez Eswude
Opublikowano

Nikt nic ? :D

Opublikowano (edytowane)

200-300m to bardzo szybko wraca do normy :)  

obserwować, może kwestia paliwa? z innej stacji zatankować

świece wymienione?

 

dławi to znaczy co się dzieje? szarpie, nie ma mocy przez te 200m?

Edytowane przez RALF76
Opublikowano (edytowane)

Paliwo tankowane na orlenie 98, tam gdzie zawsze to robiłem.
Świece, cewki sprawdzane - są okey.
Przepustnica wyczyszczona.
Moc jest, szarpie (3/4 razy na tym odcinku) tak do 2.2k obrotów.

+ doszedł nowy objaw - chrobotanie z lewego przedniego koła 😅 Osłona tarczy nie ociera, klocki tarcze są okey. Na przeglądzie mówili mi o jakiejś podkładce, że trzeba wymienić na grubsza i problem znika. Trzeba będzie się dopytać o jaką podkładke chodzi :D

 

Edytowane przez Eswude
Opublikowano

Pierwsze co to filtr paliwa, który w benzynie jest praktycznie pomijany w większości serwisach.

Opublikowano

Tylko, że problem nie występuje 'później'. Tylko i wyłącznie po przestanej nocy. Będę miał na uwadze ten filtr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...