Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Rozłączenie tylnich halogenów z przednimi w lampach Bosch


_Solar_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:

Chciałbym przedstawić krótki opis dla właścicieli autek którzy posiadają halo w lampach Bosch.U mnie halogeny (myślę ze u niektórych jest tak samo) działały tak że załączał się indywidualne sam przód,natomiast po włączeniu tylnich halogenów automatycznie załączał się przód.Wklejam mały opisik i fotostory jak rozłączyć aby można było włączać indywidualnie przednie i tylnie halogeny.Z góry dziękuje koledze mrogal który był u mnie i mierzył poszczególne przewody aby móc swobodnie włączyć się do przycisku w swoich halogenach które zamontował w kratkach.Skorzystałem z jego wizyty i zabrałem się za rozłączenie standardowych halo w lampach :good:

Potrzebne narzędzia:

-śruboktęt płaski

-małe kombinerki

-nóż

dsc04374z.jpg

1.przystępujemy do zdemontowania osłonki tylnych halogenów podważając śrubokrętem

dsc04376.jpg

2.Następnie wyciągamy resztę włącznika używając kombinerek.Łapiemy za dolną część włącznika i pociągamy lekko do siebie aż troszkę się wysunie,następnie łapiemy za górną część i wyciągamy całkowicie włącznik

dsc04379d.jpg

3.Ukazują się nam kabelki wchodzące do włącznika.Musimy się pozbyć napięcia na kabelku biało-żółtym , pin nr.4( Można odciąć go i końcówki zaizolować taśmą izolacyjną,lecz ja zrobiłem to w inny sposóB)

dsc04380.jpg

4.Dostajemy się do środka włącznika podważając nożem lub śrubokrętem małe zatrzaski

dsc04383.jpg

5.Jak już mamy rozmontowany włącznik możemy teraz odgiąć styk w pinie nr.4 w celu pozbawienia przepływu napięcia(zrobiłem tak gdyż uważam iż ta opcja jest wygodniejsza niż niż ucięcie kabelka,zawsze w każdej chwili można powrócić do poprzedniego stanu działania włącznika )

dsc04385p.jpg

Składamy wszystko do kupy w odwrotnej kolejności i cieszymy się osobnym sterowaniem tylnich i przednich halogenów :decayed:Ten zabieg wykorzystałem gdyż w nieokreślonym czasie planuję montaż halogenów w kratkach zderzaka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w koncu sie komus przydało :decayed: teraz zrobic cos trzeba z przednimi halo aby mozna było je załaczyc tylko po zapłonie bez właczonych pozycji :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz wlaczac halogeny bez swiatel postojowych to wez sobie miernik i sprawdz na ktorym pinie pojawia sie zasilanie po postoju i w to miejsce podaj napieci po zaplonie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem niestety nie działa to tak podanie napięcia po zapłonie na włącznik nić nie daje widocznie musi być przekaźnik albo moduł sterujący tymi światłami

Czy ktoś może mi pomóc chce używać przeciwmgielnych w tych lampach jako dziennych tylko trzeba zlokalizować ten przewód po pozycjach który dopiero je uaktywnia

bo po przekręceniu kluczyka jak najbardziej są ok i wtedy przełącznik na desce włączony na stałe i jest git. Czy ktoś wie który to kabelek i gdzie go szukać ??? z góry dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie czytales o co chodzi... To nie oddzielenie pozycja zaplon a przod tyl... Bo seryjnie nie wlaczysz tylu bez przednich...

Ale faktycznie chyba nikt nie chce sie podzielic:( moze ktos robil to u siebie i moglby zajrzec pod przyciski... Az tak wiele czasu i pracy tam nie ma... Halo!! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do zrobienia po wyjęciu przycisku od tylnych halogenów:

Musimy się pozbyć napięcia na kabelku biało-żółtym , pin nr.4

i powinno wszystko śmigać ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to ja też spróbuję... Mam nadzieję, że mam taki sam kolorek kabli... Chyba, że były różnice między liftami:) cykne foto jeśli zadziała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie a mianowicie do kolegów "marionozoo" i "eXik" jest możliwość podłączenia halogenów żeby nie zapalać pozycji i działa to po zapłonie jedyny minus tego jest taki żeby zapalać halo to musisz włączyć przycisk i tak za każdym razem jak zgasisz auto. A jeżeli chcesz żeby to działało bezpośrednio po przekręceniu kluczyka w stacyjce to niestety przekaźnik lub moduł musisz posiadać.

Edytowane przez W10DI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie a mianowicie do kolegów "marionozoo" i "eXik" jest możliwość podłączenia halogenów żeby nie zapalać pozycji i działa to po zapłonie jedyny minus tego jest taki żeby zapalać halo to musisz włączyć przycisk i tak za każdym razem jak zgasisz auto. A jeżeli chcesz żeby to działało bezpośrednio po przekręceniu kluczyka w stacyjce to niestety przekaźnik lub moduł musisz posiadać.

Napisz co i jak przerobić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie a mianowicie do kolegów "marionozoo" i "eXik" jest możliwość podłączenia halogenów żeby nie zapalać pozycji i działa to po zapłonie jedyny minus tego jest taki żeby zapalać halo to musisz włączyć przycisk i tak za każdym razem jak zgasisz auto. A jeżeli chcesz żeby to działało bezpośrednio po przekręceniu kluczyka w stacyjce to niestety przekaźnik lub moduł musisz posiadać.

Napisz co i jak przerobić ;)

Kolego bardzo prosta sprawa szukasz nad nogami kierowcy przekaźnika od halogenów po czym bierzesz miernik w ręce i mierzysz sobie każdy pin, następnie zapalasz światła pozycyjne i znowu sobie sprawdzasz piny na tym pinie na którym pojawi się prąd przy zapalonych pozycjach tniesz kabel i ciągniesz go do + po stacyjce ;) U mnie działa elegancko :) Jeżeli chodzi o kable i kolory ich to szczerze mówiąc nie pamiętam. Jak znajdę chwile czasu a jest mi go naprawdę brak z powodu mojej pracy to postaram się kilku sek. filmik wrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie a mianowicie do kolegów "marionozoo" i "eXik" jest możliwość podłączenia halogenów żeby nie zapalać pozycji i działa to po zapłonie jedyny minus tego jest taki żeby zapalać halo to musisz włączyć przycisk i tak za każdym razem jak zgasisz auto. A jeżeli chcesz żeby to działało bezpośrednio po przekręceniu kluczyka w stacyjce to niestety przekaźnik lub moduł musisz posiadać.

Hejka napiszesz mi jak to zrobić. jest taka piękna pogoda mam już oddzielone tylne przeciwmgielne od przednich ale dalej nie wiem gdzie podać plus aby działało bez pozycji.

Właśnie nie przeszkadza mi to aby przyciskiem je uruchamiać właśnie o to chodzi wsiadam do auta odpalam załączam przednie przeciwmgielne i już mam dzienne na ledach. z góry dzieki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A panowie jak zrobić tak by halogeny świeciły razem z długimi.

Bo mam obecnie lampy valeo po lifcie i jak mam włączam długie to gasną halogeny - podejrzewam że to pozostałość po lampach przedlift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...